بهترین معاملات جمعه سیاه مک مینی: Mac Mini M2 و موارد دیگر

آنها اینجا هستند، آنها بزرگ هستند، و آنها برخی از بهترین معاملاتی هستند که در طول سال دیده ایم. زود معاملات جمعه سیاه در حال حاضر، قبل از رویداد بزرگ خرید تعطیلات، برای خرید در دسترس هستند. تلویزیون‌ها، فناوری خانه‌های هوشمند، رایانه‌ها، با تخفیف همراه هستند و قیمت‌ها به اندازه‌ای پایین است که ارزش خرید و عدم انتظار را دارند. یکی دیگر از فناوری های موجود در فروش، مک مینی اپل است، یک کامپیوتر رومیزی عالی و در عین حال مینیمال که به عنوان یک جایگزین کامل برای مک بوک ها و آی پدها عمل می کند. اگر به دنبال یکی از آنها هستید، گوش کنید، زیرا ما همه بهترین معاملات جمعه سیاه مک مینی، از جمله واحدهای جدید و بازسازی شده را جمع آوری کرده ایم. نگاهی بیندازید و انتخاب کنید.

بهترین معاملات جمعه سیاه مک مینی

سیب

Mac Mini، در هر نوع دیگری، به گونه‌ای طراحی شده است که مانند یک دسکتاپ با ماوس و صفحه کلید وصل شده استفاده شود. اگرچه، آنها با مانیتور رومیزی عرضه نمی‌شوند، به این معنی که شما باید یکی از آن را داشته باشید یا یکی از آن‌ها را تهیه کنید. این یک گزینه بسیار راحت‌تر و همه‌کاره‌تر در مقایسه با برج‌های بزرگ‌تر رومیزی با اندازه کامل است. شما می توانید به سرعت و به راحتی آنها را در یک کیف، چمدان یا کیف روزانه قرار دهید تا بین خانه و محل کار به عقب و جلو بروید. یا، می توانید آنها را روی یک میز کوچک در خانه خود در یک گوشه کوچک بگذارید – برای قرار دادن سیستم به فضای زیادی نیاز ندارید.

جمعه سیاه و هفته سایبری برخی از بهترین زمان‌ها برای یافتن مک مینی اپل با قیمتی عالی هستند. در اینجا همه بهترین معاملات Mac Mini Black Friday را که پیدا کرده ایم آورده شده است:

  • M1 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD –

  • M2 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD —

  • M1 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD —

  • M2 Mac Mini با ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD —

  • M2 Pro Mac Mini با ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD —

بهترین معاملات بازسازی شده Mac Mini Black Friday

گرایش های دیجیتال

بازسازی شده یا تجدید شده به معنای مونتاژ مجدد، ثابت، و تست شده و در شرایط کار است. البته، آنها در چندین شرایط دارای رتبه بندی از خوب تا عالی هستند – مانند جدید.

در اینجا همه بهترین معاملات بازسازی شده Mac Mini Black Friday است که می توانیم پیدا کنیم:

  • اینتل Core i5 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD تمدید شد –

  • اینتل Core i5 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۴۸۰ گیگابایت SSD تمدید شد –

  • M1 Mac Mini با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD تمدید شد –

  • M1 Mac Mini با ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD تمدید شد –

توصیه های سردبیران







جمعه سیاه و هفته سایبری برخی از بهترین زمان‌ها برای یافتن مک مینی اپل با قیمتی عالی هستند. در اینجا همه بهترین معاملات Mac Mini Black Friday را که پیدا کرده ایم آورده شده است:


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/best-apple-mac-mini-black-friday-deals/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *