بهترین معاملات لپ تاپ بازی جمعه سیاه ۲۰۲۳: MSI، Alienware، و موارد دیگر

به روز رسانی: ۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر EST این مقاله با جدیدترین بازی به روز شده است معاملات لپ تاپ از جانب جمعه سیاه ۲۰۲۳٫

بهترین معاملات لپ تاپ بازی برای جمعه سیاه ۲۰۲۳:


بهترین معامله کلی

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 14 (AMD Ryzen 9 6900HX، NVIDIA GeForce RTX 3080Ti، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD)

۱۹۹۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
(۱۵۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 14

بازی رایانه شخصی سرگرمی آسانی نیست. قطعات پیچیده و هزینه های بالا مانع بزرگی برای ورود افرادی ایجاد می کند که به دنبال فرو بردن انگشتان پای خود در محیط هستند. خوشبختانه، لپ‌تاپ‌های بازی رایانه شخصی وجود دارند، و به عنوان مقدمه‌ای عالی برای بازی‌های رایانه‌ای عمل می‌کنند، بدون اینکه از شما بخواهند هزاران دلار برای چیزی که حتی ممکن است دوست نداشته باشید، هزینه کنید. (لپ‌تاپ‌های بازی همچنین دستگاه‌های مکمل واقعاً خوبی برای گیمرهای با تجربه رایانه‌های شخصی هستند.

و با جمعه سیاه در گوشه و کنار، یک تن بازی لپ تاپ ها در طیف گسترده ای از محدوده قیمت تخفیف داده می شوند. اگر اصلاً به امتحان یک لپ‌تاپ مخصوص بازی فکر می‌کردید، اکنون زمان آن رسیده است که آن را تهیه کنید.

ما تمام بازی ها را بررسی کردیم لپ تاپ معاملاتی که می‌توانیم قبل از رویداد بزرگ پیدا کنیم، و فهرستی از همه موارد دلخواه خود را برای شما جمع آوری کنیم. آنها را در زیر بررسی کنید و در طول فصل تعطیلات به بررسی مجدد ادامه دهید – ما این صفحه را با معاملات جدید به‌روزرسانی می‌کنیم.

معاملات لپ تاپ بازی جمعه سیاه

چرا ما آن را دوست داریم

سری لپ‌تاپ‌های بازی Razer شامل برخی از بهترین رایانه‌های شخصی قابل حمل موجود در بازار است. این نسخه ۱۴ اینچی با CPU AMD Ryzen 9 6900HX و ترکیب گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3080Ti عملکرد قدرتمندی دارد و قبل از جمعه سیاه ۱۵۰۰ دلار تخفیف دارد. این یک سرقت است، بنابراین قبل از اینکه به ۳,۴۹۹٫۹۹ دلار برگردد، مال خود را بگیرید.

لپ تاپ های بازی زیر ۵۰۰ دلار

لپ تاپ های بازی زیر ۱۰۰۰ دلار

لپ تاپ های بازی ۱۰۰۰ دلار به بالا

موضوعات
جمعه سیاه
بازی


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-gaming-laptop-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *