بهترین معاملات سایبر دوشنبه برای جاروبرقی ربات: Roomba، Shark و موارد دیگر

معاملات سایبری دوشنبه بهترین زمان برای به دست آوردن وسایل خانه است که در آن نگه داشته اید. اگر اقلام درخشان‌تری مانند تلویزیون‌های ۴K و تلفن‌های جدید را در جمعه سیاه خریداری کرده‌اید، Cyber ​​Monday شانس شما برای خرید اقلامی است که واقعاً استفاده می‌کنید. نگاهی به معاملات وکیوم سایبر دوشنبه، از جمله این جاروبرقی های ربات عالی بیندازید. ما گزینه ها را از بهترین جاروبرقی ربات و آنها را بر اساس برند سازماندهی کرد. نگاهی بیاندازید.

بهترین معاملات روز دوشنبه سایبر جاروبرقی ربات کوسه

بهترین معاملات سایبر دوشنبه برای جاروبرقی ربات: Roomba، Shark و موارد دیگر
کوسه

کوسه نامی قابل احترام در دنیای جاروبرقی ربات است که یکی از مدل های آن در میان نگاه ما به بهترین ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی ربات. در کنار شارک، برند نینجا قرار دارد که نشانگر کیفیت تمام محصولات آن است. شارک جاروبرقی های مختلف رباتی تولید می کند که محدوده قیمت و نیازهای مختلف را پوشش می دهد، بنابراین به طور کلی چیزی برای همه وجود دارد.

  • جاروبرقی ربات کوسه ION —

  • جاروبرقی ربات Ultra Shark UR2500SR AI (تجدید شده) —

  • جاروبرقی ربات خود تخلیه کننده ماتریس کوسه –

  • جاروبرقی ربات کوسه IQ —

  • ربات جاروبرقی ۲ در ۱ Shark AI Ultra —

بهترین معاملات سایبری ربات رومبا وکیوم

Roomba مسئول بسیاری از موارد است بهترین جاروبرقی ربات با فناوری نقشه برداری به لطف روبات‌ها و برنامه‌های هوشمند آن که به راحتی می‌توانند با شرایط خود سازگار شوند و اطمینان حاصل کنند که خانه شما با بهترین استاندارد ممکن تمیز می‌شود. بسیاری از مدل‌های آن می‌توانند گران باشند، اما در صورت نیاز به کاهش هزینه‌ها، گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نیز وجود دارد.

همه چیز از لپ تاپ و تبلت گرفته تا قهوه ساز و تصفیه کننده هوا و لوازم ضروری خانه هوشمند.

iRobot Roomba Combo j5+ with Self-Emptying Dock – ۵۰۰ دلار، ۸۰۰ دلار بود

من ربات هستم

Roomba Combo j5+ همه چیز را ارتقا می دهد، و همه اینها به لطف سطل ترکیبی Roomba iRobot امکان پذیر شده است، که به سیستم اجازه می دهد به طور خودکار زمان تمیز کردن مضاعف – جاروبرقی و تمیز کردن را تشخیص دهد. همچنین از فناوری نوآورانه و هوشمند iRobot بهره می‌برد، مانند ناوبری فوق‌العاده دقیق و اجتناب از موانع، و حتی تصادفات حیوانات خانگی را به حال خود رها می‌کند. این به این معنی است که برای تماشای یک منظره لکه دار به خانه نمی آیید. مهمتر از همه، این ویژگی تمیز کردن چهار مرحله ای، بر اساس اتاق، منطقه یا شی است، با گزینه هایی در برنامه موبایل iRobot برای پیکربندی بهتر برنامه ها و مناطق ممنوعه. حتی می توانید با تماس با دستیار صوتی خود، مانند الکسا، یک جلسه تمیز کردن را شروع کنید. می داند چه چیزی را تمیز کند و چه زمانی به این معنی است که برای شما کار بسیار کمتری دارد. آیا موضوع این نیست؟

در حالی که Roomba Combo j5+ با داک خود خالی‌کننده برای دوشنبه Cyber ​​به فروش می‌رسد، بسیاری از مدل‌های جاروبرقی هوشمند iRobot نیز همینطور هستند. اگر به مدل دیگری علاقه مند هستید، شاید ارزش آن را داشته باشد که خودتان نگاهی بیندازید.

معاملات بیشتر دوشنبه سایبر ربات رومبا وکیوم

  • iRobot Roomba 694 —

  • iRobot Roomba Combo i5 Robot Vacuum & Mop —

  • iRobot Roomba Combo j5 2-in-1 —

  • iRobot Roomba i7+ —

  • iRobot Roomba i4+ EVO —

  • iRobot Roomba j7 —

  • جاروبرقی و جاروبرقی iRobot Roomba Combo j5+ —

دیگر معاملات سایبری ربات وکیوم که دوست داریم

Roomba و Shark تنها برندهای جاروبرقی روباتی نیستند. شرکت‌هایی مانند Roborock و Ecovacs جاروبرقی‌های ربات عالی می‌سازند، در حالی که اگر بخواهید یک راه‌حل ارزان قیمت داشته باشید تا بفهمید جاروبرقی‌های روباتی چقدر در زندگی شما قرار می‌گیرند، گزینه‌های اقتصادی زیادی وجود دارد. خیلی ها این را نمی دانند معاملات Dyson Cyber ​​دوشنبه شامل جاروبرقی ربات می شود، اما برند آنها را نیز می سازد.

جاروبرقی و جاروبرقی ربات Yeedi Cube – 500 دلار، ۷۰۰ دلار بود

دعوت

مکعب Yeedi توسط Ecovacs یک جاروبرقی هوشمند و یکپارچه با سیستم تخلیه خودکار با کارایی بالا است. در نهایت، بیشتر تعمیر و نگهداری بین تمیز کردن را انجام می دهد، بنابراین شما مجبور نیستید. برای جلوگیری از ایجاد کپک و کپک، دستشویی را خود تخلیه می کند، خود شستشو می دهد و خشک می شود. همچنین هنگام سفر روی فرش یا قالیچه به طور خودکار بلند می شود و به آن امکان می دهد انواع مختلف کف، از چوب و کاشی گرفته تا فرش را کنترل کند. اسکرابر داخلی با نیروی ۱۰ نیوتن به جلو و عقب تعدیل می‌کند تا کف‌ها را بدون برجای گذاشتن بقایایی تمیز کند. وقتی کار تمام شد، به حوض برمی‌گردد، سطل زباله را خالی می‌کند و با فشار دادن آب کثیف خود را تمیز می‌کند. اما بهترین بخش اینجاست، به لطف قرارداد فعلی، قیمت مقرون به صرفه تر از همیشه است. برو نگاه کن

هم اکنون خریداری کنید

کف شوی هوشمند بی سیم Tineco Floor ONE S7 PRO – ۵۵۹ دلار، ۷۹۹ دلار بود

تینکو

Tineco Floor ONE S7 PRO به عنوان یک کف شوی هوشمند مرطوب و خشک، جریان مداوم آب تازه را با فشار متعادل ارائه می‌کند تا در حین سر خوردن، کف‌های شما را کاملاً تمیز کند. یک سیستم خود محرکه چرخ عقب به شما کمک می کند تا بدون زحمت تمیزکننده را مانور دهید و با یک بار شارژ تا ۴۰ دقیقه زمان تمیز کردن را خواهید داشت. تمیز کردن لبه‌های دو طرفه به شما کمک می‌کند تا در امتداد قرنیزها، درها و قسمت‌های صعب العبور را تمیز کنید تا مطمئن شوید که کف خانه‌تان بدون توجه به چیدمان، تمیزتر از همیشه است. علاوه بر این، یک LCD 3.6 اینچی شما را در کل فرآیند تمیز کردن راهنمایی می‌کند و به شما امکان دسترسی به دستیار انحصاری Tineco را با آمار کار و جزئیات تمیز کردن در زمان واقعی می‌دهد. وقتی کارتان تمام شد، کافی است Floor ONE S7 PRO را روی ایستگاه قرار دهید تا برای تعمیر و نگهداری بسیار آسان، خود تمیز شود و شارژ شود. این احتمالاً یکی از بهترین جاروبرقی ها و کف شوی هایی است که تا به حال دارید، و این تخفیف جمعه سیاه قیمت را به پایین ترین حد خود کاهش می دهد.

هم اکنون خریداری کنید

ربات جاروبرقی همه کاره Deebot X2 Omni – 1100 دلار، ۱۵۰۰ دلار

Ecovacs

Ecovacs Deebot X2 Omni یک راه حل همه کاره و مکش چشمگیر با ۸۰۰۰ پاسکال – برای اطمینان از جمع شدن همه زباله ها – و پشتیبانی از تمیز کردن برای از بین بردن این آشفتگی های چسبنده ارائه می دهد. این اسکله تا ۹۰ روز گرد و غبار و زباله را در خود نگه می دارد، اما همچنین به طور خودکار تخلیه می شود، مخزن آب را دوباره پر می کند، و پاک کننده را خود تمیز می کند و سپس از هوای گرم برای خشک کردن آن استفاده می کند. این کار از بوهای نامطبوع و کپک زدگی جلوگیری می کند، اما به شما امکان می دهد تمام مدت زمان تمیز کردن را بدون دست انجام دهید. تصور کنید در طول تعطیلات حتی با حضور مردم از نظافت زمین صرفنظر کنید؟

اجتناب از موانع و ناوبری AIVI 3D 2.0 با کنترل هوش مصنوعی تضمین می کند که سیستم در وسایل اطراف خانه شما مانند اسباب بازی های بچه ها یا حیوانات خانگی به دام نمی افتد. علاوه بر این، اولین ناوبری LiDAR با لیزر دوگانه در صنعت می تواند اشیاء را تا فاصله ۱۰ متری تشخیص دهد و مسیر بهتری را در اطراف یا جلو شناسایی کند. همچنین از طریق YIKO 2.0، دستیار صوتی، به طور یکپارچه با شما در تعامل است، می توانید به لطف دوربین Starlight از نظارت تصویری زنده یا تماس دو طرفه با دیگران حتی اگر در خانه نیستید استفاده کنید. قیمت Cyber ​​Monday بهترین هدیه تعطیلات Ecovacs است.

هم اکنون خریداری کنید

معاملات بیشتر دوشنبه سایبر ربات جاروبرقی برای خرید:

  • جاروبرقی ربات AIRROBO —

  • جاروبرقی ربات Lefant –

  • جاروبرقی ربات Roborock Q5+ —

  • ربات جاروبرقی و جاروبرقی Roborock Q7 Max+ —

  • Roborock S7 Max Ultra Robot Vacuum and Mop Combo —

زندهآخرین به روز رسانی در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ ساعت ۱:۳۲ صبح


    توصیه های سردبیران







    Roomba مسئول بسیاری از موارد است بهترین جاروبرقی ربات با فناوری نقشه برداری به لطف روبات‌ها و برنامه‌های هوشمند آن که به راحتی می‌توانند با شرایط خود سازگار شوند و اطمینان حاصل کنند که خانه شما با بهترین استاندارد ممکن تمیز می‌شود. بسیاری از مدل‌های آن می‌توانند گران باشند، اما در صورت نیاز به کاهش هزینه‌ها، گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نیز وجود دارد.


    منبع: https://www.digitaltrends.com/home/robot-vacuum-cyber-monday-deals-2023/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *