بهترین تخفیف‌های Amazon Prime Day Apple Watch با پایین‌ترین قیمت‌ها تا کنون

دومین فروش پرایم دی آمازون در سال ۲۰۲۳، هر سه مدل سری اپل واچ را تخفیف داده است. این شامل کمترین قیمتی است که تاکنون در مورد جدید وجود دارد اپل واچ اولترا ۲که فقط منتشر شد ماه گذشته. را اپل واچ سری ۹ فقط تخفیف ۹ دلاری را مشاهده می‌کند، اما این به همان اندازه که هست تعجب‌آور نیست. اما شما یک تخفیف در آن پیدا خواهید کرد اپل واچ SE که به جای قیمت اولیه ۲۵۰ دلاری به ۱۹۹ دلار کاهش یافته است. ما هم داریم شامل ساعت هوشمند معاملات سامسونگ، گوگل و Withings، فقط در صورتی که کاربر آیفون نباشید (یا یک کاربر اندروید در لیست هدیه تعطیلات خود داشته باشید). در اینجا بهترین پیشنهادات اکتبر Prime Day در ساعت های اپل است که می توانیم پیدا کنیم.

اپل واچ اولترا ۲

را اپل واچ اولترا ۲ جدیدترین ساعت گران‌قیمت این برند است و قیمتی مشابه مدل سال گذشته دارد که ۷۹۹ دلار است. برای فروش آمازون، قیمت آن به ۷۴۹ یا ۵۰ دلار کاهش یافته است که یک پایین ترین قیمت جدید است. Ultra جدید دارای همان S9 SiP (سیستم در بسته) سری ۹ است که امکان پردازش درخواست‌های Siri را فراهم می‌کند و به ارائه پاسخ‌های بصری‌تر به سؤالات مربوط به داده‌های سلامت و فعالیت شما کمک می‌کند. Ultra 2 با GPS و اتصال سلولی همراه است و دارای یک قاب بزرگ ۴۹ میلی‌متری برای قرار دادن صفحه نمایش همیشه روشن رتینا و باتری آن با طول عمر ادعایی ۳۶ ساعت است. کرلین لو Engadget به خصوص دوست داشت صفحه ساعت جدید مدولار اولترا، که می‌تواند از صفحه نمایش وسیع ساعت حداکثر استفاده را ببرد.

عجیب است، نسل اول اپل اپل واچ اولترا است نه در فروش برای روز نخست. در حال حاضر قیمت کامل آن در آمازون ۷۹۹ دلار است، که به این معنی است که اگر به فکر خرید پریمیوم ترین پوشیدنی اپل هستید، دلیل کمی وجود دارد که به سراغ جدیدترین مدل نروید.

اپل واچ سری ۹

تازه ماه پیش اومده ولی جدیدش اپل واچ ۹ در حال حاضر به راحتی از دیگر مدعیان برای کسب رتبه برتر در راهنمای ما شکست داده است بهترین ساعت های هوشمند. و اکنون به لطف دومین روز پرایم آمازون، با ۹ دلار تخفیف از قیمت فهرست فروخته می شود. این تخفیف مختصری است، اما احتمالاً بزرگترین تخفیفی است که در یک پرچمدار جدید پوشیدنی اپل خواهید یافت. این باعث می شود کیس ۴۱ میلی متری ۳۹۰ دلار باشد اندازه ۴۵ میلی متر ۴۲۰ دلار به جای ۴۲۹ دلار در سایت اپل. یکی از مهمترین به روز رسانی های قابل توجه به این مدل آینده است دو تا ضربه ی آهسته بزن قابلیتی که به شما امکان می‌دهد فقط با زدن انگشت شست و سبابه روی هم به تماس‌ها پاسخ دهید یا زنگ هشدار را رد کنید.

حالا که اپل واچ سری ۸ دیگر جدیدترین مدل این برند نیست، تخفیف قابل توجهی دارد. قیمت لیست ۳۹۹ دلار برای مدل ۴۱ میلی متری GPS است، اما فروش آن را به ۳۰۰ دلار کاهش می دهد که تقریباً ۱۰۰ دلار تخفیف دارد.

بررسی کامل Engadget درباره Apple Watch 9 و مفید بودن Double Tap را بخوانید. 

اپل واچ SE

اپل نسخه جدیدی از آن را منتشر نکرد اپل واچ SEکه نسل دوم را به ساعت ارزان قیمت فعلی در خط تولید رسمی این برند تبدیل می کند. معمولاً برای مدل فقط جی‌پی‌اس و قاب ۴۰ میلی‌متری ۲۵۰ دلار است، اما فروش پرایم اکتبر این مدل پایه را به ۱۹۹ دلار کاهش می‌دهد. اگر فضای بیشتری روی صفحه می‌خواهید، می‌توانید آن را بگیرید نسخه ۴۴ میلی متریکه معمولاً ۲۷۰ دلار است اما در حین فروش به ۲۲۹ دلار کاهش می یابد.

در ما بررسی Engadgetما SE را “بهترین ساعت هوشمند ۲۵۰ دلاری می توان خرید” نامیدیم. این ساعت‌ها ویژگی‌های Double Tap و On-board Siri ساعت‌های جدید را ندارد و تعدادی از حسگرهایی که با مدل‌های رده بالاتر دریافت می‌کنید، مانند اکسیژن خون، سنجش دما و خوانش EKG را ندارد. شما همچنین یک صفحه نمایش همیشه روشن دریافت نمی کنید.

Samsung Galaxy Watch 6

برای کسانی که آیفون حمل نمی کنند، گلکسی واچ ۶ ما است مورد علاقه ساعت هوشمند اندروید. جدیدترین پوشیدنی سامسونگ عرضه شد چند ماه پیش و معمولاً ۳۰۰ دلار است، اما در طول فروش آمازون به ۲۶۹ دلار کاهش می یابد. نسبت به مدل قبلی سبک‌تر است و نمایشگر روشن‌تر، عمر باتری بهتر و ارتقاء پردازنده دارد. را گلکسی واچ ۶ کلاسیک را برمی گرداند قاب چرخان که سامسونگ در واچ ۵ حذف کرد. این مدل معمولا ۴۰۰ دلار به فروش می رسد، اما در عوض فروش آن را به ۳۶۹ دلار کاهش می دهد.

مالک صالح از Engadget به گلکسی واچ ۶ امتیاز ۸۴ داد در بررسی اوبا اشاره به گسترش ویژگی‌های سلامتی و سلامت – اگرچه بسیاری از این به‌روزرسانی‌ها به سادگی Galaxy Watch 6 را به استانداردهای رقبای خود مانند Apple Watch و پوشیدنی‌های پیکسل گوگل ارتقا می‌دهند. با این حال، این یک پوشیدنی راحت و خوش‌طراحی با روال‌های تمرینی قابل تنظیم است که اطلاعات سلامتی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در اینجا بررسی کامل ما از Galaxy Watch 6 است.

Google Pixel Watch

Google Pixel Watch 2 هفته گذشته معرفی شد و این پنجشنبه عرضه خواهد شد. احتمالاً به همین دلیل است که نسل اول Google Pixel Watch 40 درصد تخفیف دارد این قیمت را به ۲۱۰ دلار و پایین ترین سطح تاریخ می رساند. در حالی که ما طراحی کلی را دوست داشت، ما عمر باتری نسبتاً کوتاه را در بر داشتیم. از آنجایی که نسل جدید باتری کمی بزرگتر و استفاده کارآمدتر از آن را نوید می دهد، ممکن است بخواهید با این باتری همراه باشید Google Pixel Watch 2که یک لحظه داشتیم برای امتحان کردن در طول رویداد گوگل اما به نظر می رسد که آن یکی برای فروش آمازون تخفیف ندارد و در حال حاضر با قیمت کامل ۳۵۰ دلار به فروش می رسد.

در اینجا بررسی ما از اولین نسل Google Pixel Watch است.  

Withings Steel

با انتخاب Withings می توانید ظاهر یک ساعت آنالوگ کلاسیک را با ویژگی های ردیابی سلامت یک ساعت هوشمند ترکیب کنید. فولاد HR Sport. ساعت هیبریدی معمولاً ۲۰۰ دلار است، اما فروش Prime آن را به ۱۶۰ دلار کاهش می دهد. Steel HR Sport به جای نمایش آمار ورزش و سلامتی شما بر روی صفحه ساعت، همه چیز را به برنامه همراه گوشی شما ارسال می کند. این می تواند ضربان قلب، فعالیت ها و تمرینات را ردیابی کند و همچنین خواب شما را کنترل کند. از آنجایی که صفحه نمایش ندارد، Withings ادعا می کند که باتری می تواند تا ۲۵ روز با یک بار شارژ کار کند.

راهنمای خرید ماه اکتبر شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان Autoblog بشنوید بهترین معاملات روز اول پاییز برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-watch-prime-day-deals-181301809.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-watch-prime-day-deals-181301809.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *