بهترین قاب های آیفون ۱۴ پرو در سال ۲۰۲۳


بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ پرو عملکردهای کلیدی و ویژگی‌های داخلی مانند شارژ MagSafe را حفظ می‌کنند، در حالی که گوشی شما را از آسیب‌های تصادفی ایمن نگه می‌دارند و تا حد امکان زیبا به نظر می‌رسند.

برای توجه شما، ما برخی از قاب های مورد علاقه خود را برای آیفون ۱۴ پرو از اپل و سایر برندهای معتبر گردآوری کرده ایم.

بهترین قاب کلی ما برای آیفون ۱۴ پرو این است محافظ اپل با MagSafe، یک گزینه شفاف با محافظت قابل اعتماد در برابر سقوط و مقاومت در برابر خراش. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی با کیفیت هستید، ما آن را بسیار باریک و در عین حال بادوام توصیه می کنیم موارد Totallee.

وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

سوالات متداول

آیا آیفون ۱۴ پرو نیاز به قاب دارد؟

آیفون‌ها نسبت به گذشته در برابر شکستن صفحه‌نمایش بسیار مقاوم‌تر هستند – به خصوص از زمان معرفی صفحه نمایش محافظ سرامیکی – اما این بدان معنا نیست که آنها همیشه از سقوط جان سالم به در خواهند برد.

به همین دلیل، مانند هر یک از بهترین آیفون ها در حال حاضر در دسترس است، هنوز هم توصیه می شود که یک کیس قوی روی مورد خود قرار دهید آیفون ۱۴ پرو برای محافظت از آن در برابر آسیب سقوط تصادفی و سایش و پارگی روزمره.

در قاب آیفون ۱۴ پرو به دنبال چه چیزی باشم؟

چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید در هنگام خرید کیس برای آن در نظر بگیرید آیفون ۱۴ پروخارج از ترجیحات زیبایی شناختی و محدودیت های بودجه ای شما.

اول از همه، شما باید کیفی را انتخاب کنید که به اندازه کافی در برابر خراش مقاوم باشد و در برابر آسیب سقوط محافظت کند. برای استفاده کامل از گوشی، باید به دنبال قابی باشید که عملکرد ویژگی هایی مانند آن را حفظ کند فناوری شارژ MagSafe.

آیا قاب آیفون ۱۳ پرو متناسب با آیفون ۱۴ پرو است؟

قاب در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۳ پرو با آیفون ۱۴ پرو مناسب نیست، زیرا ابعاد گوشی ها کمی متفاوت است. حتماً فهرست را بررسی کنید تا تأیید کنید که قاب مناسب را برای گوشی خود انتخاب کرده‌اید.

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ما ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@insider.com.


گاو نر


منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/best-iphone-14-pro-case

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *