بهترین معاملات لپ تاپ اکتبر Prime Day Lenovo اکنون در دسترس است

آمازون معاملات پرایم روز در Prime Big Deal Days 2023 بار دیگر آنلاین هستند، بنابراین خرده فروشانی مانند Lenovo به دنبال منحرف کردن توجه خریداران به فروش خود هستند. اگر به فکر استفاده از آن هستید معاملات لپ تاپ Prime Day، باید به پیشنهادات لنوو نگاه کنید که هم اکنون در دسترس هستند. از کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ تا ماشین‌های بازی، چیزی برای همه وجود دارد، و ما قیمت‌های مورد علاقه‌مان را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید. با این حال، باید سریع عمل کنید، زیرا ممکن است هر لحظه سهام تمام شود.

Lenovo IdeaPad Flex 3i Chromebook — ۲۹۹ دلار، ۴۷۹ دلار بود

بهترین معاملات لپ تاپ اکتبر Prime Day Lenovo اکنون در دسترس است
لنوو

Lenovo IdeaPad Flex 3i Chromebook مجهز به پردازنده Intel Pentium Silver N6000، گرافیک Intel UHD، ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت eMMC برای ذخیره سازی است. این دستگاه حتی با این اجزای ارزان قیمت به دلیل سیستم عامل کروم گوگل که به شدت از برنامه های مبتنی بر وب بیش از نرم افزارهای نصب شده استفاده می کند، بسیار روان کار می کند. را Chromebook نیز یک است لپ تاپ ۲ در ۱تبدیل سریع از حالت لپ تاپ به حالت تبلت با کمک لولاهای ۳۶۰ درجه که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی آن را به بدنه متصل می کند.

Lenovo Chromebook Duet 5 — ۳۲۹ دلار، ۴۹۹ دلار بود

Digital Trends Graphic/Andrej Lisakov/Unsplash / Digital Trends

را Lenovo Chromebook Duet 5 یکی دیگر از دستگاه های مجهز به سیستم عامل کروم است، اما به شما امکان می دهد صفحه نمایش OLED را با قیمت بسیار مقرون به صرفه دریافت کنید. صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی نیز وضوح Full HD را ارائه می دهد و در داخل پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2، Qualcomm Adreno Graphics، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت eMMC برای ذخیره سازی قرار دارد. همچنین یک لپ تاپ ۲ در ۱ است، اما در عوض دارای صفحه کلید پارچه ای جداشدنی است که به عنوان محافظت از صفحه نمایش نیز عمل می کند.

Lenovo ThinkPad L13 Gen 2 – 389 دلار، ۱۶۳۹ دلار بود

لنوو

نسل دوم Lenovo ThinkPad L13 با پردازنده AMD Ryzen 5 Pro 5650U، AMD Radeon Graphics و ۸ گیگابایت رم عملکرد قدرتمندی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. همچنین دارای SSD 512 گیگابایتی است ویندوز ۱۱ پرو از پیش نصب شده این لپ تاپ جمع و جور است و دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی است که قابلیت حمل را حفظ می کند تا در حین حرکت به راحتی با خود حمل کنید.

Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen 2 – 449 دلار، ۱۹۲۹ دلار

لنوو

نسل دوم Lenovo ThinkPad L13 Yoga یک نسخه ۲ در ۱ است که صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی لپ تاپ را با کیفیت Full HD حفظ می کند، اما اکنون یک صفحه نمایش لمسی است که می توانید آن را تا آخر تا کنید تا دستگاه را از لپ تاپ به تبلت تغییر دهید. . این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen 5 5600U، AMD Radeon Graphics و ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند و یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با ویندوز ۱۱ پرو از پیش بارگذاری شده دارد. این دستگاه همچنین دارای ThinkPad Pen Pro برای طراحی و یادداشت برداری است.

Lenovo IdeaPad Flex 5 – 520 دلار، ۷۴۰ دلار بود

لنوو

را Lenovo IdeaPad Flex 5 یکی دیگر از لپ تاپ های ۲ در ۱ است که تطبیق پذیری را با عملکرد فوق العاده با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ترکیب می کند. با پردازنده AMD Ryzen 5 7530U، AMD Radeon Graphics و ۸ گیگابایت رم، مشکلی برای چندوظیفگی بین برنامه ها وجود نخواهد داشت. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی QUXGA، ۵۱۲ گیگابایت SSD با ویندوز ۱۱ هوم و قلم دیجیتال لنوو است، بنابراین شما یک قلم به عنوان گزینه ورودی دیگر دارید.

Lenovo Yoga 7 – 550 دلار، ۷۵۰ دلار بود

گرایش های دیجیتال

Lenovo Yoga 7 یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ است که با پردازنده AMD Ryzen 5 7535U، گرافیک AMD Radeon 660M و ۸ گیگابایت رم، سریع و روان کار می‌کند و فضای ذخیره‌سازی کافی برای فایل‌های شما روی SSD 512 گیگابایتی خود دارد. با ویندوز ۱۱ هوم از پیش بارگذاری شده است. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش لمسی ۱۶ اینچی با رزولوشن WUXGA است و حتی با اشتراک سه ماهه برای Xbox Game Pass.

Lenovo ThinkPad X13 Yoga Gen 2 – 729 دلار، ۳۰۸۹ دلار بود

گرایش های دیجیتال

یک لپ تاپ ۲ در ۱ دیگر، نسل دوم Lenovo ThinkPad X13 Yoga به دلیل اینکه مجهز به پردازنده Core i5 نسل یازدهم اینتل، گرافیک Intel Iris Xe و ۸ گیگابایت رم است، می‌تواند با حجم کاری روزانه شما هماهنگ باشد. چه به عنوان لپ‌تاپ یا تبلت از آن استفاده می‌کنید، صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۳ اینچی WUXGA روشن و رنگارنگ است و به همه محبوب‌ترین برنامه‌های بهره‌وری دسترسی خواهید داشت، زیرا این صفحه‌نمایش روی ویندوز ۱۱ پرو اجرا می‌شود. – در SSD 512 گیگابایتی آن نصب شده است.

Lenovo Legion Pro 5 Gen 8 – 1250 دلار، ۱۶۰۰ دلار بود

جیکوب روچ / روندهای دیجیتال

برای یک لپ تاپ بازی که در اجرای آن مشکلی نخواهد داشت بهترین بازی های کامپیوتر در سخت ترین تنظیمات خود، به سراغ نسل هشتم بروید Lenovo Legion Pro 5. در داخل لپ تاپ گیمینگ پردازنده AMD Ryzen 7 7745HX، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4060 و ۱۶ گیگابایت رم قرار دارد و شما فضای زیادی برای عناوین مورد علاقه خود در SSD 1 ترابایتی آن که با Windows 11 Home عرضه می شود، خواهید داشت. علاوه بر این، صفحه نمایش ۱۶ اینچی WQXGA با نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز به شما امکان می دهد از محبوب ترین بازی های ویدیویی امروزی قدردانی کنید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/october-prime-day-lenovo-laptop-deals/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *