بهترین معاملات تلویزیون: یک تلویزیون ۶۵ اینچی ۴K با کمتر از ۳۰۰ دلار و بیشتر دریافت کنید

آیا زمان آن رسیده است که سیستم سینمای خانگی خود را ارتقا دهید؟ Super Bowl نزدیکتر از آنچه فکر می کنید نزدیک است و فصل NBA تازه شروع شده است. هر روز فیلم‌های پرفروش جدیدی در سرویس‌های پخش وجود دارد. به علاوه، تلویزیون‌ها به اندازه پنج سال پیش گران نیستند. ما بهترین از بهترین معاملات تلویزیونی موجود در حال حاضر را جمع آوری کرده ایم، از جمله موارد غیر قابل چشم پوشی معاملات تلویزیون OLED و معاملات تلویزیون QLED. این معاملات از برندهای برتر مانند ال‌جی و سامسونگ و همچنین گزینه‌های اقتصادی مانند Roku، Hisense و TCL می‌آیند.

۴۰ اینچ Roku Select Series HDTV – 180 دلار، ۲۳۰ دلار بود

بهترین معاملات تلویزیون: یک تلویزیون ۶۵ اینچی ۴K با کمتر از ۳۰۰ دلار و بیشتر دریافت کنید
سال / سال

اگر به دنبال یک تلویزیون ۴K ارزان با تمام ویژگی ها هستید و اندازه آن مهم نیست، این Roku 40 اینچی گزینه مناسبی است — می توانید اکنون مطالعه را متوقف کنید. این تلویزیون هوشمند کوچک برای اتاق خوابگاه، محل کار یا گاراژ عالی است. این فناوری هوشمند Roku را در خود دارد، بنابراین می توانید برنامه های مورد علاقه خود را مستقیماً از تلویزیون بدون نیاز به جعبه کابل، کنسول یا حتی یک استریم استریم پخش کنید. اما لطفاً توجه داشته باشید: این تنها تلویزیون در این لیست است که ۴K نیست، فقط FHD یا ۱۰۸۰p است.

تلویزیون ۵۰ اینچی Vizio سری V 4K – 248 دلار، ۳۱۹ دلار

Vizio

این ارزان ترین تلویزیون ۴K در این لیست است، اما به هیچ وجه تنها تلویزیون زیر ۳۰۰ دلار نیست. Vizio به عنوان جایگزینی ارزان قیمت برای برندهایی مانند سامسونگ و ال جی نامی برای خود دست و پا کرده است. Vizio تلویزیون‌های باکیفیت، گاهی اوقات با فناوری سطح بعدی، ارزان می‌سازد. سری V هیچ چیز فانتزی نیست، اما در هر سینمای خانگی با اندازه متوسط ​​عالی به نظر می رسد. نرخ رفرش ۶۰ هرتز دارد که برای تماشای ورزش مناسب است. دارای برخی فرآیندهای پیشرفته مانند تنظیم پیکسل فعال و حالت بازی است.

تلویزیون ۵۵ اینچی Insignia F30 Series 4K – 260 دلار، ۳۵۰ دلار

بهترین خرید

Insignia برای این تلویزیون از آمازون جدا شده است، بنابراین ویژگی های هوشمند توسط Fire TV ارائه شده است. شما می توانید محتوا را مستقیماً از تلویزیون بدون منبع خارجی پخش کنید و این شامل ده ها سرویس استریم غیر از Amazon Prime است. سری F30 دارای قابلیت‌های HDR است، بنابراین می‌توانید بازی‌های PS5 را انجام دهید و فیلم‌های ۴K را با روشنایی، شفافیت و رنگ‌های اشباع‌شده تماشا کنید.

تلویزیون ۵۸ اینچی هایسنس سری R6 4K — ۲۶۸ دلار، ۲۹۸ دلار

هایسنس

هایسنس اولین حضور خود را در این لیست با یک تلویزیون فوق العاده ارزان در اندازه عجیب و غریب انجام می دهد. اکثر سازندگان از ۵۵ اینچ به ۶۰ اینچ می روند، اما Hisense یک توقف اضافی در وسط ارائه می دهد. سری R6 از Roku برای فناوری هوشمند خود استفاده می کند، به این معنی که پخش جریانی ساده است. این تلویزیون می تواند HDR، HDR10 و Dolby Vision و Sound را اجرا کند، بنابراین می توانید کیفیت سینما را در خانه دریافت کنید. دارای فناوری Motion Rate 120 است که نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه را حتی در محتوای قدیمی‌تر تقلید می‌کند – یک تنظیم خوب برای تماشای ورزش.

۶۵ اینچ روی. تلویزیون ۴K Roku TV – 298 دلار، ۳۴۸ دلار بود

Onn.

onn. یکی دیگر از برندهای ارزان تلویزیون ۴K است که ارزش بررسی دارد. این تلویزیون ۶۵ اینچی Roku 4K به اندازه کافی ساده است و بسیار شبیه به هایسنس ۵۸ اینچی بالا است (اما البته بزرگتر). این ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که از طریق Roku اجرا می‌شوند، مانند توانایی استفاده از تلفن هوشمند برای کنترل تلویزیون به جای کنترل از راه دور. دارای پایه است اما قابلیت نصب روی دیوار با پایه استاندارد VESA را دارد.

تلویزیون ۶۵ اینچی TCL Q5 QLED 4K – 400 دلار، ۶۰۰ دلار

TCL

اولین تلویزیون در این لیست که بیش از ۳۰۰ دلار قیمت دارد نیز کیفیت را به طور عمده افزایش می دهد: QLED. تکنولوژی QLED یک پنل ویژه در تلویزیون است که به آن اجازه می دهد تا مقدار باورنکردنی رنگ را نمایش دهد. با یک QLED تاریکی های عمیق تر و نورهای درخشان تری خواهید داشت. آنها همچنین توانایی دریافت روشنایی بسیار بیشتر از یک تلویزیون LED استاندارد را دارند و این سری TCL Q بسیار درخشان است. همچنین تنظیمات جالبی مانند Motion Rate 240 و MEMC Frame Insertion دارد.

تلویزیون ۷۵ اینچی سامسونگ TU69OT 4K – 580 دلار، ۷۵۰ دلار بود

سامسونگ

این اولین سامسونگ ما در لیست است. TU69OT QLED نیست، اما UHD راهی است که فقط سامسونگ می تواند آن را انجام دهد. این صفحه نمایش دارای روشنایی مستقیم و پردازنده کریستال ۴K است، بنابراین بهترین تصویر UHD را می‌توانید دریافت کنید. این پردازنده با فناوری PurColor رنگ‌های نمایشگر را به‌خوبی تنظیم می‌کند، بنابراین شما رنگ‌های شفاف را در چندین رنگ دریافت خواهید کرد. این تلویزیون از دستیار Google پشتیبانی می‌کند، بنابراین اتصال آن به بقیه خانه هوشمند Google Nest Hub آسان است.

تلویزیون ۸۶ اینچی LG سری UR7800 4K – 900 دلار، ۱۲۵۰ دلار

ال جی

بزرگ ترین نکته ای که در مورد این ال جی UR7800 باید به آن اشاره کرد اندازه آن است. این یک تلویزیون بزرگ ۸۶ اینچی است. اگر در آپارتمان، خانه یا اساساً در هر جایی زندگی می کنید که به عنوان مینی سینما تعیین نشده است، حرکت دیوار شما را پوشش می دهد. این نیز یک تلویزیون QLED نیست، اما یک تلویزیون با کیفیت ۴K از LG، یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در تمام دوران است. می‌تواند به حالت فیلمساز دسترسی داشته باشد، که به پردازنده اجازه می‌دهد پیکسل‌ها را تنظیم کند تا نسخه کامل هر فیلم مدرن را برای شما به ارمغان بیاورد – نسخه‌ای که کارگردان می‌خواست شما ببینید.

۷۵ اینچی سونی براویا XR X90L — ۱۵۰۰ دلار، ۲۰۰ دلار

سونی

خط سونی براویا در صدر فهرست بهترین تلویزیون های موجود در یک مقطع زمانی قرار داشت. در حالی که این نسخه فوق العاده فانتزی OLED (یا حتی QLED) نیست، تلویزیونی با کیفیت بالاست که ارزش قیمتش را دارد. این قدرت همراه با پردازنده، پردازنده هوشمند شناختی XR سونی است. صدها چیز را روی صفحه تجزیه و تحلیل می‌کند تا کارهای فانتزی انجام دهد، مانند اشیایی که در میدان دید شما نزدیک‌تر هستند و نور تاریک را بسته به موضوع عکس تنظیم می‌کند. خود تلویزیون نیز بزرگ است.

تلویزیون ۶۵ اینچی ال‌جی سری ۹۹ QNED Mini-LED 8K — ۱۵۰۰ دلار، ۲۵۰۰ دلار

ال جی

ما با گفتن این که این یک تلویزیون با کیفیت است شروع می کنیم، سپس کمی از این اصطلاح شکایت می کنیم QNED. این اصطلاحی است که ال‌جی ساخته شده است، اما به فناوری نانوسل ال‌سی‌دی و نقاط کوانتومی ال‌جی اشاره دارد که بخشی از نمایشگر QLED هستند. در نهایت استفاده این تلویزیون از مینی ال ای دی به ال جی اجازه می دهد تا نورهای بیشتری را در صفحه نمایش خود قرار دهد. خطوط واضح تر و رنگ های دقیق تری نسبت به یک تلویزیون LED استاندارد دریافت خواهید کرد. همچنین دارای فناوری ۸K است، چیزی که بقیه جهان هنوز کاملاً به آن نرسیده اند، اما به ناچار در آینده به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

تلویزیون ۶۵ اینچی ال‌جی سری C3 OLED 4K — ۱۶۰۰ دلار، ۲۱۰۰ دلار

ال جی

در اینجا به اولین تلویزیون OLED خود می رسیم، و این تلویزیون از برندی است که دارای بهترین تلویزیون های OLED بیرون وجود دارد. در واقع، این تلویزیون OLED مورد علاقه ما در سال است. تلویزیون های OLED از نورهای خود تابش در هر پیکسل استفاده می کنند. این بدان معناست که هر پیکسل می‌تواند هر زمان که نیاز داشته باشد، خود را خاموش کند یا به خوبی بدرخشد. نواحی تاریک نهایی، رنگ های خالص و بدون خونریزی روشن را خواهید داشت. علاوه بر این، این تلویزیون تمام قدرت پردازشی را دارد که از یک نمایشگر سطح بالا انتظار دارید، بنابراین از تنظیم پیکسل فعال، حالت فیلمساز و موارد دیگر برخوردار خواهید بود.

تلویزیون ۶۵ اینچی سامسونگ S90C OLED 4K — ۱۶۰۰ دلار، ۲۱۰۰ دلار

سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از تولیدکنندگان فوق العاده تلویزیون است که تلویزیون های OLED با کیفیت می سازد. این Samsung S90C می تواند بیش از یک میلیارد رنگ را با دیودهای خود ساطع کننده خود به نمایش بگذارد، بنابراین در هر فیلم پرفروش یا نمایش طبیعت، وسعت کامل رنگ را خواهید داشت. این پردازنده کوانتومی عصبی دارد که می‌تواند محتوا را به ۴K ارتقا دهد، بنابراین اگر نمایش‌های قدیمی‌تر یا بارگذاری‌های یوتیوب را اغلب تماشا می‌کنید، دیگر نیازی به تنظیم مجدد با وضوح ۱۰۸۰p ندارید. همه چیز به ۴K ارتقا می یابد.

تلویزیون ۸۵ اینچی سامسونگ QN800 Neo QLED 8K — ۲۵۰۰ دلار، ۳۱۵۰ دلار

سامسونگ / سامسونگ

اگر در حال آماده شدن برای تصاحب ۸K هستید، ممکن است همین الان یکی را بخرید. سامسونگ QN800 یک تلویزیون QLED است که می تواند محتوای ۸K را مدیریت کند. Neo QLED نسخه سامسونگ از پنل نقطه کوانتومی است که با Mini-LED ترکیب شده است، بنابراین خطوط واضح و همه میلیاردها رنگی را که می‌توانید بخواهید دریافت خواهید کرد. این برای محتوای ۸K مهم است، زیرا تصویری که نمایش می دهد بسیار دقیق است. این یک پردازنده عصبی نیز دارد، بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا محتوای قدیمی را به ۸K برای شما ارتقا دهد.

تلویزیون ۷۷ اینچی Sony Bravia XR A80L OLED 4K — ۲۷۰۰ دلار، ۳۳۰۰ دلار

سونی / سونی

اگر نمی توانید به چیزی جز بهترین ها راضی باشید، زمان سونی براویا XR A80L فرا رسیده است. این یک تلویزیون OLED غول پیکر با یک پردازنده قدرتمند است. A80L OLED مورد علاقه ما در تمام دوران نیست، اما چندین مدل دیگر براویا در لیست ما برای سال ۲۰۲۳ قرار گرفتند. این پردازنده قدرتمندی دارد که صدها مورد روی صفحه را به طور همزمان تنظیم می کند تا بهترین نسخه ممکن از محتوایی را به شما نشان دهد. در حال تماشای دارای میلیاردها رنگ موجود با فناوری OLED است و رنگ و اشباع رنگ آنها را با فناوری XR Triluminos Pro افزایش می دهد.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/best-4k-tv-deals-november-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *