بهترین معاملات جمعه سیاه در ۲۵ ابزار مورد علاقه ما از آمازون، والمارت، تارگت و موارد دیگر

«جمعه سیاه» در سال های اخیر واقعاً به یک نام اشتباه تبدیل شده است. چیزی که زمانی یک روز با پیشنهادهای واقعاً محدود بود، به یک ماراتن فروش یک ماهه تبدیل شده است که می تواند بیشتر از هیجان انگیز بودن، خسته کننده باشد. در سال ۲۰۲۳ دوباره اتفاق می افتد: هدف، بهترین خرید و والمارت در حال حاضر معاملات خود را تبلیغ می کنند، در حالی که معاملات جمعه سیاه آمازون در اواخر این هفته به طور جدی آغاز می شود.

اگر از میزان تخفیف‌هایی که در فیدهای اینترنتی خود نشان داده می‌شوند غافلگیر شده‌اید، تنها نیستید – اما این فروش‌ها فرصت خوبی برای خرید تعطیلات خود کمی زودتر و در عین حال صرفه‌جویی در پول نقد ایجاد می‌کنند. برای کمک، ما بهترین معاملات جمعه سیاه در زمینه فناوری را که در زیر آزمایش و بررسی کرده‌ایم گردآوری کرده‌ایم. آیا در روز جمعه سیاه شگفتی هایی وجود خواهد داشت؟ احتمالاً – اما بیشتر معاملات در حال حاضر در واقع مناسب هستند و ارزش بررسی دارند. ما در حال حاضر شاهد کاهش رکورد هستیم آیپدها، کنترلرهای PS5 و تلویزیون های هوشمند. ما لیست خود را به طور منظم در آستانه جمعه سیاه به روز خواهیم کرد، بنابراین اگر مورد دیگری وجود دارد که به آن توجه کرده اید، دوباره بررسی کنید.

اپل آی‌پد (نسل نهم)

آی پد نسل نهم اپل به ۲۴۹ دلار کاهش یافته است آمازون و والمارتمعامله‌ای است که در ماه گذشته شاهد آن بوده‌ایم اما همچنان با پایین‌ترین قیمت این تبلت مطابقت دارد. این انتخاب بودجه در ماست راهنمای خرید آیپدو به دست آورد امتیاز نقد ۸۶ در سال ۲۰۲۱٫ این آخرین آی پد است که از زبان طراحی قدیمی اپل استفاده می کند، بنابراین دارای حاشیه های ضخیم، یک پورت لایتنینگ، یک دکمه Home و یک صفحه نمایش بدون لایه است. این نسخه همچنین با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی ناچیز عرضه می شود. با این قیمت، اگر تنها چیزی که می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ برای پخش ویدیو، بازی کردن و مرور وب باشد، انجام بهتر کار دشوار است. صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی آن یک پله بالاتر از تخته های ارزان تر است، تراشه A13 Bionic آن برای مصرف رسانه های معمولی بسیار سریع است و باتری آن همچنان حدود ۱۰ ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد. مهم‌تر از همه، این ارزان‌ترین مسیر برای ورود به کتابخانه بزرگ اپلیکیشن اپل، پشتیبانی مشتری و سال‌ها به‌روزرسانی نرم‌افزار است.

اگر می خواهید طراحی مدرن تری داشته باشید، آیپد ایر بهترین انتخاب در راهنمای ما است و اکنون با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می رسد. اما هشدار داده شود: الف اخیر بلومبرگ گزارش می گوید که اپل قصد دارد تبلت های جدیدی را در بهار عرضه کند. اگر فوراً به iPad نیاز ندارید، احتمالاً ارزش صبر کردن را دارد.

اپل واچ سری ۹

جدید اپل واچ سری ۹ در آمازون به ۳۴۹ دلار کاهش یافته است والمارت در اوایل معامله جمعه سیاه این ۵۰ دلار از قیمت معمول آن و پایین‌ترین قیمتی است که از زمان عرضه آن در ماه سپتامبر دیده‌ایم. این قیمتی است که برای مدل ۴۱ میلی‌متری پرداخت می‌کنید و مدل‌های ۴۵ میلی‌متری همان ۵۰ دلار تخفیف دارند و هر کدام را به ۳۷۹ دلار کاهش می‌دهد. سری ۹ تاج را از آن خود کرد بهترین ساعت هوشمند به لطف S9 SiP جدید آن که عملکرد کمی سریع‌تر و پردازش Siri روی دستگاه، ویژگی جدید Double Tap و سایر پیشرفت‌ها را به ارمغان می‌آورد، می‌توانید همین حالا در راهنمای ما استفاده کنید.

Apple M2 Mac Mini

آمازون تخفیف داده است مک مینی مجهز به M2 کامپیوترهای رومیزی: مدل ۲۵۶ گیگابایتی به لطف تخفیف و اضافه شدن یک کوپن قابل برش به ۵۰۰ دلار کاهش یافته است، در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۶۹۰ دلار با تخفیف های مشابه به فروش می رسد. اگر می خواهید یک دسکتاپ سریع با macOS و همچنین پورت های زیادی داشته باشید، این یک گزینه عالی است. یک را به دست آورد امتیاز ۸۶ در بررسی ما، و دارای یک جک هدفون، یک پورت اترنت گیگابیت، دو کانکتور USB-A، دو عدد تاندربولت ۴ USB-C و یک پورت HDMI 2.0 است.

هدست VR متا کوئست ۲

را هدست VR متا کوئست ۲ ۵۰ دلار تخفیف دارد و به ۲۴۹ دلار کاهش یافته است که بهترین قیمتی است که دیده ایم. با وجود راه‌اندازی Quest 3 چشمگیر، ما همچنان Quest 2 را یکی از آن‌ها می‌دانیم بهترین هدست های VR در حال حاضر موجود است – دقیقاً به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر آن. این هنوز هم بهترین راه برای ورود به واقعیت مجازی بدون صرف هزینه زیاد است، و Quest 2 دارای مزایایی است که کاملاً بی سیم و راحت برای استفاده در جلسات طولانی است. این سخت افزار شامل ال سی دی های سوئیچ سریع با نرخ تازه سازی صاف ۹۰ هرتز است و با کنترلرهای حرکتی فروخته شده متا همراه است.

Fitbit Charge 6

جدیدترین ردیاب تناسب اندام Fitbit، شارژ ۶، در حال حاضر ۶۰ دلار تخفیف دارد و به حداقل ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. این دنباله‌ای از یکی از ردیاب‌های تناسب اندام مورد علاقه ما، Fitbit Charge 5 است، و دکمه فیزیکی جانبی را که نسل‌های قبلی داشتند بازمی‌گرداند و حتی بیشتر با سرویس‌های Google ادغام می‌شود. این صفحه نمایش لمسی AMOLED دارد که تمام آمار فعالیت و اعلان‌های هوشمند شما را نمایش می‌دهد، یک GPS داخلی برای نقشه‌برداری تمرینات در فضای باز، عمر باتری یک هفته‌ای و امکان نمایش گام‌به‌گام جهت‌ها روی صفحه نمایش آن از Google Maps.

Amazon Fire TV Stick Lite

مقرون به صرفه ترین آمازون Fire TV Stick برای جمعه سیاه به ۱۶ دلار کاهش یافته است که تنها ۱ دلار بیشتر از قیمت بی سابقه آن است. در حال حاضر تخفیف های مناسبی را در بسیاری از مجموعه های Fire TV خواهید یافت – از جمله تخفیف ۲۰ دلاری برای تلویزیون جدید Fire TV Stick 4K Max – و این مدل ارزان ترین از این دسته است. از ویدیوی HD و همچنین اکثر سرویس‌های پخش اصلی پشتیبانی می‌کند، به‌علاوه با نسخه‌ای از کنترل صوتی الکسا ارائه می‌شود. اگر قوی‌ترین دانگلی را می‌خواهید که آمازون با پشتیبانی از محتوای ۴K HDR و Wi-Fi 6 می‌سازد، باید ۴۰ دلار برای Fire TV 4K Max جدید هزینه کنید.

سونی WH-1000XM5

را سونی WH-1000XM5 به ۳۲۸ دلار کاهش یافته است آمازون و B&H. اگرچه این پایین ترین قیمت نیست، اما حدود ۷۰ دلار از قیمت فهرست سونی و ۲۰ دلار کمتر از قیمت فروش تکراری معمول هدفون است. XM5 بهترین توصیه در راهنمای ما برای این است بهترین هدفون بی سیماز آنجایی که طراحی راحت، ANC قدرتمند، کیفیت تماس واضح و ۳۰ ساعت یا بیشتر عمر باتری را ارائه می دهد. همچنین دارای تعدادی ویژگی مفید مفید مانند “Speak to Chat” است که وقتی شروع به صحبت با شخص دیگری می کنید به طور خودکار موسیقی شما را متوقف می کند. به طور پیش فرض، صدای باس سنگین آن با هیپ هاپ و EDM به خوبی پخش می شود، اگرچه می توانید به راحتی منحنی EQ را از طریق برنامه سونی شخصی سازی کنید. ما به XM5 a دادیم نمره ۹۵ در بررسی سال گذشته ما

معاملات جمعه سیاه دایسون

معاملات جمعه سیاه دایسون شامل ۱۷۵ دلار تخفیف در Dyson V15 Detect Absolute، جارو شارژی را به ۵۷۵ دلار کاهش داد. تشخیص اینکه آیا این یک قیمت کم سابقه است یا خیر، دشوار است، اما با توجه به اینکه V15 Detect استاندارد بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار در سراسر اینترنت قیمت دارد، ما آن را معامله خوبی می‌دانیم. علاوه بر قدرت تمیز کنندگی قوی، V15 Detect دارای یک سر پاک کننده اپتیکال با انرژی لیزر است که هنگام تمیز کردن، کف را قبل از شما روشن می کند تا بتوانید گرد و غبار و کثیفی را با وضوح بیشتری ببینید. همچنین دارای یک سنسور پیزو است که ذرات گرد و غبار را هنگام تمیز کردن اندازه گیری و شمارش می کند و این اطلاعات را روی صفحه نمایش LCD خود به شما نشان می دهد.

بسته نرم افزاری Echo Show 5 + زنگ ویدیوی زنگ در

اعضای Prime می توانند ۶۵ درصد در این بسته که شامل یک است، صرفه جویی کنند Echo Show 5 و زنگ ویدیویی زنگ در، اکنون که فقط به ۶۵ دلار کاهش یافته است. نمایش ۵ یکی از موارد مورد علاقه ما است نمایشگرهای هوشمند به لطف طراحی جمع و جور و چند ویژگی مفید که آن را به یک ساعت زنگ دار هوشمند مانند سنسور نور محیط و عملکرد ضربه به تعویق تبدیل می کند. همچنین با زنگ در حلقه به خوبی کار می کند زیرا می توانید آن را طوری برنامه ریزی کنید که فیدهای ویدیویی از زنگ در را مستقیماً روی صفحه نمایش ۵ مشاهده کند. تعدادی دیگر وجود دارد زنگ در و دوربین های امنیتی را به صدا درآورید در حال حاضر با قیمت ۳۰ دلار به فروش می رسد.

SSD سامسونگ T9

آخرین SSD قابل حمل سامسونگ T9 در حال حاضر با قیمت ۱۳۰ دلار برای یک درایو ۱ ترابایتی به فروش می رسد که بهترین قیمتی است که از ماه گذشته عرضه شده است. می توانید این معاملات جمعه سیاه را از آمازون یا سامسونگ مستقیم، و اگر نسخه ۲ ترابایتی یا ۱۰۰ دلار در مدل ۴ ترابایتی بخرید، ۴۰ دلار صرفه جویی خواهید کرد. T9 جدیدترین نسخه از درایو قابل حمل محبوب سامسونگ است که مدتهاست طرفدار آن بوده ایم و از سرعت خواندن و نوشتن تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین دارای محافظ حرارتی پویا برای جلوگیری از گرمای بیش از حد است، به علاوه دارای کابل USB-C به C و USB-C به A است تا بتوانید از آن با دستگاه های مختلف استفاده کنید.

کنترلر بی سیم پلی استیشن DualSense

آمازون یک دسته تخفیف داده است کنترلرهای PlayStation DualSense قبل از جمعه سیاه، از جمله بسیاری از رنگ‌هایی که معمولاً ۷۵ دلار قیمت دارند. شما می توانید مدل های قرمز کیهانی، استارلایت آبی، نوا صورتی و سایر مدل ها را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید که تقریباً قیمتی کم سابقه است. این کنترلرها با PS5 و همچنین رایانه شخصی کار می کنند و دارای تریگرهای تطبیقی ​​L2 و R2، بازخورد لمسی و آرایه میکروفون داخلی هستند.

بسته PS5 + Marvel’s Spider-Man 2

اگر شما یا کسی که دوستش دارید هنوز PS5 را نگرفته اید و میل دارید این کار را انجام دهید، این دسته با کنسول و بازی جدید Spider-Man 2 به ارزان ترین قیمت خود – ۵۰۰ دلار – کاهش یافته است. PS5 همچنان یکی از بهترین کنسول های بازی شما می توانید همین الان و زمانی که ما دریافت کنید بررسی شده Marvel’s Spider-Man 2 جدید، ما متوجه شدیم که حتی بهتر از نسخه قبلی خود است. در آن، شما می‌توانید بین بازی در نقش پیتر پارکر و مایلز مورالس جابه‌جا شوید، و شامل مکانیک‌های رزمی گسترده‌ای است.

بسته نرم افزاری PS5 Slim + Call of Duty: Modern Warfare III

با این کار می توانید بازی Call of Duty: Modern Warfare III را به صورت رایگان دریافت کنید بسته نرم افزاری PS5 Slim این تقریباً ۶۰ دلار کاهش نرخ ادامه دارد و به ۵۰۰ دلار در هر دو آمازون و والمارت. سونی نسخه باریک کنسول پرچمدار خود را معرفی کرد ماه گذشته و از آن زمان به طور پراکنده در سراسر اینترنت ظاهر می شود. بسته به مدلی که انتخاب می کنید، تا ۲۴ درصد سبک تر از PS5 استاندارد خواهد بود و در کل حدود ۳۰ درصد فضای کمتری را اشغال می کند.

ترکیب سازنده DJI Osmo Action 3

به عنوان بخشی از a فروش بزرگتر در دوربین های DJI و لوازم جانبی، DJI Osmo Action 3 به عنوان بخشی از بسته ای که شامل دو باتری، یک کارت microSD 32 گیگابایتی و یک کیف است، تخفیف دریافت می کند. این مجموعه به طور جداگانه و در فروش نیست، ۳۷۹ دلار برای شما هزینه دارد، اما اکنون به ۳۱۹ دلار کاهش یافته است. این نیست جدیدترین نسخه دوربین جایگزین GoPro DJI، آن یکی، Osmo Action 4 در فروش نیست نسخه جدیدتر دارای سنسور بزرگتر و محدوده دینامیکی بهبود یافته است، اما قیمت بالاتری دارد. اما اگر قصد ندارید فیلم‌های زیادی در نور کم بگیرید، ممکن است از عملکرد Action 3 راضی باشید. در بررسی ما و کیفیت ویدیوی عالی را دوست داشت، و آن را همتراز با GoPro’s Hero 10 دانست. پایه گیره مغناطیسی و باتری طولانی مدت و شارژ سریع نیز دلایلی برای خرید هستند.

Surfshark VPN

معامله جمعه سیاه Surfshark تا ۸۶ درصد برنامه های دو ساله را کاهش می دهد و بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، چند ماه خدمات اضافی رایگان دریافت خواهید کرد. ما Surfshark را یکی از بهترین خدمات VPN موجود در حال حاضر در نظر می گیریم، به خصوص اگر یک VPN جامد با قیمت مقرون به صرفه می خواهید. ما معتقدیم که طرح میان‌رده، Surfshark One، برای اکثر افراد بهترین خواهد بود و یک برنامه دو ساله به ۲.۶۹ دلار در ماه کاهش می‌یابد، با چهار ماه خدمات اضافی که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مانیتور هوشمند سامسونگ M80C

مانیتور هوشمند سامسونگ M80C 300 دلار تخفیف دارد و در حال حاضر به ۴۰۰ دلار کاهش یافته است. ۲۰۰ دلار تخفیف در صفحه محصول خواهید دید، اما یک کوپن قابل برش، ۱۰۰ دلار اضافی را در هنگام تسویه حساب کاهش می دهد. نقطه فروش این نمایشگر، و در واقع هر مانیتور هوشمند سامسونگ، این است که به عنوان یک نمایشگر خارجی، یک تلویزیون هوشمند و یک هاب اینترنت اشیا، وظیفه سه گانه را دارد. علاوه بر اتصال آن به رایانه، به لطف سیستم عامل داخلی تلویزیون و کنترل از راه دور موجود، می توانید آن را به صورت مستقل به عنوان تلویزیون استفاده کنید و هاب SmartThings تعبیه شده به شما امکان می دهد مستقیماً چیزهایی مانند چراغ های هوشمند و سایر تجهیزات را به صفحه نمایش متصل کنید.

موتورولا razr+

را Moto razr+ 30 درصد تخفیف دارد و به حداقل ۷۰۰ دلار رسیده است. جایگاهی در ما به دست آورد بهترین گوشی های تاشو به لطف صفحه نمایش بیرونی دستی که در واقع استفاده از آن در Samsung Galaxy Z Flip 5 راحت تر است و توانایی آن برای تا شدن از وسط و فوق العاده جمع و جور و مناسب جیب است. دوربین‌های این گوشی با دوربین‌های تاشو سامسونگ برابری نمی‌کنند، اما به طور کلی یک گوشی تاشو محکم با شخصیت‌های زیادی است.

فروش لوازم موسیقی Reverb در تعطیلات

Reverb در حال حاضر است میزبانی فروش تعطیلات با تخفیف روی تعدادی سینت، پدال، گیتار و دستگاه های ضبط. یکی از فراخوان ها است Maschinen MK3 شرکت Native Instrumentsکه با تخفیف ۳۰۰ دلاری، ۶۰۰ دلاری گروباکس/درام ماشین/سینت ترکیبی/کنترلر تنها ۲۹۹ دلار است. کنترلر مبتنی بر پد به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به لمس ماوس و صفحه کلید خود، آهنگ های کامل را از ابتدا بسازید. ما طرفدار Native Instruments هستیم و داریم تحت پوشش و بررسی شده وسایل خود را چندین بار در طول سالها. اگر به ساخت موزیک رومیزی مشغول هستید، احتمالاً این یک فروش است که می خواهید آن را بررسی کنید.

هدفون راحتی بی صدا Bose

را Bose QuietComfort Earbuds II در آمازون به ۱۹۹ دلار کاهش یافته است، که همان چیزی است که برای روز اول اکتبر در نظر گرفته شد. در طی آن فروش، برای پس انداز باید عضو Prime باشید، اما اکنون هر کسی می تواند از تخفیف استفاده کند. آنها با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رسند، اما در چند ماه گذشته به قیمت ۲۷۹ دلار فروخته شده اند، بنابراین هنوز ۸۰ دلار تخفیف دارد. ما فکر می کنیم آنها هستند بهترین هدفون های بی سیم شما می توانید برای حذف نویز خرید کنید، زیرا آنها کار بزرگی برای مسدود کردن جهان انجام می دهند. آنها همچنین نسبت به نسل قبلی دارای ابعاد کوچکتر و راحت تری هستند و کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهند.

تلویزیون هوشمند The Frame 85 اینچی سامسونگ

را تلویزیون هوشمند The Frame سامسونگ ۸۵ اینچی ۲۳ درصد کاهش و به پایین ترین رکورد جدید ۳۳۰۰ دلار در هر دو آمازون و سامسونگ مستقیم. فریم به لطف آن بسیار محبوب شده است طرح، که در صورت عدم استفاده از آثار هنری قاب شده تقلید می کند. این صفحه نمایش مات و ضد انعکاس دارد و پایه دیواری باریکی دارد تا بتوانید با آویزان کردن آن به دیوار، جلوه واقعی “آثار هنری” را دریافت کنید. به عنوان یک تلویزیون واقعی، از محتوای ۴K و فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می کند، به علاوه بر روی سیستم عامل تلویزیون تایزن سامسونگ اجرا می شود.

اجاق گاز انفرادی اوایل روز جمعه سیاه

معاملات جمعه سیاه Solo Stove تا ۲۴۵ دلار از بسته های آتش گودال، تا ۱۰۰ دلار از چاله های آتش به تنهایی و حتی بیشتر حذف کرده اند. برجسته است بسته حیاط خلوت رنجر ۲، که ۱۴۵ دلار تخفیف دارد و به ۳۲۰ دلار کاهش می یابد. این شامل فشرده ترین گودال آتش شرکت به همراه سپر، پایه، درب و پناهگاه همراه آن است. همه چیزهایی که برای یک راه اندازی آسان از جعبه نیاز دارید در این بسته گنجانده شده است، و نسخه ۲٫۰ رنجر شامل یک صفحه پایه قابل جابجایی و تشت خاکستر است که هر دو باعث می شود گودال آتش را تمیز کنید.

دوشاخه هوشمند TP-Link Kasa

دوشاخه هوشمند ما توصیه برای اکثر خانه ها است مینی دوشاخه هوشمند Kasa TP-Link. یک بسته چهارتایی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد که حدود ۳ دلار بیشتر از فروش آن در روز فروش اکتبر پرایم آمازون است، اما همچنان ۱۵ دلار پس انداز مناسبی دارد. پریزهایی مانند این روشی ساده برای افزودن برخی قابلیت‌های هوشمند به هر خانه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند چراغ‌ها را فقط با صدای خود روشن کنید، برنامه‌های خودکار و روتین‌هایی را تنظیم کنید که توسط فعالیت‌های دیگر فعال می‌شوند. اینها برای هر کسی که می‌شناسید که در مورد اتصال خانه هوشمند کنجکاو است، اما هنوز این کار را انجام نداده است، یک جوراب شلواری عالی خواهد بود.

قرارداد اوایل جمعه سیاه ProtonVPN

مورد علاقه ما سرویس VPN، ProtonVPN، یک فروش نادر برای جمعه سیاه دارد که اشتراک ماهانه را برای مجموع ۳۰ ماه به تنها ۴ دلار کاهش می دهد. این بدان معناست که شما برای دو سال و نیم دسترسی ۱۲۰ دلار می پردازید که معامله بسیار خوبی است. ProtonVPN تست‌های ما را با نمرات بالا پشت سر گذاشت، اما چیزی که آن را در میان سایر سرویس‌های امنیتی VPN متمایز کرد، سیاست عدم ثبت گزارش مستقل حسابرسی شده آن بود و این واقعیت که این شرکت ثابت کرده است که از درخواست‌های اجرای قانون برای افشای داده‌ها تبعیت نمی‌کند. اگر می‌خواهید با خدمات پروتون پیش قدم شوید، این شرکت تخفیف داده است پروتون نامحدودکه شامل دسترسی به VPN، Mail، Calendar، Drive و Pass است که برای سال اول فقط کمتر از ۹ دلار در ماه است.

Google Nest Hub

اگر طرفدار دستیار Google هستید، Nest Hub گوگل همچنین به قیمت ۶۰ دلار به فروش می رسد هدف، B&H، بهترین خرید، فروشگاه آنلاین گوگل و دیگران. این ۲۰ دلار بالاتر از پایین ترین قیمت خود است اما همچنان ۴۰ دلار از قیمت فهرست گوگل کمتر است. Nest Hub بهترین انتخاب کلی در راهنمای خرید نمایشگر هوشمند ما است و ما به آن امتیاز دادیم امتیاز نقد ۸۹ در سال ۲۰۲۱٫ این صفحه نمایش ۷ اینچی دارد، بنابراین کمی بزرگتر از Echo Show 5 است، اما همچنان باید به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در یک اتاق خواب یا دفتر کوچک قرار بگیرد. در حالی که فاقد دوربین داخلی است، این ممکن است یک نقطه فروش برای کسانی باشد که به خصوص به حریم خصوصی خود حساس هستند (اگرچه هیچ صفحه نمایش هوشمندی واقعاً مراقب حریم خصوصی نیست).

در نهایت، ارزش گرفتن Nest Hub یا Echo Show بستگی به خدماتی دارد که استفاده می‌کنید: اگر شما صاحب مجموعه‌ای از دستگاه‌های Nest هستید و به برنامه‌هایی مانند Gmail، Google Calendar و Google Photos وابسته هستید، نمایش Google منطقی خواهد بود. اگر یک مدل بزرگتر با وب کم و بلندگوهای قوی تر می خواهید، مدل ۱۰ اینچی Nest Hub Max به قیمت ۱۲۹ دلار نیز به فروش می رسد. این یک تخفیف ۱۰۰ دلاری است.

تلویزیون OLED ال جی A2

انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به جمعه سیاه، معاملات تلویزیونی بیشتری را ببینیم، اما در حال حاضر یکی از آنها برجسته است تلویزیون ۴۸ اینچی A2 OLED ال جی برای فروش با قیمت پایین ۵۵۰ دلاری در Best Buy. این یک مدل مبتدی از سال ۲۰۲۲ است، بنابراین به نرخ رفرش ۶۰ هرتز محدود می شود، فاقد پورت HDMI 2.1 است و از پورت های دیگر پشتیبانی نمی کند. ویژگی های بازی پسند مانند VRR. همانطور که گفته شد، هنوز هم یک تلویزیون OLED است، بنابراین کنتراست عمیق، رنگ‌های پررنگ، زاویه دید وسیع و تاخیر ورودی کم را ارائه می‌کند. با این قیمت، باید یک گزینه خوب برای اتاق های کوچکتر یا فرعی باشد. فقط توجه داشته باشید که نمی تواند به اندازه مجموعه های OLED رده بالاتر روشن شود، بنابراین بهتر است دور از نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

سوالات متداول

جمعه سیاه ۲۰۲۳ چه زمانی است؟

جمعه سیاه ۲۰۲۳ در ۲۴ نوامبر امسال فرود می آید و Cyber ​​Monday 2023 چند روز بعد در ۲۷ نوامبر پیگیری می شود. معاملات اولیه از قبل شروع شده است. کل ماه نوامبر ممکن است به ماه خرید تعطیلات تغییر نام دهد زیرا در آن زمان شرکت ها واقعاً شروع به جدی گرفتن تخفیف های خود می کنند.

جمعه سیاه ۲۰۲۳ در والمارت چه روزی است؟

معاملات جمعه سیاه والمارت اوایل سال جاری از ۸ نوامبر آغاز خواهد شد. Walmart+ اگر اعضا در ۸ نوامبر به صورت آنلاین خرید کنند، چند ساعت دسترسی زودهنگام به معاملات جمعه سیاه خواهند داشت، و دسترسی برای سایرین از اواخر همان روز آغاز می شود. والمارت از ۱۰ نوامبر با معاملات آنلاین جمعه سیاه خود در فروشگاه ها مطابقت خواهد داشت.

آیا آمازون فروش جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳ خواهد داشت؟

آمازون احتمالاً در سال ۲۰۲۳ جمعه سیاه فروش خواهد داشت. در حالی که خرده فروش آنلاین معاملات خود را مانند والمارت اعلام نکرده است، آمازون تقریباً به طور قطع در همه انواع محصولات خود از جمله لوازم الکترونیکی معاملات خواهد داشت. ما پیش‌بینی می‌کنیم که به‌ویژه دستگاه‌های آمازون، مانند بلندگوهای اکو، تلویزیون‌های فایر، کیندل‌ها و موارد دیگر، شاهد قیمت‌های کم سابقه‌ای باشیم. در سال‌های گذشته، معاملات جمعه سیاه آمازون برخی از بهترین قیمت‌های سال را برای ابزارها و تجهیزات مورد علاقه ما، از جمله هدفون، تبلت، ساعت‌های هوشمند، جاروبرقی ربات و موارد دیگر به ارمغان آورده است.

چه خرده فروشان دیگری فروش جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳ دارند؟

اکثر خرده فروشان فروش جمعه سیاه دارند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که آن را ببینید هدف، بهترین خریدو دیگران به والمارت و آمازون در تخفیف موجودی می پیوندند تا از علاقه خرید در تعطیلات استفاده کنند. در فضای لوازم الکترونیکی مصرفی، ما انتظار داریم که بیشتر شرکت‌ها نوعی تبلیغات جمعه سیاه داشته باشند، به این معنی که احتمالاً می‌توانید اقلام بزرگی را از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، گوگل، سونی، ال‌جی، سونوس و دیگران دریافت کنید. قیمت های بسیار ارزان تر

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-black-friday-deals-on-25-of-our-favorite-gadgets-from-amazon-walmart-target-and-more منتشر شد. -۱۳۴۵۰۴۲۶۳٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-best-black-friday-deals-on-25-of-our-favorite-gadgets-from-amazon-walmart-target-and-more-134504263.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *