بهترین معاملات جمعه سیاه Lenovo AU برای سال ۲۰۲۳

تخفیف های برتر

بهترین لنوو تخفیف های لپ تاپ

بهترین تخفیف های دسکتاپ LENOVO

بهترین معاملات مانیتور LENOVO

دوباره همان موقع از سال است! با جمعه سیاه و Cyber ​​Monday بر ماست، Lenovo استرالیا با آنها زود شروع می شود تخفیف های دسترسی زودهنگام جمعه سیاه رویداد. تا پایان Cyber ​​Monday در ۲۷ نوامبر، در برخی از بهترین لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، مانیتورها، لوازم جانبی و موارد دیگر لنوو صرفه‌جویی چشمگیری می‌کنید. همچنین در تمام خریدها، دو برابر امتیاز پاداش MyLenovo برای خود به دست خواهید آورد، که می‌توانید برای صرفه‌جویی و جوایز بیشتر در فروشگاه Lenovo استرالیا معامله کنید.

مطمئن شوید که از کد تخفیف “BLACKFRIDAY” در هنگام پرداخت استفاده کنید تا صرفه جویی زیادی کنید!

جمعه سیاه چیست؟

بلک فرایدی در ابتدا در دهه ۱۹۵۰ در ایالات متحده آغاز شد، جایی که فروشگاه های آجر و ملات فروش گسترده ای را در تعطیلات آخر هفته شکرگزاری برگزار می کردند. این به طور رسمی فصل خرید تعطیلات را آغاز می کند و معاملات بزرگی را برای پرندگان اولیه فراهم می کند. در طول چند سال گذشته، جمعه سیاه در سراسر جهان محبوبیت و در مقیاس افزایش یافته است.

در استرالیا، رویدادهای معاملاتی مانند این تخفیف‌های دسترسی زودهنگام لنوو می‌توانند خیلی زودتر از ماه آغاز شوند! اخیراً افزوده شده به سنت خرید، Cyber ​​Monday است که دوره معامله را محدود می کند و در اصل برای خرده فروشان فقط آنلاین طراحی شده بود. آخر هفته جمعه سیاه / دوشنبه سایبری بهترین زمان برای انتخاب یک معامله یا خرید زود هنگام کریسمس است!

فروش جمعه سیاه از چه زمانی شروع می شود؟

خرده فروشان مختلف دوره های خرید جمعه سیاه خود را در زمان های مختلف در طول ماه نوامبر آغاز می کنند. امسال، لنوو استرالیا به عنوان بخشی از معاملات خود، از ۳۰ اکتبر معاملات خود را آغاز کرده است تخفیف های دسترسی زودهنگام جمعه سیاه رویداد. این معاملات لوازم جانبی لپ تاپ، دسکتاپ و رایانه شخصی تا ۲۷ نوامبر، دوشنبه سایبر، فعال خواهند بود.

جمعه سیاه سال ۲۰۲۳ چه زمانی است؟

جمعه سیاه ۲۰۲۳ به طور رسمی در روز جمعه، ۲۴ نوامبر، و Cyber ​​Monday در روز دوشنبه، ۲۷ نوامبر برگزار می شود. با این حال، کل هفته قبل اکنون به طور غیر رسمی به عنوان “هفته جمعه سیاه” شناخته می شود و معاملات اولیه می توانند ظاهر شوند. در کل ماه نوامبر (مانندی که در Lenovo AU دیده ایم). شکار مبارک!

موضوعات
جمعه سیاه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/au/deals/best-lenovo-australia-black-friday-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *