بهترین فیلم ها در Amazon Prime Video (اکتبر ۲۰۲۳)

برای آخر هفته اکتبر، آمازون پرایم ویدئو یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۱ را اضافه کرده است: پل توماس اندرسون پیتزا شیرین بیان. این فیلمی است که تعداد پرفروش‌هایی را در دفتر به همراه نداشت، اما پیتزا شیرین بیان اکنون این شانس را دارد که مخاطبان بیشتری را در Prime Video بیابد. به طرز عجیبی، دیگر افزوده جدید برجسته این هفته است نقضیک فیلم ترسناک که احتمالاً کمتر کسی قبل از ورودش به ۱۰ فیلم پرطرفدار پرایم ویدیو حتی نامش را شنیده بود.

پیدا کردن چیزی جدید در Prime Video می تواند یک چالش باشد زیرا آمازون تمایل دارد فیلم های اصلی خود را بر روی چیزهایی که ما واقعاً می خواهیم ببینیم تبلیغ کند. ماه‌ها طول کشید تا Prime Video جلوی فشار را گرفت هوا در صفحه اصلی صرف نظر از این، ما می خواهیم فیلم های Prime Video را بررسی کنیم تا به روز رسانی هفتگی بهترین فیلم های Amazon Prime Video را برای شما به ارمغان بیاوریم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر جمعه اینجا در Digital Trends با ما تماس بگیرید.

ما همچنین راهنماهایی برای بهترین نمایش ها در Prime Videoرا بهترین فیلم ها در Huluرا بهترین فیلم های نتفلیکسرا بهترین فیلم های جدید برای پخشو بهترین فیلم های دیزنی +.

اخیراً به Amazon Prime Video اضافه شده است

انتخاب سردبیر

پیتزا شیرین بیان (۲۰۲۱)
جدید

پیتزا شیرین بیان

۹۰%

۷٫۱/۱۰

r

۱۳۳ متر

ژانر. دسته

درام، کمدی

ستاره ها

آلانا هایم، کوپر هافمن، شان پن

کارگردانی شده توسط

پل توماس اندرسون

پل توماس اندرسون یکی از کارگردانان نادر در هالیوود است که فیلم هایش برای خودشان تبدیل به اتفاقاتی شده اند. جدیدترین فیلم اندرسون پیتزا شیرین بیان، همچنین اولین نمایش دو ستاره آن، موسیقیدان آلانا هایم و کوپر هافمن در صفحه بزرگ بود. هافمن نقش گری ولنتاین، بازیگر ۱۵ ساله ای را بازی می کند که ناامیدانه شیفته آلانا کین (هایم)، زنی است که حداقل ۱۰ سال از او بزرگتر است.

احساسات گری نسبت به آلانا کاملاً یک طرفه نیست، اما تفاوت سنی بین آنها یکی از عواملی است که آنها را عاشقانه از هم دور می کند، حتی زمانی که دلایل جدیدی برای ماندن در زندگی یکدیگر پیدا می کنند.



The Breach (2022)
جدید

نقض

۵٫۰/۱۰

۹۳ متر

ژانر. دسته

وحشت

ستاره ها

آلن هاوکو، امیلی آلاتالو، وسلی فرنچ

کارگردانی شده توسط

رودریگو گودینو

نقض یک فیلم ترسناک کم‌هزینه است که اگر در لیست پرطرفدارترین فیلم‌های پرایم ویدیو قرار نمی‌گرفت، احتمالاً کاملاً زیر رادار می‌رفت. آلن هاوکو در نقش جان هاوکینز، رئیس پلیس شهر کوچکی به نام کلاغ تنها بازی می کند که نمی تواند صبر کند تا زندگی خود را در آینه عقب خود بگذارد و به سمت چیزی بهتر حرکت کند.

قبل از اینکه هاوکینز بتواند دوران ریاست خود را به پایان برساند، وقتی جسدی که از رودخانه بیرون می‌آید با زخم‌هایی بر خلاف هر چیزی که تا به حال دیده است، به یک راز کشیده می‌شود. این زخم ها توسط هیچ حیوان یا انسان ایجاد نشده است. در عوض، یک اتفاق لاوکرافتی رخ می دهد که هر توضیح منطقی را به چالش می کشد.



آگاهی (۲۰۲۳)
جدید

اطلاع

۵٫۲/۱۰

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

علمی تخیلی، معمایی، هیجان انگیز، اکشن

ستاره ها

کارلوس شولتز، پدرو آلونسو، ماریا پدرازا

کارگردانی شده توسط

دانیل بن مایور

هر شباهتی بین اطلاع و ماتریکس احتمالا تصادفی نیستند اگرچه به نظر می رسد که قطعاً از فیلم ۲۰۰۸ وام گرفته است جامپر خوب، کارلوس شولز در نقش ایان، مرد جوانی که قدرت ایجاد توهم در ذهن دیگران را دارد، بازی می کند. این مهارتی است که به ایان و پدرش ویسنته (پدرو آلونسو) اجازه می‌دهد سال‌ها در حال فرار بمانند.

متأسفانه، ایان کمی شلخته شده است. این به یک سازمان مرموز اجازه می دهد تا هر دوی آنها را دستگیر کند. تنها راه نجات ایان اعتماد به زنی به نام استر (ماریا پدرازا) است که می تواند به او کمک کند تا قدرت هایی را که هرگز نمی دانسته است باز کند.



جاده دلار نقره ای (۲۰۲۳)
جدید

جاده دلار نقره ای

۷۷%

۷٫۳/۱۰

صفحه

۱۰۱ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

مامی ریلز الیسون، کیم رنی دوهون

کارگردانی شده توسط

رائول پک

من سیاه پوست شما نیستم رائول پک کارگردان فیلم مستند جدیدی را راه اندازی می کند. جاده دلار نقره ای، که ممکن است یک احساس بیماری در معده شما ایجاد کند. نام فیلم برگرفته از یک بخش از املاک ساحلی در کارولینای شمالی است که بیش از یک قرن است که متعلق به یک خانواده سیاه پوست به نام Reels بوده است.

میچل ریلز چندین دهه پیش زمین را خرید، اما مالکیت بین وارثان متعدد او تقسیم شد. این منجر به بیداری بی ادبانه برای اعضای خانواده می شود که هنوز در زمین زندگی می کنند، زمانی که یکی از اقوام سهم خود را از زیر آنها می فروشد. ملوین و لیکورتیس ریلز از ترک خانه های خود در زمین خودداری کردند و به همین دلیل هشت سال را در زندان گذراندند. در همین حال، مامی ریلز الیسون و خواهرزاده‌اش کیم رنی دوهون برای حفظ جاده دلار نقره‌ای مبارزه می‌کنند. شاید این داستان پایان خوشی نداشته باشد، اما باید گفت.



دفن (۲۰۲۳)
جدید

دفن

۷۴%

۶٫۹/۱۰

r

۱۲۶ متر

ژانر. دسته

درام، کمدی

ستاره ها

جیمی فاکس، تامی لی جونز، آلن راک

کارگردانی شده توسط

مارگارت بتز

استودیو آمازون دفن بر اساس یک داستان واقعی است که در سال ۱۹۹۵ اتفاق افتاد. جرمیا اوکیف (تامی لی جونز)، صاحب کسب و کار خانه تشییع جنازه خانواده اش، با ریموند لوئن (بیل کمپ)، رئیس گروه لوئن معامله دست داد. با این حال، لوون نتوانست پایان قرارداد خود را متوقف کند، که برای اوکیف چاره دیگری جز بردن او به دادگاه باقی نگذاشت.

اوکیف به یک وکیل موفق، ویلی ای. گری روی می آورد (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲جیمی فاکس)، به نمایندگی از او در این پرونده. و علیرغم اختلافات متعددشان، اوکیف و گری در حالی که در دادگاه با لوون مبارزه می کنند، یک پیوند و دوستی غیرمعمول ایجاد می کنند.



رنفیلد (۲۰۲۳)

رنفیلد

۵۳%

۶٫۴/۱۰

r

۹۳ متر

ژانر. دسته

کمدی، ترسناک، فانتزی

ستاره ها

نیکلاس هولت، نیکلاس کیج، آکوافینا

کارگردانی شده توسط

کریس مک کی

همه داستان‌هایی درباره کار کردن برای رئیس‌های بد دارند، اما رنفیلد (نیکولاس هولت) داستان رئیس وحشتناکی دارد که می‌تواند از همه آنها برتر باشد. در کمدی ترسناک رنفیلدشخصیت اصلی بیش از یک قرن است که خدمتکار دراکولا (نیکلاس کیج) بوده است و او از این کار خسته شده است. هنگامی که ارباب او توسط شکارچیان خون آشام مجروح می شود و نیاز به استراحت دارد، رنفیلد ابتکار عمل را به دست می گیرد تا راه هایی برای شکستن پیوند وابسته خود به دراکولا پیدا کند.

در طول راه، رنفیلد در یک گروه خودیاری شرکت می کند و حتی به نظر می رسد که او شیفته یک پلیس راهنمایی و رانندگی به نام ربکا (Awkwafina) شده است. اما هنگامی که دراکولا بهبود می یابد، از اینکه رنفیلد چه کاری انجام داده است راضی نیست… و جهنمی برای پرداخت وجود دارد.



کاملا قاتل (۲۰۲۳)
جدید

کاملا قاتل

۶۰%

۷٫۱/۱۰

r

۱۰۶ متر

ژانر. دسته

ترسناک، کمدی

ستاره ها

کیرنان شیپکا، اولیویا هولت، جولی بوون

کارگردانی شده توسط

نهناچکا خان

استودیو آمازون کاملا قاتل به نظر می رسد از مقایسه با بازگشت به آیندهو یکی از بی نظیرترین ترکیبات علمی تخیلی، کمدی و ترسناک است. ماجراهای هیجان انگیز سابریناکیرنان شیپکا در نقش جیمی، نوجوانی که با داستان چگونگی نجات مادرش، پم (جولی بوون) از قاتل شیرین شانزده سال پیش، بسیار آشناست، بازی می کند. این چیزی است که جیمی بارها در زندگی خود درباره آن شنیده است.

وقتی Sweet Sixteen Killer در زمان حال برمی گردد، جیمی می بیند که در زمان به سال ۱۹۸۷ منتقل شده است، زمانی که مادر بسیار کوچکترش (اولیویا هولت) ظاهراً یکی از دختران پست مدرسه بود. با این حال، اگر جیمی نتواند از پم در گذشته محافظت کند، ممکن است آینده ای برای بازگشت به خانه نداشته باشد.



DC League of Super-Pets (2022)

DC لیگ سوپر حیوانات خانگی

۵۶%

۷٫۱/۱۰

صفحه

۱۰۵ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، اکشن، خانوادگی، کمدی، علمی تخیلی

ستاره ها

دواین جانسون، کوین هارت، جان کرازینسکی

کارگردانی شده توسط

جرد استرن

از نظر فنی، اکنون دو فیلم ابرقهرمانی دواین جانسون در ده فیلم برتر Prime Video وجود دارد، اما DC لیگ سوپر حیوانات خانگی نظرات بهتری نسبت به آدم سیاه. در این فیلم خانوادگی، جانسون صدای خود را به کریپتو، سگ وفادار سوپرمن (جان کرازینسکی) قرض می‌دهد که وقتی اربابش برنامه‌هایی برای ازدواج با لوئیس لین (اولیویا وایلد که کارگردانی هم کرده بود) احساس خطر می‌کند. نگران نباش عزیزم).

اگرچه کریپتو به سوپرمن و لیگ عدالت کمک می کند تا لکس لوتور (مارک مارون) را شکست دهند، یک خوکچه هندی شیطانی به نام لولو (کیت مک کینون) از توانایی های جدید خود برای تصرف کل لیگ و از بین بردن کریپتو استفاده می کند. اکنون، تنها امید کریپتو این است که در کنار گروهی از حیوانات خانگی پناهگاه، از جمله Ace the Bat-Hound (کوین هارت)، که قدرت های خود را به دست آورده اند، کار کند.



عهد گای ریچی (۲۰۲۳)

عهد گای ریچی

۶۳%

۷٫۵/۱۰

r

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

جنگی، اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها

جیک جیلنهال، دار سلیم، شان ساگار

کارگردانی شده توسط

گای ریچی

عهد گای ریچی در گذشته نه چندان دور سال ۲۰۱۸ و در جریان جنگ افغانستان اتفاق می افتد. با وجود بی اعتمادی اولیه به مترجم جدیدش احمد (دار سلیم)، استاد گروهبان جان کینلی (جیک جیلنهال) به دلیل نگاه احمد به نیروهایش به او احترام می گذارد. و وقتی کینلی ناتوان می شود و سربازان همکارش کشته می شوند، احمد به این مناسبت برمی خیزد و شخصاً با طالبان می جنگد تا کینلی را به امنیت برساند.

اقدام قهرمانانه احمد باعث جلب رضایت دولت ایالات متحده برای او نمی شود، دولت ایالات متحده نتوانست احمد و خانواده اش را به امنیت برساند، حتی در حالی که طالبان آنها را برای انتقام شکار می کنند. کینلی آنقدر از بی عدالتی خشمگین است که به افغانستان باز می گردد تا شخصاً احمد را نجات دهد… اگر بتواند.



کسانی که آرزوی مرگ من دارند (۲۰۲۱)

کسانی که آرزوی مرگ من دارند

۵۹%

۶٫۰/۱۰

r

۱۰۰ متر

ژانر. دسته

هیجان انگیز، اکشن

ستاره ها

آنجلینا جولی، فین لیتل، جان برنتال

کارگردانی شده توسط

تیلور شریدان

یلوستون خالق تیلور شریدان کارگردانی و نویسندگی را بر عهده داشته است کسانی که آرزوی مرگ من دارندکه آنجلینا جولی را در نقش اصلی در نقش هانا فابر، یک دودباز که به خاطر شکست اخیرش در نجات یکی از همکارانش و برخی قربانیان بی گناه در جریان آتش سوزی جنگل آسیب دیده است، نمایش داده می شود.

هانا فرصت رستگاری را زمانی به دست می آورد که کانر (فین لیتل)، پسر جوانی که شاهد دو قاتل به نام های جک (آیدان گیلن) و پاتریک (نیکولاس هولت) بود، به پدرش، اوون (جیک وبر) مجروح شد. کانر شواهدی در اختیار دارد که می‌تواند یک رئیس جنایتکار را به زندان بفرستد، و قاتلان برای جلوگیری از آن دست به هر کاری می‌زنند… از جمله روشن کردن آتش جنگل برای دود کردن هانا و کانر از مخفی‌شان. به نحوی، هانا باید بر هر دو قاتل غلبه کند و کانر را به امنیت برساند.



میلیون مایل دورتر (۲۰۲۳)

یک میلیون مایل دورتر

۶۲%

۷٫۵/۱۰

صفحه

۱۲۱ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

مایکل راک، رز سالازار، جولیوس سدیلو

کارگردانی شده توسط

الخاندرا مارکز آبلا

فیلم جدید پرایم ویدیو، یک میلیون مایل دورتر، در اصل یک فیلم نتفلیکس قبل از فرود در آمازون بود. و در اولین هفته خود به رتبه ۱ جدول فیلم Prime Video در ایالات متحده رسید. این فیلم بر اساس زندگی نامه خوزه ام. هرناندز است که اولین فضانورد مکزیکی-آمریکایی در ناسا شد.

مایکل پنیا نقش هرناندز را بازی می‌کند و روزا سالازار نقش همسرش آدلا هرناندز را بازی می‌کند. این فیلم زندگی‌نامه سفر هرناندز را از کودکی در خانواده‌ای مهاجر به تحصیل، آموزش و زندگی خانوادگی در مسیر رسیدن به آرزویی که کمتر کسی تا به حال به آن رسیده است، روایت می‌کند. این یک داستان الهام بخش است، و واقعاً گاهی اوقات از نظر احساسی تکان دهنده است.



هزار و یک (۲۰۲۳)

هزار و یک

۸۱%

۷٫۰/۱۰

r

۱۱۶ متر

ژانر. دسته

نمایش

ستاره ها

تیانا تیلور، ویلیام کتلت، جوزیا کراس

کارگردانی شده توسط

توسط راکول

افراد بسیار کمی دیدند هزار و یک زمانی که در اوایل سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران شد، اما ممکن است در طول فصل اسکار چیزهای بیشتری در مورد آن بشنوید. تیانا تیلور عنوان این درام را در نقش اینز د لاپاز، زنی که مصمم است علیرغم اینکه سال ها قبل پسر ۶ ساله خود، تری (آرون کینگزلی آدتولا) را ترک کرده است، تامین کند.

با رضایت تری، اینز او را از سرپرستی می رباید و تمام تلاش خود را می کند تا او را در کنار همسرش، لاکی (ویل کتلت) بزرگ کند. همانطور که تری به یک نوجوان (اون کورتنی) و یک مرد جوان (جوشیا کراس) تبدیل می شود، متوجه می شود که ممکن است واقعاً آینده ای داشته باشد. اما رازی از گذشته اینز ممکن است خانواده آنها را نابود کند.



داخل (۲۰۲۳)

داخل

۵۳%

۵٫۵/۱۰

r

۱۰۵ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

ویلم دافو، جین بروتس، جوسیا کروگ

کارگردانی شده توسط

واسیلیس کاتسوپیس

ویلم دافو به قدری یک شرور طبیعی در سینماست که کمتر دیده می شود که او فیلمی را به عنوان قهرمان داستان نگه دارد. داخل دافو را به عنوان یک دزد هنر نخبه به نام نمو انتخاب می کند و او واقعاً به کار خود علاقه دارد. اما طی دزدی برای سرقت از یک مجموعه دار هنری بسیار ثروتمند، نمو خود را در دام سیستم امنیتی پیشرفته پنت هاوس بلند منهتن می بیند.

نگران کننده ترین چیز در این مورد این است که هیچ کس بعد از قفل شدن به داخل پنت هاوس نمی آید. به همین دلیل است که نمو هفته ها را بدون غذا سپری می کند و فقط مقداری به آب دسترسی دارد. این آپارتمان مجلل تبدیل به زندان او شده است و اکنون نمو باید راهی برای نجات پیدا کند.



نشستن در بارها با کیک (۲۰۲۳)

نشستن در بارها با کیک

۶۵%

۶٫۴/۱۰

pg-13

۱۲۰ متر

ژانر. دسته

عاشقانه، کمدی، درام

ستاره ها

یارا شهیدی، اودسا آزیون، بت میدلر

کارگردانی شده توسط

شما را ترش کنید

چگونه این یک راه سرگرم کننده برای ملاقات با مردم است؟ جین (یارا شهیدی) کیک می پزد و بهترین دوستش، کورین (اودسا آزیون)، او را متقاعد می کند که آنها را به بارها بیاورد تا افراد مجرد را جذب کند و مهارت های اجتماعی و اعتماد به نفس جین را افزایش دهد. و آنقدر خوب کار می کند که جین و کورین بارها و بارها این کار را انجام می دهند.

نشستن در بارها با کیک بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، و زمانی که کورین با یک بیماری تهدید کننده زندگی مواجه می شود، چرخش تاریک تری به خود می گیرد. اگرچه جین تلاش می کند در کنار دوستش بایستد، اما بار تشخیص کورین ممکن است پیوند آنها را به خطر بیندازد.



الویس (۲۰۲۲)

الویس

۶۴%

۷٫۳/۱۰

pg-13

۱۵۹ متر

ژانر. دسته

درام، موسیقی، تاریخ

ستاره ها

آستین باتلر، تام هنکس، اولیویا دی جونگ

کارگردانی شده توسط

باز لورمن

عشق باز لورمن کارگردان به آثار هنگفت موسیقی بار دیگر به نمایش گذاشته شد الویسیکی از موفقیت های بزرگ سال ۲۰۲۲٫ آستین باتلر برای بازی خود در نقش الویس پریسلی نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد، اما این فیلم همچنین متعلق به تام هنکس است که مربی و مدیر الویس، سرهنگ تام پارکر را به تصویر می کشد.

این فیلم زندگی الویس را از یک کودک خردسال تا یک نماد راک اند رول و همچنین داستان عاشقانه او با زندگی نهایی اش، پریسیلا پریسلی (اولیویا دی جونگ) را روایت می کند. صرف نظر از فراز و نشیب های زندگی الویس، افسانه او حتی پس از مرگش نیز امن است. و این ممکن است بهترین فیلم زندگینامه ای باشد که پادشاه تا کنون دریافت کرده است.



بتمن (۲۰۲۲)

بتمن

۷۲%

۷٫۸/۱۰

pg-13

۱۷۷ متر

ژانر. دسته

جنایی، معمایی، هیجان انگیز

ستاره ها

رابرت پتینسون، زوئه کراویتز، پل دانو

کارگردانی شده توسط

مت ریوز

به نظر می رسد هر نسلی بتمن خود را دارد و مت ریوز بتمن یکی از جوان‌ترین شوالیه‌های تاریکی تا به امروز را دارد که رابرت پتینسون وارد نقش اصلی می‌شود. در این راه‌اندازی کامل این فرنچایز، بتمن هنوز در اوایل کار خود است به‌عنوان یک قاتل زنجیره‌ای که خود را ریدلر (پل دانو) می‌نامد، شهر گاتهام را به وحشت می‌اندازد در حالی که تبهکارانی مانند کارمین فالکون (جان تورتورو) در شهر خفه می‌شوند.

بتمن در جیمز گوردون (جفری رایت) متحدی پیدا می‌کند و شاید در سلینا کایل (زوئه کراویتز) روح خویشاوندی پیدا می‌کند. اما برای اینکه بتمن به قهرمانی که نیاز دارد تبدیل شود، باید از محدودیت های خود فراتر رود.



قهرمانان (۲۰۲۳)

قهرمانان

۵۰%

۶٫۷/۱۰

pg-13

۱۲۴ متر

ژانر. دسته

کمدی

ستاره ها

وودی هارلسون، کیتلین اولسون، چیچ مارین

کارگردانی شده توسط

بابی فارلی

قهرمانان اوایل سال جاری تنها اقامت کوتاهی در سینماها داشت، اما در حال حاضر در فهرست محبوب‌ترین فیلم‌های پرایم ویدیو به رتبه اول رسیده است. شبیه به اردک های توانا، قهرمانان وودی هارلسون در نقش یک مربی بدنام بسکتبال به نام مارکوس که با مربیگری یک تیم بسکتبال برای بازیکنان دارای ناتوانی های یادگیری، از زندانی شدن به دلیل رانندگی در حالت مستی جلوگیری می کند.

مارکوس از نظر بازی بسکتبال چیزهای زیادی برای ارائه به تیم جدیدش دارد، اما در مورد اینکه انسان شایسته ای باشد نیز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد. وقتی مارکوس بخشی از زندگی تیم می شود، به یکی از بازیکنانش، جانی (کوین ایانوچی) نزدیک می شود و او عاشقانه خواهر جانی، الکس (کیتلین اولسون) را تعقیب می کند. با این حال، ثابت می کند که تغییر روش برای مارکوس بسیار دشوار است و او ممکن است ارتباطات شخصی تازه یافته خود را از دست بدهد.



Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves (2023)

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

۷۲%

۷٫۳/۱۰

pg-13

۱۳۴ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، فانتزی، کمدی

ستاره ها

کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیت

کارگردانی شده توسط

جان فرانسیس دیلی، جاناتان گلدشتاین

را DD فرنچایز شروع تازه ای در صفحه نمایش بزرگ با Dungeons & Dragons: Honor Among Thievesکه کریس پاین و میشل رودریگز را به عنوان یک جفت دوست صمیمی، به ترتیب ادگین دارویس و هولگا کیلگور انتخاب می کند. پس از خیانت دوست سابقشان، فورج فیتزویلیام (هیو گرانت)، ادگین و هولگا از زندان فرار می کنند و نقشه می کشند تا با دختر ادگین، کیرا (کلوئه کلمن) متحد شوند.

پس از برقراری ارتباط مجدد با جادوگری با استعداد مشکوک، سایمون اومار (جاستیس اسمیت)، هولگا و ادگین، دوریک (سوفیا لیلیس) را به خدمت می گیرند تا به آنها کمک کنند تا فیتزویلیام را در دزدی یک عمر غارت کنند تا او را از قدرت مجبور کنند. با این حال، آنها به زودی متوجه می‌شوند که فورج درگیر نقشه‌ای است که همه را در Neverwinter تهدید می‌کند و تنها گروه ادگین می‌تواند جلوی وقوع آن را بگیرد.



محله چینی (۱۹۷۴)

محله چینی ها

۹۲%

۸٫۲/۱۰

r

۱۳۰ متر

ژانر. دسته

جنایی، درام، معمایی، هیجان انگیز

ستاره ها

جک نیکلسون، فی داناوی، جان هیوستون

کارگردانی شده توسط

رومن پولانسکی

محله چینی ها اسکار بهترین فیلم را برای سال ۱۹۷۴ دریافت نکرد، اما با پایان یافتن فیلم در پنجاهمین سالگرد ساخت، همچنان یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده باقی مانده است. جک نیکلسون موقعیت افسانه ای هالیوود خود را به عنوان محقق خصوصی بدبخت جی جی “جیک” گیتس تثبیت کرد. هنگامی که جیک توسط Evelyn Mulwray استخدام می شود تا در مورد شوهر خیانتکارش تحقیق کند، ایولین واقعی (فی داناوی) نشان می دهد که جیک تنظیم شده است و اکنون شوهرش بدنام شده و به قتل رسیده است.

هنگامی که جیک به پاسخ‌ها پایان می‌دهد، سوء ظن به پدر جدا شده اولین، نوآ کراس (جان هیوستون) و یک معامله زمینی می‌رسد که شخصی برای محافظت از آن حاضر است آن را بکشد. اما غافلگیری ها برای جیک به پایان نرسیده است، زیرا او مجبور است به این فکر کند که آیا می تواند به ایولین اعتماد کند یا خیر.



قرمز، سفید و آبی سلطنتی (۲۰۲۳)

قرمز، سفید و آبی سلطنتی

۱۲۱ متر

ژانر. دسته

کمدی، عاشقانه

ستاره ها

تیلور زاخار پرز، نیکلاس گالیتزین، اوما تورمن

کارگردانی شده توسط

متیو لوپز

فرض از آمازون پرایم ویدئوفیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی کمی دور از ذهن است: پسر رئیس جمهور ایالات متحده، الکس کلرمونت دیاز، باید با رقیب منفور خود، شاهزاده هنری، دوست شود تا روابط بین آمریکا و انگلیس را هموار کند. شراکت اجباری آنها به سرعت به چیزی بیشتر تبدیل می شود و آنها وارد یک عاشقانه مخفی می شوند که اگر افشا شود، می تواند شانس انتخاب مجدد مادر الکس را از بین ببرد و سلطنت بریتانیا را تهدید کند.

قرمز، سفید و آبی سلطنتی رام کام کمیابی است که در واقع نوعی رمانتیک و خنده دار است. الکس و هنری با بازی تیلور زاخار پرز و نیکلاس گالیتزین، یک رابطه کلاسیک عشق/نفرت دارند که سنت رام-کام را ادامه می‌دهد که این دو نفر با اکراه عاشق یکدیگر می‌شوند. قرمز، سفید و آبی سلطنتی دنیای شما را تکان نخواهد داد اوپنهایمر یا حتی باربیاما این یک انحراف جذاب از دنیای واقعی است که دعواهای کیک خامه ای بسیار کمی دارد و پیاده روی های عاشقانه زیر نور مهتاب.



۲ اسلحه (۲۰۱۳)

2 اسلحه

۵۵%

۶٫۷/۱۰

r

۱۰۹ متر

ژانر. دسته

اکشن، کمدی، جنایی

ستاره ها

دنزل واشنگتن، مارک والبرگ، پائولا پاتون

کارگردانی شده توسط

بالتاسار کورماکور

تا دو هفته دیگر، دنزل واشنگتن به حالت اکشن باز می‌گردد اکولایزر ۳. شاید به همین دلیل است که Prime Video 2 Guns را به مجموعه فیلم خود اضافه کرده است. در این اکشن مهیج ۲۰۱۳، واشنگتن نقش رابرت “بابی” ترنچ را بازی می کند، یک جنایتکار که در کنار مایکل “استیگ” استیگمن (مارک والبرگ) برای یک قاچاقچی به نام مانی “پاپی” گرکو (ادوارد جیمز اولموس) کار می کند.

بابی و استیگ قصد دارند میلیون‌ها دلار از پاپی را سرقت کنند، اما چیزی که نمی‌دانند این است که هر دو مخفی هستند. بابی برای DEA کار می کند و استیگ یک نیروی دریایی است. با این همه پول در خط، هر دو مرد به همدیگر خیانت کرده اند. اما بابی و استیگ به زودی متوجه می شوند که حتی به مافوق آنها هم نمی توان اعتماد کرد. تنها چیزی که آنها واقعاً دارند یکدیگر است.



استخوان ها و همه (۲۰۲۲)

استخوان ها و همه

۷۴%

۶٫۸/۱۰

r

۱۳۱ متر

ژانر. دسته

درام، ترسناک، عاشقانه

ستاره ها

تیلور راسل، تیموتی شالامه، مارک رایلنس

کارگردانی شده توسط

لوکا گوادانینو

باور کنی یا نه استخوان ها و همه طرحی مفصل برای فریب دادن یک بازیگر آبروریز از جزایر کیمن نیست. این واقعاً یک داستان عاشقانه آدم خواری است که تیموتی شالامه و تیلور راسل در نقش عاشقان جوان، لی و مارن، که تمایل خاصی به خوردن گوشت انسان دارند، بازی می کنند. این فیلم با آدمخوارها طوری رفتار می کند که انگار خون آشام هستند و آنها همدیگر را با رایحه می شناسند.

اگر شیمی عالی بین Chalamet و راسل نبود، این اصلاً کار نمی کرد. اما گاهی اوقات شیمی تمام چیزی است که برای ایجاد یک فیلم عاشقانه لازم است، حتی اگر زاویه آدم خواری واقعاً گاهی اوقات فرا برسد.



ضربه در کابین (۲۰۲۳)

در کابین ضربه بزنید

۶۳%

۶٫۱/۱۰

r

۱۰۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز، معمایی

ستاره ها

دیو باتیستا، جاناتان گروف، بن آلدریج

کارگردانی شده توسط

ام نایت شیامالان

شاید یک شوخی در جایی در فرض وجود داشته باشد در کابین ضربه بزنید، اما فیلم های ام نایت شیامالان واقعاً برای طنز ساخته نشده اند. این داستان درباره دختر جوانی به نام ون (کریستن کوی) و دو پدرش اریک (جاناتان گروف) و اندرو (بن آلدریج) است. زمانی که چهار مهاجم آنها را اسیر می کنند و ادعایی باورنکردنی می کنند، تعطیلات بی نظیر آنها کوتاه می شود.

لئونارد بروشت (نگهبانان کهکشاندیو باتیستاسابرینا (نیکی آموکا برد)، ردموند (روپرت گرینت) و آدریان (ابی کوین) واقعاً معتقدند که اگر کسی از خانواده ون قربانی نشود، دنیا به پایان خواهد رسید. و حاضرند جان خود را برای اثبات آن بدهند.



بابیلون (۲۰۲۲)

بابل

۶۰%

۷٫۲/۱۰

r

۱۸۹ متر

ژانر. دسته

درام، کمدی

ستاره ها

برد پیت، مارگو رابی، دیگو کالوا

کارگردانی شده توسط

دیمین شزل

کارگردان دیمین شزل (لا لا لند) یک نوسان بزرگ با بابل، یک فیلم دوره ای پرهزینه که در دوران گذار هالیوود از فیلم های صامت در دهه ۱۹۲۰ اتفاق می افتد. برد پیت عنوان فیلم را در نقش جک کنراد، بازیگری که در نقش نلی لاروی بازیگر نقش ستاره اش رو به افول است (باربیمارگوت رابی) شکست بزرگ او را به ارمغان می آورد.

مانوئل «مانی» تورس (دیگو کالوا) جاه‌طلبی‌های هالیوودی خاص خود را دارد و با نلی ارتباط برقرار می‌کند در حالی که سوار بر موج موفقیت خود در سیستم استودیویی است. اما مسیر رسیدن به شهرت دشوار است و نلی ممکن است قبل از رسیدن به رویاهای خود دچار سقوط جدی شود.



تا (۲۰۲۲)

تا

۷۹%

۷٫۲/۱۰

pg-13

۱۳۱ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

دانیل ددوایلر، جالین هال، فرانکی فیسون

کارگردانی شده توسط

چینونیه چوکو

تا در سال ۲۰۲۲ با وجود اینکه نگاهی قدرتمند به دوره ای بسیار زشت در تاریخ کشور ما بود، تا حد زیادی توسط تماشاگران سینما نادیده گرفته شد. در سال ۱۹۵۵، یک پسر سیاهپوست به نام امت تیل (جالین هال) ظاهراً برای یک زن سفیدپوست به نام کارولین برایانت (هیلی بنت) سوت می‌زند. این به سرعت از کنترل خارج می شود، زیرا تیل به خاطر جرمی که تصور می شد ربوده شد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و لینچ شد.

مامی تیل (دانیل ددوایلر) از از دست دادن پسرش ویران شده است. ویران و عصبانی. به جای اینکه بگذارد مرگ امت دفن شود، مامی تلاش می کند تا برای پسر مقتولش عدالت برقرار کند، حتی زمانی که قانون ظاهرا نمی تواند قاتلان او را پاسخگو کند.



یک بار گاز گرفته (۱۹۸۵)

یک بار گاز گرفته

۶۴%

۵٫۵/۱۰

pg-13

۹۴ متر

ژانر. دسته

کمدی، ترسناک، عاشقانه

ستاره ها

جیم کری، لورن هاتون، کارن کپینز

کارگردانی شده توسط

هاوارد استورم

جیم کری خیلی جوان، چند سال قبل از اینکه به موفقیت بزرگی دست پیدا کند، کمدی ترسناک را تیتر کرد. یک بار گاز گرفته. کری در این فیلم مارک کندال، دانش‌آموز دبیرستانی را به تصویر می‌کشد که از دوست دخترش، رابین پیرس (کارن کوپنز) که نمی‌خواهد با او رابطه جنسی داشته باشد، ناامید شده است.

این یک دریچه ای برای کنتس (لورن هاتون) ایجاد می کند، یک خون آشام زیبا که باید سه بار قبل از هالووین خون یک باکره را بنوشد تا زیبایی همیشگی خود را حفظ کند. مارک به راحتی تحت طلسم کنتس قرار می گیرد و رابین از مشاهده رفتار عجیب و غریب مارک در حالی که به آرامی تبدیل به یک خون آشام می شود، نگران می شود.



یک مکان آرام قسمت دوم (۲۰۲۱)

یک مکان آرام قسمت دوم

۷۱%

۷٫۲/۱۰

pg-13

۹۷ متر

ژانر. دسته

علمی تخیلی، هیجان انگیز، ترسناک

ستاره ها

امیلی بلانت، جان کرازینسکی، میلیسنت سیموندز

کارگردانی شده توسط

جان کرازینسکی

پس از موفقیت خیره کننده از یک مکان آرامکارگردان و ستاره جان کرازینسکی داستان خانواده ابوت را ادامه داد یک مکان آرام قسمت دوم. پس از اتفاقات فیلم اول، لی (کراسینسکی) مرده است و بیوه او، ایولین (امیلی بلانت)، تنها بزرگسالی است که می تواند از فرزندانشان، ریگان (میلیسنت سیموندز) و مارکوس (نوآ ژوپ) محافظت کند.

هنگامی که ایولین و فرزندانش با یک دوست خانوادگی به نام امت (کیلیان مورفی) روبرو می شوند، سرنخی دریافت می کنند که ممکن است پناهگاهی وجود داشته باشد که در آن بتوانند از بیگانگانی که به زمین حمله کرده اند پنهان شوند. اما حتی اگر ابوت ها بتوانند به پناهگاه امن برسند، ممکن است با تهدیدات بیگانگان و همنوعان خود مواجه شوند.



بین ستاره ای (۲۰۱۴)

در میان ستارگان

۷۴%

۸٫۷/۱۰

pg-13

۱۶۹ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، درام، علمی تخیلی

ستاره ها

متیو مک کانهی، آن هاتاوی، جسیکا چستین

کارگردانی شده توسط

کریستوفر نولان

کارگردان کریستوفر نولان دوباره وارد صحنه شد در میان ستارگانیکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی دهه اخیر. در آینده ای نزدیک، زمین در حال مرگ است و بشریت به شدت به خانه ای جدید نیاز دارد. خلبان سابق ناسا جوزف کوپر (متیو مک کانهی) با اکراه فرزندان خود مورفی “مورف” کوپر (مکنزی فوی) و تام کوپر را ترک می کند.تلماسه: قسمت دومتیموتی شالامه، در حال پیوستن به دکتر آملیا برند (آن هاتاوی) در جستجوی جهانی غیرقابل سکونت.

متأسفانه برای کوپر، زمانی که فرزندانش روی زمین بزرگتر می شوند، زمان برای او در فضا متفاوت می گذرد. و اگر کوپر بخواهد به خانه بازگردد، باید یک معمای علمی را حل کند که سال ها مورف (جسیکا چستین) را درگیر خود کرده است.



زمان آرماگدون (۲۰۲۲)

زمان آرماگدون

۷۴%

۶٫۵/۱۰

r

۱۱۴ متر

ژانر. دسته

نمایش

ستاره ها

بنکس رپیتا، آن هاتاوی، جرمی استرانگ

کارگردانی شده توسط

جیمز گری

زمان آرماگدون یک درام معتبر است که سال گذشته منتشر شد و در سال ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد. داستان روی پل گراف (بانکس رپتا)، پسر جوان یهودی که با یک دانشجوی آفریقایی-آمریکایی به نام جانی دیویس (جایلین وب) دوست می‌شود، تمرکز دارد. هنگامی که پل و جانی در حال شکستن قوانین در مدرسه دستگیر می شوند، والدین پل، استر (آن هاتاوی) و ایروینگ گراف (جرمی استرانگ) او را در یک مدرسه مقدماتی قرار می دهند.

در حالی که پل و جانی سعی می کنند دوستی خود را حفظ کنند، اولی از نژادپرستی همکلاسی های جدید خود متحیر می شود. فقط پدربزرگ پل، آرون رابینوویتز (آنتونی هاپکینز)، استدلال می کند که پل باید از دوستش دفاع کند. اما از آنجایی که تراژدی برای این خانواده در پیش است، پل باید راه خود را پیدا کند.



کتابخانه (۲۰۲۲)

کتابخانه

۹۲%

۷٫۵/۱۰

r

۱۵۸ متر

ژانر. دسته

درام، موسیقی

ستاره ها

کیت بلانشت، نینا هوس، نومی مرلانت

کارگردانی شده توسط

تاد فیلد

لیدیا تار (کیت بلانشت) در فیلمی که نام او را به خود اختصاص داده است، تمام قدرت و شهرتی را دارد که می‌توانست در مورد آن آرزو کند. تار فاش می کند که لیدیا از موفقیت خود به عنوان آهنگساز و رهبر ارکستر برای تبدیل شدن به یک سلبریتی متقاطع با کتاب خود و آثار شهرت بیشتر استفاده کرده است.

لیدیا حتی یک همسر فداکار به نام شارون گودنو (نینا هوس) دارد و آنها دختری به نام پترا (میلا بوگویویچ) را بزرگ می کنند. اما این برای لیدیا کافی نیست و او از قدرت خود برای ارضای نیازهای خود استفاده می کند و از آن سوء استفاده می کند. همانطور که اسرار لیدیا شروع به بازگرداندن به او می کنند، همه چیزهایی که او به دست آورده است در آستانه دور شدن از دست او است.



Creed III (2023)

کرید III

۷۳%

۶٫۹/۱۰

pg-13

۱۱۶ متر

ژانر. دسته

درام، اکشن

ستاره ها

مایکل بی جردن، تسا تامپسون، جاناتان میجرز

کارگردانی شده توسط

مایکل بی جردن

مایکل بی جردن اولین کارگردانی خود را با کرید IIIکه از نظر تئوری می تواند به عنوان پایان کار عمل کند راکی فیلم ها. در این مرحله از زندگی، آدونیس «دونی» کرید (جردن) تقریباً هر کاری را که می خواست در بوکس انجام داده است، بنابراین بازنشسته می شود تا زمان بیشتری را با همسرش بیانکا تیلور-کرید (تسا تامپسون) و دخترشان، آمارا بگذراند. (میلا دیویس کنت).

متأسفانه برای دانی، زمان های خوب زمانی به پایان می رسد که دوست سابق او، دامیان “دیاموند دیم” اندرسون (جاناتان میجرز)، زندگی خود را اجاره می کند. سال ها پیش، دیم را به زندان فرستادند و این تا حد زیادی تقصیر دونی بود. حالا که دیم برگشته، او می‌خواهد دانی را هل دهد تا فرصتی برای بازپرداخت در رینگ پیدا کند. و این ممکن است مبارزه ای نباشد که دانی بتواند برنده شود.



شب خشونت آمیز (۲۰۲۲)

شب خشونت آمیز

۵۵%

۶٫۷/۱۰

r

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

اکشن، کمدی، جنایی، هیجان انگیز

ستاره ها

دیوید هاربر، جان لگوئیزامو، بورلی دآنجلو

کارگردانی شده توسط

تامی ویرکولا

کارگردان تامی ویرکولا شب خشونت آمیز اساسا است جانشینی ملاقات می کند جان سخت در شب کریسمس با بابانوئل (دیوید هاربر) به عنوان قهرمان اکشن بعید. این بابانوئل واقعی است، و او در این مقطع از زندگی خود در آستانه کریسمس است. بابانوئل در حین توقف در عمارت ثروتمند دیوانه گرترود (بورلی دی آنجلو)، به رقابت بین فرزندان بزرگسالش، جیسون (الکس هاسل) و آلوا (ادی پترسون) توجهی نمی کند.

با این حال، دختر جیسون، ترودی (لیا برادی)، به کریسمس معتقد است. و این به خاطر ترودی است که وقتی این خانواده ثروتمند توسط مردی که خود را آقای اسکروج (جان لگوئیزامو) می‌نامد و یاغی‌هایش با مضمون کریسمس، گروگان گرفته می‌شوند، بابانوئل تحریک می‌شود تا وارد عمل شود. اکنون زمان آن رسیده است که بابانوئل به این جنایتکاران شیطون چیزی بیش از یک تکه زغال سنگ بدهد.



سه هزار سال حسرت (۲۰۲۲)

سه هزار سال حسرت

۶۰%

۶٫۷/۱۰

r

۱۰۸ متر

ژانر. دسته

درام، ماجراجویی، فانتزی، عاشقانه

ستاره ها

تیلدا سوینتون، ادریس البا، اردیل یاشاروغلو

کارگردانی شده توسط

جورج میلر

ادبیات مملو از داستان هایی در مورد جن ها است که فانی ها را فریب می دهند تا آرزوهایی بسازند که در نهایت به آنها آسیب می رساند. این چیزی است که آلیتیا بانی (تیلدا سوینتون) به شدت از آن آگاه است سه هزار سال حسرت. آلیتیا یک محقق بریتانیایی سالخورده است که دقیقاً به آنچه از زندگی می‌خواهد پی نبرده است. اما آلیتیا مطمئن نیست که بتواند آنچه را که می‌بیند و می‌شنود باور کند، وقتی ناگهان خود را رو در رو با یک جین واقعی (ادریس البا) می‌بیند که می‌خواهد از بردگی او رهایی یابد.

جین برای جلب اعتماد آلیتیا و ترغیب او به انجام سه آرزو، داستان صدها ساله دلشکستگی و آرزوی خود را به اشتراک می گذارد. و در کمال تعجب آلیتیا، این الهام بخش او برای ایجاد یک تغییر اساسی در زندگی اش است.



او گفت (۲۰۲۲)

او گفت

۷۴%

۷٫۲/۱۰

r

۱۲۹ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

کری مولیگان، زوئی کازان، پاتریشیا کلارکسون

کارگردانی شده توسط

ماریا شریدر

او گفت در سینماها شکست خورد، اما به نظر می‌رسد که اکنون که در Prime Video است، مخاطبان خود را آنلاین پیدا می‌کند. کری مولیگان و زوئی کازان به ترتیب در نقش مگان توهی و جودی کانتور خبرنگاران نیویورک تایمز بازی می کنند. و با هم، آنها به طور تصادفی با داستان یک عمر مواجه شده اند که می تواند هاروی واینستین، تهیه کننده هالیوود (مایک هیوستون) را از بین ببرد.

علی‌رغم قربانیان متعدد واینستین در طول دهه‌ها، توهی و کانتور به سختی می‌توانند کسی را در مورد سوءرفتار جنسی او ثبت کند. حتی بازیگران زن در لیست A تمایلی به به اشتراک گذاشتن نام خود ندارند. و هنگامی که واینستین از این گزارش مطلع می شود، موانع متعددی را در مسیر خود قرار می دهد و سعی می کند آن را از مسیر خارج کند. اما این تولد جنبشی است که حتی واینستین هم نتوانست جلوی آن را بگیرد.



Jurassic World Dominion (2022)

سلطه جهانی ژوراسیک

۳۸%

۵٫۶/۱۰

pg-13

۱۴۷ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی

ستاره ها

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن

کارگردانی شده توسط

کالین ترورو

سلطه جهانی ژوراسیک پایان است دنیای ژوراسیک سه گانه، و جذابیت بزرگ اتحاد مجدد است پارک ژوراسیکآلن گرانت (سم نیل)، الی ساتلر (لورا درن) و ایان مالکوم (جف گلدبلوم) در حالی که با یک فاجعه زیست محیطی بالقوه روبرو می شوند که توسط مدیر عامل Biosyn، لوئیس داجسون (کمپبل اسکات) مهندسی شده بود.

در مورد اوون گریدی (کریس پرت) و کلر دیرینگ (برایس دالاس هاوارد)، آنها سهام شخصی بیشتری دارند. Biosyn دختر خوانده آنها، Maisie Lockwood (ایزابلا سرمون)، و فرزندان شکارچی اوون، Blue را ربوده است. برای حل این بحران یک تیم در سطح انتقام جویان لازم است.



هوا (۲۰۲۳)

هوا

۷۳%

۷٫۷/۱۰

r

۱۱۲ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

مت دیمون، بن افلک، جیسون بیتمن

کارگردانی شده توسط

بن افلک

برای داستان اصلی کفش های مایکل جردن آماده شوید. نگران نباش هوا قانع کننده تر از آن است که به نظر می رسد. و در حالی که این داستان چگونگی پیدایش کفش‌های کتانی Air Jordan است، اما همچنین داستان این است که چگونه مدیران نایک متوجه شدند که همکاری با جردن یک فرصت در یک نسل است. اما ابتدا باید مادر جردن، دلوریس جردن (ویولا دیویس) را متقاعد کنند.

بن افلک کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و در نقش فیل نایت، یکی از بنیانگذاران نایک، ایفای نقش می کند. به دستور فیل، استعدادیاب سانی واکارو (مت دیمون) وظیفه دارد تا عملیات بسکتبال شرکت را برگرداند. و به محض اینکه نایک پشت زمین جردن قرار می گیرد، آینده این شرکت در خط است.



جودی بلوم برای همیشه (۲۰۲۳)

جودی بلوم برای همیشه

۷۷%

۷٫۶/۱۰

۹۷ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

جودی بلوم، مولی رینگوالد، لنا دانهام

کارگردانی شده توسط

داوینا پاردو، لیا ولچوک

شاید شگفت انگیزترین چیز در مورد مستند جدید استودیو آمازون باشد جودی بلوم برای همیشه این است که خود نویسنده، جودی بلوم، نه تنها هنوز زنده است، بلکه توانسته یک شرکت فعال در فیلم باشد. این فیلم اساساً داستان زندگی او را، اغلب به قول خودش، روایت می‌کند، زیرا سفر او از یک زن خانه‌دار به یک نویسنده محبوب کودکان را روایت می‌کند که کتاب‌هایش هنوز به طور گسترده خوانده می‌شوند.

چندین مفسر مشهور نیز نظرات خود را در مورد بلوم به اشتراک می گذارند، از جمله مولی رینگوالد، لنا دانهام، آنا کونکی، سامانتا بی، مری اچ کی چوی و ژاکلین وودسون. اما آنهایی که واقعاً برجسته می‌شوند، زنان عادی هستند که زندگی‌شان عمیقاً تحت تأثیر بلوم و داستان‌های او قرار گرفته است.



بلیط بهشت ​​(۲۰۲۲)

بلیط بهشت

۵۰%

۶٫۲/۱۰

pg-13

۱۰۴ متر

ژانر. دسته

عاشقانه، کمدی

ستاره ها

جولیا رابرتز، جورج کلونی، کیتلین دیور

کارگردانی شده توسط

اول پارکر

یک دلیل ساده وجود دارد بلیط بهشت یک کمدی رمانتیک بسیار موثر است. جورج کلونی و جولیا رابرتز آنقدر در کنار هم راحت هستند که تقریباً می توان باور کرد که در یک مقطع زمانی ازدواج کرده اند. آنها در این فیلم نقش دیوید و جورجیا کاتن را بازی می‌کنند، زوجی مطلقه که دو دهه قبل ازدواجشان از هم پاشیده شد.

دیوید و جورجیا علی‌رغم کینه‌شان نسبت به یکدیگر، پیمانی می‌بندند تا عروسی بداهه دخترشان لیلی (کیتلین دوور) و نامزدش گد (ماکسیم بوتیه) را به هم بزنند. و در حالی که دیوید و جورجیا با هم نقشه می کشند، محیط گرمسیری و همکاری مجدد آنها احساسات قدیمی را که قبلا داشتند دوباره بیدار می کند.



والرین و شهر هزار سیاره (۲۰۱۷)

والرین و شهر هزار سیاره

۵۱%

۶٫۴/۱۰

pg-13

۱۳۶ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن

ستاره ها

دین دیهان، کارا دلوین، کلایو اوون

کارگردانی شده توسط

لوک بسون

آیا می دانستید که؟ جنگ ستارگان و ده ها فیلم دیگر به شدت تحت تأثیر کمیک علمی-تخیلی فرانسوی قرار گرفتند والرین و لورلین توسط پیر کریستین؟ با این حال، این کمیک تا زمانی که کارگردان لوک بسون آن را اقتباس نکرد، به پرده بزرگ راه پیدا نکرد والرین و شهر هزار سیاره. ایستگاه فضایی آلفا بر اساس عنوان خود، در واقع محصول بیگانگان از هزاران جهان است و زیر نظر فدراسیون متحد بشری نگهداری می شود.

دو نفر از عوامل اصلی ایستگاه، والرین (دان دیهان) و لورلین (کارا دلوین)، قبل از اینکه ناآگاهانه به توطئه‌ای برخورد کنند که می‌تواند خود آلفا را نابود کند، سعی می‌کنند صلح را حفظ کنند. لورلین همچنین دستانش پر است تا نیت های عاشقانه والرین نسبت به او را کنترل کند، حتی اگر جذب او به او یک طرفه نیست.



Top Gun: Maverick (2022)

تاپ گان: ماوریک

۷۸%

۸٫۳/۱۰

pg-13

۱۳۱ متر

ژانر. دسته

اکشن، درام

اغراق نیست اگر بگوییم تاپ گان: ماوریک هست محبوب ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و یکی از بزرگترین بلاک باسترهای چند سال اخیر. و پس از تمیز کردن در گیشه، تاپ گان دنباله آن در پرایم ویدیو قرار می گیرد. تام کروز در نقش کاپیتان پیت «ماوریک» میچل، یک خلبان آزمایشی که تبدیل به مربی شده است، دوباره نقش خود را بازی می‌کند و همان آتشی را که در دهه ۸۰ داشت، ندارد.

ماوریک در حالی که به نسل بعدی خلبانان تاپ گان آموزش می‌دهد، با یکی از شاگردانش، ستوان بردلی «خروس» بردشاو (مایلز تلر)، پسر دوست فقیدش، نیک «گوس» برادشاو، درگیر می‌شود. با این حال، ماوریک و خلبانانش باید زمینه های مشترکی را پیدا کنند، زیرا آنها وارد یک ماموریت جدید با مخاطرات بالا و سکانس های پروازی نفس گیر می شوند.



نه (۲۰۲۲)

جواب منفی

۷۷%

۶٫۸/۱۰

r

۱۳۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، معمایی، علمی تخیلی

ستاره ها

دانیل کالویا، کیکه پالمر، براندون پریا

کارگردانی شده توسط

جردن پیل

جدیدترین فیلم جردن پیل جواب منفی، ترکیبی چشمگیر از علمی تخیلی و ترسناک است. خواهر و برادر OJ (دانیل کالویا) و ام هیوود (ککه پالمر) در آستانه فروش مزرعه اسب های پدرشان هستند که متوجه می شوند به نظر می رسد یک بشقاب پرنده در اطراف دارایی آنها آویزان است و اسب ها را می بلعد. با کمک یک فناوری Fry’s Electronics، آنجل تورس (براندون پریا)، آنها سعی می کنند فیلمی از یوفو را به عنوان راهی برای ثروتمند شدن ضبط کنند.

متأسفانه برای سه نفر بعید، بشقاب پرنده فوق بسیار خطرناکتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می کردند. و اصلاً آن چیزی نیست که آنها انتظار داشتند. جواب منفی ساخته شده است لیست DT از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۲و دلیل خوبی برای آن وجود دارد: سرگرم کننده و هوشمند است، که ترکیبی نادر در فیلم های پرفروش این روزها است.



زندگی الکتریکی لوئیس وین (۲۰۲۱)

زندگی الکتریکی لوئیس وین

۶۳%

۶٫۸/۱۰

۱۱۱ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخی، کمدی

ستاره ها

بندیکت کامبربچ، کلر فوی، آندریا رایزبورو

کارگردانی شده توسط

ویل شارپ

بندیکت کامبربچ در این فیلم زندگی‌نامه‌ای رنگارنگ درباره هنرمندی عجیب و غریب که با نمایش گربه‌ها با استفاده از رنگ‌ها و تصاویر روشن و روان‌گردان، شهرتی برای خود به‌دست آورد، بندیکت کامبربچ هنرمند قرن انگلیسی لوئیس وین را به تصویر می‌کشد. کلر فوی به کامبربچ پیوستتاج) که نقش همسر وین، امیلی را بازی می کند.



من تو را می خواهم برگردی (۲۰۲۲)

من تو را می خواهم

۱۱۷ متر

ژانر. دسته

کمدی، عاشقانه

ستاره ها

چارلی دی، جنی اسلیت، اسکات ایستوود

کارگردانی شده توسط

جیسون اورلی

این کمدی عاشقانه سبک دل، چارلی دی و جنی اسلیت را به عنوان غریبه های دلشکسته ای معرفی می کند که برخورد تصادفی آنها پس از رها شدن، آنها را به تدوین نقشه ای دیوانه کننده سوق می دهد: هر کدام تلاش می کنند تا در زندگی شریک قبلی طرف مقابل نفوذ کنند و رابطه جدیدشان را به هم بزنند. این فیلم احمقانه، هیجان‌انگیز و با شیمی فوق‌العاده خنده‌دار ستاره‌ها، نقش‌های مکمل فوق‌العاده‌ای برای جینا رودریگز، اسکات ایستوود و پیت دیویدسون دارد.



کسی که قبلا می شناختم (۲۰۲۳)

کسی که قبلا میشناختم

۱۰۶ متر

ژانر. دسته

کمدی، درام، عاشقانه

ستاره ها

آلیسون بری، جی الیس، کیرسی کلمونز

کارگردانی شده توسط

دیو فرانکو

دیو فرانکو و آلیسون بری برای این کمدی رمانتیک با هم همکاری می کنند که بری را به عنوان یک تهیه کننده تلویزیونی معتاد به کار انتخاب می کند که تصمیم می گیرد پس از تحمل یک شکست حرفه ای به زادگاهش بازگردد. این فیلم به کارگردانی فرانکو و نویسندگی مشترک او و بری است و شخصیت او دوباره با عشق اولش که در حال حاضر نامزد شده است (جی الیس) ارتباط برقرار می کند. اتحاد مجدد آنها مجموعه ای از اتفاقات را رقم می زند که باعث می شود همه با کسانی که هستند و واقعاً می خواهند در زندگی و عشق باشند در تماس باشند.



سرنخ (۱۹۸۵)

سرنخ

۹۴ متر

ژانر. دسته

کمدی، هیجان انگیز، جنایی، معمایی

ستاره ها

تیم کاری، آیلین برنان، مادلین کان

کارگردانی شده توسط

جاناتان لین

تلفیقی عالی از رمز و راز و کمدی، اقتباس بزرگ جاناتان لین از بازی رومیزی محبوب برادران پارکر، گروهی از بازیگران همه ستاره را برای یک داستان کلاسیک به نام Whodunit گرد هم آورد. هفت غریبه به یک عمارت خزنده دعوت می شوند و وقتی یکی از آنها می میرد، هیجینک ها شروع می شود زیرا بازیگران رنگارنگ شخصیت ها تلاش می کنند تا هویت قاتل را در میان آنها کشف کنند. آیلین برنان، تیم کوری، کریستوفر لوید، مدلین کان، مارتین مول، مایکل مک کین و لزلی آن وارن بازیگران فیلم را رهبری می‌کنند که به طور معروف مجموعه‌ای از پایان‌های متناوب را شامل می‌شود که وقایع شب را از دیدگاه شخصیت‌های مختلف بررسی می‌کند.



منچستر کنار دریا (۲۰۱۶)

منچستر کنار دریا

۱۳۸ متر

ژانر. دسته

نمایش

کارگردانی شده توسط

کنت لونرگان

کیسی افلک برای بازی در این درام قدرتمند درباره مردی که با مرگ برادر بزرگترش مجبور به مقابله با گناهان – و تراژدی های گذشته اش شد و پسر نوجوانش را یتیم کرد، برنده جایزه اسکار شد. این فیلم که به خاطر فیلمنامه متفکرانه و احساسی و بازی افلک و میشل ویلیامز، بازیگر نقش مکمل زن تحسین شده، اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را برای کارگردان، کنت لونرگان به ارمغان آورد.



شب بخیر اوپی (۲۰۲۲)

شب بخیر اوپی

۶۵%

۷٫۸/۱۰

صفحه

۱۰۵ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

آنجلا باست، استیو اسکوایرز، جنیفر تراسپر

کارگردانی شده توسط

رایان وایت

همان طور که مخاطبان عاشق پیکسار زیبا شدند Wall•Eتماشا کردن شب بخیر اوپی پاسخ مشابهی را برمی انگیزد و شما را به احساسات انسانی مهیبی در اطراف رباتی که در فاصله ۵۰ میلیون مایلی مریخ در حال پرسه زدن است می کشاند. اما دلیلش این است که این مستند به همان اندازه که درباره خود مریخ نورد است، درباره افرادی در ناسا است که مأموریت مریخ نورد اکتشافی فرصت را ممکن کردند. به روایت Black Panther: Wakanda Foreverآنجلا باست، شب بخیر اوپی داستان الهام بخش فرصت، یک وسیله نقلیه شش چرخ با انرژی خورشیدی است که در ژانویه سال ۲۰۰۴ بر روی سیاره سرخ فرود آمد و قرار بود برای ۹۰ روز از پیش تعیین شده، پرسه بزند و مناظر را کشف کند. اما فراتر از انتظار هر کسی، ماموریت اوپی نزدیک به ۱۵ سال قبل از تاریک شدن دوام آورد. از طریق مصاحبه با بسیاری از دانشمندان و مهندسان پروژه، و همچنین تصاویر آرشیوی، این سند حس خوبی است که نباید از دست داد.



حیوانات آمریکایی (۲۰۱۸)

حیوانات آمریکایی

۶۸%

۷/۱۰

r

۱۱۷ متر

ژانر. دسته

درام، جنایی، مستند

ستاره ها

ایوان پیترز، بری کیوگان، بلیک جنر

کارگردانی شده توسط

بارت لیتون

میدونی وقتی فیلمی بر اساس یک داستان واقعی ساخته بشه خوب میشه و مثل این دیوانه کننده باشه. بری کیوگان (دانکرک، کشتن یک گوزن مقدس) و ایوان پیترز (داستان ترسناک آمریکایی، WandaVision) در نقش اسپنسر راینهارد و وارن لیپکا، دو دانش آموز در کنتاکی که ایده سرقت تعداد انگشت شماری کتاب ارزشمند و کمیاب از کتابخانه دانشگاه ترانسیلوانیا، از جمله اولین نسخه از کتاب جیمز اودوبون، به ذهنشان خطور می کند. پرندگان آمریکا، که اگر بخواهند آن را بخرند میلیون ها فروخته می شود. آنها به همراه دوستانشان اریک بورسوک (جرد آبراهامسون) و چاس آلن (بلیک جنر) نقشه دیوانه‌واری می‌کشند که شامل لباس پوشیدن مانند تاجران مسن و محدود کردن کتابدار برای ترک کتاب‌ها است. این واقعیت که فیلمی در مورد آن ساخته شده است، شاید بینشی در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آنها می دهد، اما این اتفاق افتاد، موز است، و همه ما به طرز لذت بخشی با آن سرگرم می شویم.



کاترین به نام بردی (۲۰۲۲)

کاترین به نام بردی

۷۱%

۶٫۶/۱۰

pg-13

۱۰۸ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، کمدی

ستاره ها

بلا رمزی، بیلی پایپر، اندرو اسکات

کارگردانی شده توسط

لنا دانهام

اگر به محتوای وقاحت‌آمیز دوره‌ای مانند نتفلیکس علاقه دارید انولا هلمز و اپل تی وی پلاس دیکینسون، سپس این کمدی ماجراجویی از دخترانLena Dunham ممکن است برای شما عالی باشد. این پروژه پرشور برای ستاره های دانهام بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۹۴ نوشته کارن کوشمن بازی تاج و تختبلا رمزی (که در فیلم آینده نیز نقش الی را بازی می کند آخرین ما سریال)، که به دلیل به تصویر کشیدن لیانا مورمونت سرحال، در نقش لیدی کاترین، با نام مستعار «بردی»، نوجوانی در انگلستان قرون وسطی، مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. زمانی که پدرش، لرد رولو (اندرو اسکات)، سعی می‌کند او را با لیست بلندبالایی از خواستگاران ازدواج کند تا از نابودی مالی خانواده جلوگیری کند، بردی از شوخ طبعی و حیله گری خود استفاده می‌کند تا آنها را در نبردی برای استقلال خود از بین ببرد.



Thirteen Lives (2022)

سیزده زندگی

۶۳%

۷٫۸/۱۰

pg-13

۱۴۷ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

ویگو مورتنسن، کالین فارل، جوئل ادگرتون

کارگردانی شده توسط

ران هاوارد

پس از تمرین در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸، ۱۲ پسر ۱۱ تا ۱۶ ساله، هم تیمی های تیم فوتبال نوجوانان تایلند، گرازهای وحشی و کمک مربی آنها، به غار دیدنی تام لوانگ نانگ نون در شمال تایلند رفتند و پس از سیل شدید باران گرفتار شدند. غارها تلاش عظیم نجات توجه جهانیان را به خود جلب کرد، زیرا تیمی از غواصان بین المللی چندین کیلومتر را طی کردند تا پسران را بیرون بیاورند. سیزده زندگی این داستان شدید و میخ‌گزنده را روایت می‌کند که ویگو مورتنسن، کالین فارل و جوئل ادگرتون نقش سه غواص قهرمانی را بازی می‌کنند که جان خود را به خطر انداختند تا تیم و مربی‌شان را به امنیت برسانند.



The Vast of Night (2019)

گسترده شب

۸۴%

۶٫۷/۱۰

pg-13

۹۱ متر

ژانر. دسته

رازآلود، علمی تخیلی، هیجان انگیز

ستاره ها

سیرا مک کورمیک، جیک هوروویتز، بروس دیویس

کارگردانی شده توسط

اندرو پترسون

این بازگشت نوستالژیک به تریلرهای علمی-تخیلی کلاسیک یک اپراتور جوان تابلو و یک دی جی رادیویی را دنبال می کند که کشف یک فرکانس صوتی مرموز باعث مجموعه ای از اکتشافات می شود که آنها را به اعماق ناشناخته ها هدایت می کند. فیلم استودیوی آمازون اولین کارگردانی اندرو پترسون است و به خاطر چرخش پرتعلیق و کم‌هزینه‌اش در این ژانر، تحسین زیادی را از سوی منتقدان و مخاطبان پخش شده به دست آورده است.



صدای فلز (۲۰۲۰)

صدای فلز

۸۲%

۷٫۸/۱۰

r

۱۲۱ متر

ژانر. دسته

درام، موسیقی

ستاره ها

ریز احمد، اولیویا کوک، پل راسی

کارگردانی شده توسط

داریوش مردر

صدای فلز به هم نمی‌ریزد، مستقیماً به لحظات شدید و وحشتناکی می‌رسد که روبن (ریز احمد)، درامر یک گروه هوی متال با دوست دخترش (اولیویا کوک فوق‌العاده)، شروع به از دست دادن شنوایی خود می‌کند. این چیزهای کوچکی است که داریوش ماردر کارگردان/فیلمنامه نویس در دقایق ابتدایی فیلم به آن اشاره می کند – سکوت طاقت فرسا یک مخلوط کن، چکه های ظریف قهوه پراکنده، یا اسپری خفه کننده سر دوش – همه از بین رفته اند. ولی صدای فلز درباره ناشنوایی نیست، بلکه داستانی در مورد تغییر و سفری است که ما باید طی کنیم تا آن را در آغوش بگیریم، زیرا روبن وارد یک مرکز می شود تا به او کمک کند زندگی با ناشنوایی خود را بیاموزد و در عین حال از بازگشت دوباره به زندگی قدیمی خود در مصرف مواد مخدر جلوگیری کند. این یک فیلم زیبا در مورد از دست دادن و رستگاری است که زندگی را تغییر می دهد و نباید آن را از دست داد.



توصیه های سردبیران







ما همچنین راهنماهایی برای بهترین نمایش ها در Prime Videoرا بهترین فیلم ها در Huluرا بهترین فیلم های نتفلیکسرا بهترین فیلم های جدید برای پخشو بهترین فیلم های دیزنی +.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-movies-on-amazon-prime/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *