بهترین معاملات لپ تاپ جمعه سیاه: در Dell، HP، Lenovo و غیره صرفه جویی کنید

معاملات جمعه سیاه بهترین زمان از سال برای خرید فناوری های گران قیمت هستند معاملات لپ تاپ، که در این زمان از سال می توانید با تخفیف های زیادی مواجه شوید، خواه به دنبال یک لپ تاپ سطح بالا باشید که برای رقابت با دسکتاپ شما طراحی شده است یا یک Chromebook ساده. در حالی که بسیاری از معاملات زیر به شدت با آن همپوشانی دارند معاملات لپ تاپ جمعه سیاه آمازون ما همچنین جمع آوری کرده ایم، ما همچنین به سایت های دیگر کاوش کرده ایم تا راهنمای جامعی را برای شما به ارمغان بیاوریم. با این حال، یک نکته قابل توجه این است که لپ تاپ های زیر شامل نمی شوند معاملات مک بوک جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که آنها را بررسی کنید اگر اپل سرعت شما بیشتر است.

۳ تخفیف برتر لپ تاپ جمعه سیاه

لپ تاپ ۱۷ اینچی اچ پی – ۲۵۰ دلار، ۵۰۰ دلار بود

بهترین معاملات لپ تاپ جمعه سیاه: در Dell، HP، Lenovo و غیره صرفه جویی کنید
HP

در حال حاضر با تخفیف شدید به عنوان بخشی از معاملات لپ تاپ اچ پی بلک فرایدی، لپ تاپ ۱۷ اینچی HP برای هر کسی که بودجه کمی دارد ایده آل است. به دلیل داشتن صفحه نمایش ۱۷ اینچی HD+ با وضوح ۱۶۰۰ در ۹۰۰ و روشنایی ۲۵۰ نیت، گران‌تر از آن به نظر می‌رسد. این اتاق اضافی همچنین به این معنی است که صفحه کلید جادارتر است و یک صفحه عددی در سمت راست آن قرار دارد که برای وارد کردن داده های زیادی ایده آل است. این لپ تاپ دارای پردازنده AMD Athlon Gold 7220U به همراه ۸ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای یک لولای بالابر است تا اطمینان حاصل شود که می توانید در موقعیت طبیعی تری تایپ کنید.

لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی HP Victus – 450 دلار، ۸۰۰ دلار بود

HP

لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی HP Victus که برای شروع بازی با رایانه شخصی ایده آل است، دارای پردازنده AMD Ryzen 5 7535HS، ۸ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. برای کارت گرافیک، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2050 با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز فول اچ دی همراه شده است. در بسیاری از موارد باید سطوح جزئیات را تنظیم کنید، اما همچنان نقطه شروع خوبی برای بازی است، به خصوص اگر عناوین کم تقاضایی مانند Fortnite را بازی کنید. اگر چیزی خاص برای بازی می‌خواهید، از بررسی لیست بهترین‌های ما غافل نشوید لپ تاپ بازی اچ پی بلک فرایدی تخفیف دارد و کلی معاملات لپ تاپ بازی جمعه سیاه.

از دست نده:

Dell XPS 13 – ۵۹۹ دلار، ۷۹۹ دلار بود

گرایش های دیجیتال

را Dell XPS 13 به طور مداوم یکی از بهترین لپ تاپ ها این مدل دارای پردازنده نسل ۱۲ اینتل Core i5، ۸ گیگابایت حافظه و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، روشنایی ۵۰۰ نیت و خواص ضد تابش خیره کننده است. باریک ترین و سبک ترین XPS 13 اینچی دل، عمر باتری تا ۱۲ ساعت را ارائه می دهد در حالی که هنوز بسیار براق است. برای استفاده عمومی ایده آل است. ما خوش شانسیم که این لپ تاپ بخشی از آن است معاملات جمعه سیاه دل.

بهترین معاملات Chromebook جمعه سیاه

Samsung Chromebook 4 — ۱۲۹ دلار، ۱۵۹ دلار بود

سامسونگ

Samsung Chromebook 4 دقیقاً همانگونه است که انتظار دارید یک دستگاه سامسونگ با خطوط تمیز فراوان به نظر برسد. دارای پردازنده Intel Celeron N4020، ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC است. صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی HD بسیار کوچک است اما اندازه مناسبی برای حمل آسان و اطمینان از عمر باتری ۱۲ ساعته دارد. همچنین بسیاری از سطوح حفاظتی درجه نظامی را برآورده می کند. اگر برای استفاده گاه به گاه به یک Chromebook ساده نیاز دارید، این یکی انتخاب معقولی است. دیگران را بررسی کنید معاملات Chromebook جمعه سیاه هم.

لپ تاپ ۱۴ اینچی HP Stream – 199 دلار، ۲۲۹ دلار بود

HP

لپ تاپ ۱۴ اینچی HP Stream یک دستگاه ساده و در عین حال زیبا است که به نظر می رسد برای اولین لپ تاپ کودک شما مناسب است. دارای پردازنده Intel Celeron N4020، ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC است. همچنین ویندوز ۱۱ را در حالت S اجرا می‌کند، اگرچه توصیه می‌کنیم با توجه به عملکرد موجود، بیشتر به برنامه‌های مبتنی بر ابر تکیه کنید. یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی HD نسبت به قیمت آن معقول به نظر می رسد، بنابراین یک کامپیوتر شروع خوب است.

HP Chromebook x360 2-in-1 — ۲۸۹ دلار، ۳۲۹ دلار بود

HP

مشتاق رقابت با دیگری بهترین کروم بوک ها با این قیمت، HP Chromebook x360 2-in-1 یک سیستم بسیار شیک است. دارای پردازنده Intel Celeron N4020، ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC است، اما نکته اصلی صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی HD آن است که می تواند از طریق لولای خود بچرخد تا در حالت تبلت یا ارائه کار کند. عمر طولانی باتری بیش از ۱۳ ساعت به این معنی است که شما می توانید در تمام طول روز نیز کار کنید.

بهترین معاملات لپ تاپ ۲ در ۱ جمعه سیاه

لپ تاپ Dell Inspiron 14 2-in-1 – 500 دلار، ۷۳۰ دلار بود

مارک کوپاک / روندهای دیجیتال

دل یکی از آنهاست بهترین برندهای لپ تاپ در اطراف و این بدان معنی است که می داند چگونه لپ تاپ های ۲ در ۱ خوب بسازد. لپ تاپ Dell Inspiron 14 2-in-1 یکی از این نمونه ها با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5، ۸ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. نکته برجسته صفحه نمایش ۱۴ اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، روشنایی ۲۵۰ نیت و – البته – صفحه نمایش لمسی آن است. از طریق لولای ۳۶۰ درجه، می توانید از لپ تاپ به عنوان تبلت یا در حالت ارائه هنگام تماشای چیزی استفاده کنید. با بلندگوهای بلند و واضح و صدای فضایی Dolby Atmos، برای سرگرمی و همچنین کار عالی است.

Lenovo Yoga 7i – 550 دلار، ۸۵۰ دلار بود

.

لنوو تعدادی از آنها را می سازد بهترین لپ تاپ های ۲ در ۱ با Lenovo Yoga 7i که سخت افزار عالی ارائه می دهد. پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5، ۱۶ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی لمسی WUXGA با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، ۴۵% NTSC و روشنایی ۳۰۰ نیت است. همچنین یک وب‌کم هیبریدی فول اچ‌دی IR/RGB 1080p با شاتر حریم خصوصی به همراه یک خواننده اثر انگشت برای امنیت بیشتر وجود دارد. نازک و سبک وزن، هرجا که آن را ببرید عالی به نظر می رسد، در حالی که هنوز هم سطح استحکامی در حد نظامی ارائه می دهد. دیگران را بررسی کنید لپ تاپ لنوو معاملات جمعه سیاه برای تخفیف بیشتر

لپ تاپ HP Spectre x360 2-in-1 – 900 دلار، ۱۴۰۰ دلار

HP

لپ تاپ HP Spectre x360 2-in-1 یک لپ تاپ ۲ در ۱ فوق العاده شیک است. دارای پردازنده Core i5 اینتل به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است، با این حال، این صفحه نمایش است که بیش از همه می درخشد. صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۵ اینچی WUXGA+ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰، دارای محافظت در برابر نور آبی کم و روشنایی ۴۰۰ نیت است. لولای ۳۶۰ درجه آن به این معنی است که می توانید بدون زحمت صفحه را برای کار به عنوان تبلت یا در حالت ارائه حرکت دهید. لپ‌تاپ HP Spectre x360 2-in-1 با یک قلم و همچنین صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه همراه است، در حالی که دوربین HP True Vision 5MP IR دارای شاتر دوربین، کاهش نویز موقت و میکروفون‌های دیجیتال آرایه دوگانه است.

بهترین معاملات لپ تاپ ۱۷ اینچی جمعه سیاه

لپ تاپ ۱۷ اینچی فوق سبک ال جی گرم – ۱۰۰۰ دلار، ۱۸۰۰ دلار

ال جی

یکی از شیک ترین لپ تاپ های موجود، LG Gram یک لپ تاپ بسیار زیبا است. این دستگاه دارای پردازنده نسل دوازدهم Intel Evo Platform Core i7 به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه و ۱ ترابایت حافظه SSD است. همه اینها چیزهای بسیار قدرتمندی هستند، اما وقتی صفحه نمایش ۱۷ اینچی WQXGA IPS با پشتیبانی از رنگ ۹۹% DCI-P3 را در نظر بگیرید جذاب‌تر می‌شود. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک وب‌کم فول اچ‌دی IR با حذف نویز هوش مصنوعی به همراه یک پورت Thunderbolt 4 برای اتصال نمایشگرها است.

Dell XPS 17 — ۱۷۹۹ دلار، ۲۳۹۹ دلار بود

مارک کوپاک / روندهای دیجیتال

را Dell XPS 17 یکی از بهترین لپ تاپ ها در اطراف، به ویژه برای سازندگان محتوا. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 است که با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD جفت شده است. علاوه بر این که می‌تواند تمام وظایف کاری شما را انجام دهد، می‌تواند به لطف کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4060 با برخی از بازی‌ها نیز کنار بیاید، در حالی که صفحه نمایش ۱۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و روشنایی ۵۰۰ نیت عالی به نظر می‌رسد. در حالی که به نظر می رسد بزرگ باشد، Dell XPS 17 در اندازه ۱۵ اینچی قرار می گیرد بنابراین بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید قابل حمل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۳٫۷ درصد نیز عالی به نظر می رسد. همه اینها با هم ترکیب می شوند تا یک لپ تاپ با کیفیت مناسب بسازند که برای دوام ساخته شده است.

بهترین معاملات لپ تاپ بازی جمعه سیاه

لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس TUF – 1000 دلار، ۱۴۰۰ دلار

ایسوس

لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس TUF نسبت به قیمت بسیار زیادی ارائه می دهد. پردازنده اینتل Core i7 به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی SSD دارد. همچنین دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4070 با ۸ گیگابایت VRAM اختصاصی است. کارت گرافیک در صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز عالی به نظر می رسد. برای یک لپ‌تاپ بازی، به لطف وزن ۴٫۸۵ پوندی، نسبتاً قابل حمل است، در حالی که از پورت Thunderbolt 4 به همراه پشتیبانی از Wi-Fi 6 نیز بهره می‌برید.

Razer Blade 17 – 1800 دلار، ۲۸۰۰ دلار بود

گرایش های دیجیتال

طیف Razer Blade ویژگی های زیادی در نگاه ما به آن دارد بهترین لپ تاپ های گیمینگ و دلیل خوبی به لطف اجزای عالی و کیفیت ساخت آنها دارد. Razer Blade 17 دارای پردازنده Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه و ۱ ترابایت حافظه SSD است. در کنار آن یک کارت گرافیک GeForce RTX 3060 و یک صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی QHD با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و تا ۱۰۰٪ DCI-P3 وجود دارد. همه اجزاء سریع و کالیبره شده‌اند تا به خوبی با هم کار کنند، در حالی که حتی جزئیات کوچک‌تر مانند صفحه‌کلید جابجایی هر کلید RGB و صدای فضایی THX افزوده‌های عالی هستند. همه اینها در کنار هم قرار می گیرند تا یک لپ تاپ بازی بسیار جذاب بسازند. چند نفر دیگر لپ تاپ های بازی Razer تخفیف های جمعه سیاه و کلی معاملات جمعه سیاه Razer در حال حاضر در دسترس هستند، اگر این مورد علاقه شما را برانگیزد.

لپ تاپ گیمینگ Alienware m16 – 2800 دلار، ۳۵۰۰ دلار بود

Alienware

لپ تاپ گیمینگ Alienware m16 واقعاً نیرویی است که می توانید با آن در نظر بگیرید اگر می خواهید لپ تاپ گیمینگ نهایی را در حال حاضر داشته باشید. این پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 به همراه حافظه عظیم ۳۲ گیگابایتی دارد. به لطف ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی SSD، فضای زیادی برای همه بازی های شما وجود دارد. این کارت گرافیک با انویدیا GeForce RTX 4090 با ۱۶ گیگابایت VRAM اختصاصی، یک نیروگاه است. هر چیزی که می خواهید بازی کنید، اینجا عالی به نظر می رسد. صفحه نمایش ۱۶ اینچی QHD+ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰، نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه به این امر کمک می کند. لپ‌تاپ گیمینگ Alienware m16 که بسیار قدرتمند است، به کمک سیستم خنک‌کننده Alienware Cryo-tech، پایدار می‌ماند و بیش از حد گرم نمی‌شود. پشتیبانی Dolby Atmos و Dolby Vision همه چیز را کامل می کند و لپ تاپ بازی Alienware m16 را به سیستمی قانع کننده برای کسانی که قادر به سرمایه گذاری طولانی مدت در بازی خود هستند تبدیل می کند.

زندهآخرین به روز رسانی ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ ساعت ۵:۵۱ بعد از ظهر


    توصیه های سردبیران








    منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/best-black-friday-laptop-deals-2023/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *