بهترین هدفون حذف نویز برای سفر برای تماشای این جمعه سیاه

بهترین هدفون حذف نویز برای سفر برای تماشای این جمعه سیاه

خرید معاملات جمعه سیاه:


پرواز هرگز بدون استرس ترین راه برای سفر نبود، اما به لطف تاخیرهای بی پایان خطوط هوایی، مسافران سرکش و کوچک شدن باورنکردنی صندلی هواپیما، به یک کابوس تبدیل شده است. اگر تصمیم گرفته‌اید که بالاخره زمان سرمایه‌گذاری بر روی یک جفت هدفون حذف نویز باکیفیت برای پرواز است، به‌ویژه با فرایدی سیاه نزدیک است، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

خبر خوب این است که هدفون های زیادی وجود دارد، از هدفون های روی گوش گرفته تا هدفون های بی سیم، لغو فعال نویز را ارائه دهید. و در سال ۲۰۲۳، پیدا کردن هدفون های ANC با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار چندان سخت نیست. البته، معاملات هدفون جمعه سیاه همچنین به شما کمک می کند تا مقداری پول نقد جدی را با گزینه های برتر سونی، بوز و اپل ذخیره کنید. به طور معمول، هر یک از این مارک‌ها برای تعطیلات خرید قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند، بنابراین امسال نیز انتظار مشابهی را داریم (و امیدواریم که Bose QuietComfort Ultras کمی کاهش یابد). تا کنون برای جمعه سیاه ۲۰۲۳، Sony WH-1000XM5s به ۷۵ دلار کاهش یافته است. هدفون Bose 700 120 دلار کاهش یافته است.

با این حال، اگر می خواهید بهترین هدفون حذف نویز برای هواپیماها را پیدا کنید، باید ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار بپردازید. هدفون‌های ممتاز حالت‌های حذف نویز فعال و شفافیت بهبود یافته را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد آن اعلان‌های بسیار مهم دروازه را بشنوید.

فراموش نکنیم که ANC به تنهایی روز را نجات نخواهد داد – در غیر این صورت، ما فقط شما را به بررسی خود در مورد بهترین هدفون حذف نویز. برای پروازهای طولانی، راحتی نیز کلیدی است. اگر هدفون شما فقط دو ساعت از پنج ساعت پرواز خود را بپوشید، مهم نیست که صدا را مسدود کند. چند ویژگی اضافی – مانند صدای متعادل و صدای فضایی – نمی تواند آسیبی به شما وارد کند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، ما بهترین هدفون برای پرواز را بر اساس آزمایش های عملی گسترده خود گردآوری کرده ایم.

از آنجایی که خرید هدفون نباید به اندازه رفتن به فرودگاه استرس زا باشد، ما به هر سوالی که قبل از خرید باید بدانید پاسخ داده ایم. برای اطلاعات ضروری و همچنین بهترین هدفون های حذف نویز برای پرواز در سال ۲۰۲۳ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آیا پرداخت بیشتر باعث حذف نویز بیشتر می شود؟

به طور کلی، بله. بسیاری از هدفون‌های ارزان قیمت ادعا می‌کنند که ویژگی‌های «حذف نویز» را ارائه می‌دهند، اما یک جفت هدفون ۵۰ دلاری با هدفون‌های حذف نویز سونی هرگز قابل مقایسه نیست. به طور معمول، هرچه بیشتر بپردازید و برند شناخته شده و قابل احترام تر باشد، حذف نویز بهتر است. برندهایی مانند بوز و سونی سطوح مختلفی از حذف نویز را ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که به طور کامل از جهان جلوگیری کنید یا اجازه دهید برخی از صداهای محیطی هنگام پرواز وارد شوند.

پرداخت بیشتر همچنین می‌تواند ویژگی‌های خوبی برای تکمیل ANC به شما بدهد، مانند پشتیبانی از دستیار صوتی، عمر باتری زیاد، پشتیبانی کدک پیشرفته برای موسیقی با صدای بهتر یا کیفیت تماس بهتر. اگر مسافر مکرر هستید، هزینه آن تقریباً ارزشش را دارد.

بهترین هدفون حذف نویز برای پرواز چیست؟

هدفون های حذف نویز در هواپیما بیشترین کاربرد را دارند. در حین پرواز، پیدا کردن یک لحظه آرامش در زمانی که چیزهای زیادی در اطراف شما می گذرد، دشوار است. مسافران مکرر ممکن است ترجیح دهند استراحت کنند یا کار کنند، و بهترین راه برای انجام این کار استفاده از بهترین روش های حذف نویز برای جلوگیری از هرج و مرج است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ANC برخی از هدفون‌ها برای جلوگیری از صحبت کردن بیشتر از صدای موتورهای محیطی و بالعکس، بهترین عملکرد را دارد و افراد سطوح ترجیحی متفاوتی برای میزان ANC مورد علاقه خود خواهند داشت. علاوه بر این، برای پروازهای طولانی مدت، ممکن است به بهترین هدفون حذف نویز برای خواب نیز علاقه مند باشید.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، ما بهترین هدفون ANC را برای هر مسافری گنجانده ایم. بنابراین، برای یافتن بهترین هدفون های حذف نویز برای هواپیما در سال ۲۰۲۳ به ادامه مطلب بروید – همه این ها بر اساس بررسی های دقیق و کاربردی هدفون Mashable هستند.


منبع: https://mashable.com/roundup/best-noise-canceling-headphones-for-flying

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *