بهترین دنباله های MCU، رتبه بندی شده است

برخی می گویند دنباله ها به خوبی نسخه اصلی نیستند، اما دنیای سینمایی مارول طی سال ها با موفقیت دنباله های قابل توجه زیادی تولید کرده است.

حتی برخی از این دنباله‌ها به دلیل گسترش شخصیت‌ها، درگیری‌ها و مضامین کلی داستان، بسیار برتر از پیشینیان خود هستند. از آنجایی که MCU هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد، و با مارولز تبدیل شدن به یک فاجعه مالیاستودیو باید توجه داشته باشد که چه چیزی این دنباله ها را به بهترین در این فرنچایز تبدیل کرده است.

افتخار: دکتر استرنج در چند جهان جنون

بهترین دنباله های MCU، رتبه بندی شده است
تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

در این فیلم، دکتر استرنج باید در چند جهان سفر کند و با جادوگر اسکارلت قدرتمند روبرو شود تا از آمریکا چاوز در برابر خشم او محافظت کند. این دنباله احتمالاً می توانست گام های بیشتری در کشف مفهوم کیهانی خود بردارد.

اما با کارگردان تحسین شده سام ریمی در راس کار، چند جهان جنون ترسناک کلاسیک را با تصاویری جذاب ترکیب می کند تا جادوی ترسناک این ماجراجویی بین بعدی را به تصویر بکشد. همچنین جادوگر سرخ مایل به قرمز را به عنوان یکی از آنها معرفی کرد بزرگترین شرورهای MCU با تلاش مرتبط اما نادرست او برای اتحاد دوباره با فرزندانش.

۱۰٫ مرد عنکبوتی: دور از خانه

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

پس از پیروزی انتقام جویان بر تانوس در پایان بازیپیتر پارکر از مبارزه با جرم و جنایت استراحت می کند و با دوستان دبیرستانی خود به اروپا سفر می کند. اما همانطور که همه می دانند، ابرقهرمانان به این راحتی یک روز مرخصی نمی گیرند. اسپایدی خود را هدف میستریو تبه‌کار می‌بیند که با ارتش توهمات هیولایی خود، بحران‌های سطح انتقام‌جویان را به صحنه می‌برد.

پسندیدن مرد عنکبوتی ۲، دور از هومe به طرز تلخی نشان می دهد که زندگی دوگانه پیتر درگیر برخورد می شود، زیرا او در تلاش برای لذت بردن از دبیرستان و برآورده کردن انتظارات همه در یک ماجراجویی گیج کننده در سراسر اروپا است. این فیلم از طریق شخصیت شرور خود به مسائل مربوط به افزایش اخبار جعلی و اطلاعات نادرست می پردازد و در عین حال ساخت خود فیلم های مارول را طعنه می زند.

۹٫ Guardians of the Galaxy Vol. 2

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

ماجراجویی دوم نگهبانان که تنها چند ماه پس از فیلم اول می گذرد، آنها را نشان می دهد که با پدر آسمانی ستاره-لرد، اگو سیاره زنده، همراه با حاکم و راوجرها روبرو می شوند.

برخی از مردم ممکن است فکر کنند این دنباله به اندازه سلف برجسته خود رتبه بالایی ندارد، اما هنوز هم یکی از موارد اضافه شده بهتر به MCU است. در حالی که جلد ۲ حتی حواس‌انگیزتر از فیلم اول است، به اندازه‌ای از طنز و صمیمیت برخوردار است، زیرا نشان می‌دهد نگهبانان بر شیاطین شخصی‌شان غلبه می‌کنند و به عنوان یک خانواده به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

۸٫ Black Panther: Wakanda Forever

استودیو مارول

با درگذشت ناگهانی چادویک بوزمن، مارول استودیو حرکتی جسورانه انجام داد که او را برای این دنباله مورد انتظار تغییر نداد. در نتیجه، پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه عزیزان T’Challa را نشان می دهد که آنها برای محافظت از ملت خود در برابر پادشاه Talokan Namor و سایر قدرت های جهانی که به دنبال دزدیدن ویبرانیوم آنها هستند مبارزه می کنند.

اگرچه بسیاری از مردم تردیدهای خود را داشتند، شوری از یک نابغه منزوی و متعارض به پلنگ سیاه بعدی واکاندا تبدیل می شود.. در عین حال، تماشاگران عملاً می توانند احساس کنند که مردم پشت و جلوی دوربین در سوگ مرگ بوزمن در حالی که داستانی را که او بدون او شروع کرده است، سوگواری می کنند و با یک افسانه واقعی خداحافظی سینمایی می کنند.

۷٫ ثور: راگناروک

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

به دنبال عملکرد ضعیف از تور: دنیای تاریک، کارگردان تایکا وایتیتی و مارول استودیوز خدای تندر را بازسازی کردند و امتیاز خود را با این فیلم برجسته نجات دادند. ثور که یک بار دیگر با هالک و لوکی متحد می شود، باید با خواهرش هلا، الهه شیطانی مرگ مبارزه کند و سعی کند آسگارد و نه قلمرو را از نابودی نجات دهد.

اساسا ترکیبی از فلش گوردون با کمدی های کلاسیک دوستان، راگناروک یک ماجراجویی مهیج و مضحک با تصاویر پر جنب و جوش و یک حس کلاسیک علمی تخیلی است.

۶٫ Guardians of the Galaxy Vol. 3

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

از آنجایی که موشک راکون در آستانه مرگ قرار دارد، نگهبانان دیگر باید آخرین ماجراجویی را در کهکشان انجام دهند و با آن مبارزه کنند. تکامل بالا و آدام وارلاک سعی کنند او را نجات دهند. با Guardians of the Galaxy Vol. 3 آخرین فیلم او در MCU، کارگردان جیمز گان قلب و روح خود را می ریزد تا نگهبانان آخرین سواری زیبا و احساسی را با هم داشته باشند. با توجه به اینکه چگونه منشا دلخراش راکت را با High Evolutionary آشکار می کند، این فیلم یکی از غم انگیزترین و تاریک ترین فیلم های MCU شده است.

۵٫ Spider-Man: No Way Home

در سومین فیلم انفرادی اسپایدی در MCU، قهرمان ما باید با مرگبارترین دشمنان خود از سراسر مولتی‌ورس مبارزه کند، پس از اینکه نتوانست به طور جادویی خاطره جهان را از هویت واقعی خود پاک کند. شبیه به انتقام جویان، راه خانه نیست با گرد هم آوردن قهرمانان و تبهکاران خارج از MCU به چیزی که زمانی غیرممکن تصور می شد دست می یابد. این داستان به راحتی می‌توانست در چاله‌ای از خدمات نوستالژیک طرفداران بیفتد، اما فیلم هیچ‌گاه از مأموریت خود غافل نمی‌شود و ماجرایی هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده را ارائه می‌دهد که تماشاگران را به خنده و گریه وا می‌دارد.

۴٫ Captain America: The Winter Soldier

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

این دنباله نشان می‌دهد که استیو راجرز و متحدانش از شبکه خارج می‌شوند و یک توطئه چند دهه‌ی Hydra برای نفوذ به SHIELD و دستیابی به تسلط بر جهان را کشف می‌کنند. سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول به این دلیل که چگونه داستان خود را مانند یک مهیج جاسوسی قدیمی و پر از رمز و راز ارائه می کند، متمایز است. همچنین برخی از هیجان‌انگیزترین صحنه‌های اکشن که تا به حال در MCU دیده شده است، به ویژه نبرد نمادین آسانسور را به نمایش می‌گذارد.

۳٫ کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

پس از اینکه یکی از ماموریت‌های آن‌ها چندین تلفات و اعتراض‌های متعدد را پشت سر گذاشت، انتقام‌جویان بر سر کنترل اعمالشان توسط رهبران جهان مبارزه می‌کنند، در حالی که یک شرور ناراضی به دنبال خلاص شدن از شر قهرمانان با استفاده از سرباز زمستانی است.

جنگ داخلی رویای بسیاری از طرفداران را برآورده کرد که قهرمانان مارول در حال نبرد با یکدیگر در صفحه نمایش بزرگ بودند، از جمله Black Panther و Spider-Man. این فیلم ثابت می کند که چیزی بیش از یک ترکیب ابرقهرمانی است، زیرا بسیاری از سوالات مهم در مورد امنیت دولت و آزادی های فردی را در فصلی غم انگیز برای قدرتمندترین قهرمانان زمین بررسی می کند.

۲٫ Avengers: Endgame

مارول استودیو / مارول استودیو

پس از پایان تکان دهنده به جنگ بی نهایتانتقام‌جویان به گذشته برمی‌گردند تا سنگ‌های بی‌نهایت را بازیابی کنند و همه کسانی را که تانوس از وجودشان خارج کرده بود، احیا کنند. در این ماجراجویی در طول تاریخ، پایان بازی مخاطبان را در حین بازدید مجدد برخی از بهترین موفقیت های MCU (و تور: دنیای تاریک).

اگرچه بسیاری از اکشن‌ها تا قبل از پرده سوم انفجاری فیلم اتفاق نمی‌افتند، پایان بازی انتقام‌جویان را نشان می‌دهد که با غم و اندوه خود بر سر بزرگ‌ترین شکست خود مبارزه می‌کنند و با خود تاریخ می‌جنگند تا جهان را در پایانی احساسی مناسب برای حماسه بی‌نهایت، نجات دهند.

۱٫ Avengers: Infinity War

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

پس از سال‌ها هیاهو و تبلیغات، تانوس شرور سرانجام حرکت خود را انجام داد تا تمام سنگ‌های بی‌نهایت را در یک غوغا در سراسر کیهان به دست آورد. Avengers: Infinity War. تماشاگران می‌توانند وزن جهان را که بر قهرمانان فشار می‌آورد، احساس کنند، زیرا سایه مرگبار تایتان در سراسر جهان ظاهر می‌شود و بسیاری از آن‌ها را وادار می‌کند تا به فداکاری‌های واقعاً وحشتناک فکر کنند.

برادران روسو که بار دیگر خود را به عنوان فیلمسازان چیره دست نشان می دهند، یکی از احساسی ترین و جسورانه ترین داستان های MCU تا به امروز را به مخاطبان ارائه می دهند و از اولین فیلم انتقام جویان پیشی می گیرند و در کل امتیاز بالایی را برای فرنچایز ایجاد می کنند. به طور مشابه، جاش برولین با بازی دلسوزانه خود از تانوس، که این فیلم را به سفر قهرمان خود تبدیل کرد، عصر جدیدی را برای شروران سینما آغاز می کند.

توصیه های سردبیران







در این فیلم، دکتر استرنج باید در چند جهان سفر کند و با جادوگر اسکارلت قدرتمند روبرو شود تا از آمریکا چاوز در برابر خشم او محافظت کند. این دنباله احتمالاً می توانست گام های بیشتری در کشف مفهوم کیهانی خود بردارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-best-mcu-sequels-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *