بهترین معاملات Roomba به صورت زنده در آمازون برای Cyber ​​Monday

نگاهی گذرا به بهترین معاملات Cyber ​​Monday Roomba در آمازون


بهترین معامله مستقل رومبا

iRobot Roomba Combo i5

۲۲۹ دلار
(۱۲۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
بهترین معاملات Roomba به صورت زنده در آمازون برای Cyber ​​Monday

بهترین معامله رومبا برای تخلیه و تمیز کردن خود

iRobot Roomba Combo j9+

۹۹۹ دلار در آمازون
(۴۰۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
تصویر Mashable

درست مانند آمازون که تمرکز خود را به خود اختصاص می دهد اکو و تلویزیون آتش دستگاه ها در تعطیلات خرید، همچنین به برق متصل می شود رومبا به شدت معامله می کند.

سال ۲۰۲۳ دومین مورد است جمعه سیاه فصل از آن زمان آمازون iRobot را خریداری کرد، به آمازون دلیل اضافی برای تبدیل شدن به مکان مناسب برای قیمت گذاری کم سابقه جدید در Roombas قدیمی و خط ۲۰۲۳ می دهد. ما شاهد اجرای هر دوی آن‌ها در سال جاری بوده‌ایم: Roomba s9+ 2021 از ۹۹۹٫۹۹ دلار به ۴۹۹٫۹۹ دلار در طول روز پرایم افت کرد، Roomba j6+ که از شارژر اجتناب می‌کند از ۷۹۹٫۹۹ دلار به ۴۹۹٫۹۹ دلار در هفته قبل از جمعه سیاه و باهوش‌ترین و قدرتمندترین کاهش یافت. Roomba، پاک کننده Roomba Combo j9+، هفته قبل از جمعه سیاه نیز از ۱۳۹۹٫۹۹ دلار به ۹۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافت.

برخی از معاملات اولیه تا کنون فقط چند روز در این فصل به طول انجامیده است، اما بسیاری از آنها در طول Cyber ​​Weekend بازگشته اند. به محض ظاهر شدن آن‌ها، ما در حال بررسی آن‌ها هستیم، بنابراین اگر منتظر فروش یک Roomba خاص هستید، حتماً مرتباً آن را بررسی کنید – زیرا احتمالاً چنین خواهد شد.

در اینجا یک قانون سرانگشتی وجود دارد: علامت بعلاوه نشان دهنده تخلیه خودکار است، و “combo” در عنوان نشان دهنده قابلیت پاک کردن است.

اگر روی Roomba تنظیم نشده‌اید، حتماً فهرست در حال اجرا ما را بررسی کنید بهترین معاملات جاروبرقی ربات آخر هفته سایبر در چندین خرده فروش از برندهایی مانند Shark و Roborock.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. با الف سروکار دارد ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

بهترین معامله مستقل رومبا

iRobot Roomba Combo i5

۲۲۹ دلار در آمازون (۱۲۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر در حال خرید جاروبرقی ربات یک برند معروف هستید اما نمی خواهید هنگفتی خرج کنید، iRobot Roomba Combo i5 برای زیر ۲۳۰ دلار یک انتخاب خوب است. در حالی که فاقد برخی ویژگی‌های ممتاز مانند پایه خود خالی‌شونده است، i5 می‌تواند هم جاروبرقی و هم تمیز کردن را انجام دهد، از نقشه‌برداری هوشمند Roomba استفاده می‌کند، بنابراین کمتر به نجات نیاز دارد، و با موهای حیوانات خانگی و روی فرش به خوبی کار می‌کند.

معاملات مستقل بیشتر Roomba

  • iRobot Roomba 692 154.99 دلار ۱۸۹ دلار (۳۴٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)

  • iRobot Roomba 694159 دلار ۲۷۴٫۹۹ دلار (۲۵۰ دلار صرفه جویی کنید) ????

  • iRobot Roomba Combo i5229 دلار ۳۴۹٫۹۹ دلار (۱۲۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)????

  • iRobot Roomba Combo j5348.99 دلار ۵۹۹٫۹۹ دلار (۲۵۱ دلار صرفه جویی کنید)

  • iRobot Roomba j7359.99 دلار ۵۹۹٫۹۹ دلار (۲۴۰ دلار صرفه جویی کنید)

بهترین معامله رومبا خود خالی

iRobot Roomba Combo j9+????✨

۹۹۹ دلار در آمازون (۴۰۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

بازگشت به پایین ترین قیمت خود، iRobot Roomba Combo j9+ به گزارش مشبل، مدل برتر این برند است تستر خلاء مقیم لیا استودارت. بهترین عملکردهای جاروبرقی را که از رومبا دیده‌ایم و قابلیت‌های تمیز کردن ارتقا یافته ترکیب می‌کند. عملکردهای خود خالی و خود پر شوندگی به این معنی است که می توانید برای مدت طولانی تری (تا ۳۰ روز) به نگهداری کفپوش توجه کمتری داشته باشید. این جاروبرقی ربات برتر که به کمتر از ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است، از نظر عملکرد و صرفه جویی به همان اندازه خوب است.

معاملات اتاق با خود خالی بیشتر


منبع: https://mashable.com/article/cyber-monday-amazon-roomba-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *