بهترین لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه برای سال ۲۰۲۴

تقریباً هر چیزی که برای گیمرها طراحی می شود دارای حق بیمه است، اما می توان بدون تخلیه حساب بانکی خود، یک ریگ توانمند به دست آورد. امروزه، می‌توانید تعداد زیادی نوت‌بوک بازی مقرون‌به‌صرفه را بیابید که عملکرد خوب و نرخ فریم مناسبی در بازی‌های مدرن دارند. علاوه بر این، همه افراد برای شروع به یک پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 4080 یا یک صفحه نمایش سریع ۵۰۰ هرتزی نیاز ندارند. ماشین‌های ارزان‌تر برای دانش‌آموزان دبیرستانی یا کالج که مقدار زیادی پول نقد ندارند، اما همچنان می‌خواهند یک تجربه بازی قوی از ماشینی داشته باشند که حتی می‌تواند به عنوان راننده روزانه آن‌ها را به دوش بکشد، بهترین است. این لپ‌تاپ‌ها برای گیمرهای جوان‌تر نیز گزینه‌های خوبی هستند که از نظر ما ممکن است برای مسئولیت یک نوت‌بوک ۲۰۰۰ دلاری آماده نباشند. پس از تست تعدادی از لپ تاپ های بازیاینها موارد مورد علاقه ما هستند که همگی کمتر از ۱۲۵۰ دلار هستند.

لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه چیست؟

برای به دست آوردن یک تجربه بازی سطح بالا، می توانید به راحتی ۵۰۰۰ دلار برای یک نوت بوک کاملا فریب خورده مانند Razer Blade 18 خرج کنید. اما وقتی صحبت از بهترین لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه به میان می آید، ما بر روی دیگر طیف قیمت تمرکز می کنیم. . : لپ تاپ های زیر ۱۰۰۰ دلار. قبلاً یافتن یک گزینه مناسب برای بازی با آن قیمت سخت بود، اما با کاهش قیمت رایانه های شخصی، دیگر مانند تک شاخ به نظر نمی رسند.

کمی به سیستم‌های بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار ارتقا پیدا می‌کنید، شما را کاملاً در قلمروی میان‌رده قرار می‌دهد، که خارج از محدوده این راهنما است. با این حال، ارزش این را دارد که به فروش هایی که می تواند آن رایانه های شخصی را به کمتر از ۱۰۰۰ دلار برساند، توجه کنید. حتما راهنمای ما در مورد بهترین لپ تاپ های بازی را بررسی کنید برای یک نمای کلی از آنچه در این سیستم های گران تر باید به آن توجه کرد.

آیا لپ تاپ های گیمینگ ارزان ارزش آن را دارند؟

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان قطعاً ارزش آن را دارند اگر سعی می‌کنید در پول خود صرفه‌جویی کنید و در مورد آنچه می‌توانید در این محدوده قیمتی به دست آورید واقع بین باشید. می‌توانید انتظار داشته باشید که آخرین پردازنده‌های اینتل و AMD (اما نه بهترین) و همچنین پردازنده‌های گرافیکی سطح پایه مانند RTX 3050 NVIDIA را پیدا کنید. مدل‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً با صفحه‌نمایش‌های ۱۰۸۰p با فرکانس ۱۲۰ هرتز یا بالاتر جفت می‌شوند. هر چند استثناهایی وجود دارد: G16 دل (در حال حاضر ۹۰۰ دلار تخفیف دارد) به دلیل صفحه نمایش ۱۶ اینچی چهار اچ دی پلاس خود قابل توجه است.

بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت نیز از مشخصاتی مانند RAM و حافظه صرفه‌جویی می‌کنند. ما توصیه می کنیم حداقل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD داشته باشید. بازی‌های مدرن برای اجرا به حافظه مناسبی نیاز دارند، و همچنین معمولاً بزرگ هستند، بنابراین نمی‌توانید در کنار ویندوز ۱۱ روی یک SSD 256B قرار بگیرید. ممکن است وسوسه شوید یکی از آن لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت Walmart یا Best Buy را انتخاب کنید، اما اگر با ۸ گیگابایت رم یا یک SSD کوچک گیر کرده باشید، ارزشش را ندارد.

در مورد کیفیت ساخت، انتظار داشته باشید که در سیستم های ارزان قیمت، پلاستیک بیشتری نسبت به فلز پیدا کنید. با این حال، بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازی که ما توصیه می‌کنیم باید به اندازه کافی محکم باشند تا چند سال دوام بیاورند. سیستم‌های مقرون‌به‌صرفه نیز سنگین‌تر و ضخیم‌تر از مدل‌های میان‌رده و پریمیوم خواهند بود و معمولاً عمر باتری خوبی ندارند. اما اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، اینها معاوضه های ارزشمندی هستند، و حتی گران ترین لپ تاپ های بازی با عمر باتری دست و پنجه نرم می کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-budget-gaming-laptop-130004199.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-budget-gaming-laptop-130004199.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *