بهترین هدیه برای والدین: ایده های عالی برای هدیه برای مادران، پدران و سرپرستان

بهترین هدیه برای والدین: ایده های عالی برای هدیه برای مادران، پدران و سرپرستان

خریدن هدیه برای والدین سخت است. چه چیزی به افرادی که به شما زندگی دادند – افرادی که شما را به بزرگسالی مسئولیت‌پذیری تبدیل کردند که بزرگ شده‌اید، دریافت می‌کنید؟

مسئله این است که شما واقعا نمی توانید از آنها ایده بخواهید. آنها تقریبا همیشه به شما می گویند که چیزی نمی خواهند یا نیازی ندارند، فقط زمان با کیفیتی با هم یا یک کارت دست نویس. اما بیایید واقعی باشیم: شما هنوز احساس می کنید مجبور به دریافت آنها هستید چیزی هر بار که یک جشن هدیه دادن فرا می رسد. و باید چیز خوبی باشد.

هنگام خرید، سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید و سرگرمی های آنها را در نظر بگیرید: آیا آنها را انجام دهند مسافرت رفتن? آیا آنها داخل هستند؟ گجت های مرتب? آیا دوست دارند انجام دهند چیزهای دوتایی? شما می خواهید چیزی را برای آنها به دست آورید که دوست داشته باشند و استفاده کنند، اما همچنین (امیدوارم) چیزی که به آنها کمک کند با شما (فرزندشان) نیز ارتباط برقرار کنند.

اگر کاملاً گیج شده اید، پس نگران نباشید – ما برای همین اینجا هستیم. در زیر، مجموعه ای از بیش از ۴۰ هدیه منحصر به فرد برای والدین را گردآوری کرده ایم. این باید به رفع برخی از حدس و گمان های خرید یک هدیه برای آن کمک کند مادر یا بابا که به نظر می رسد از قبل همه چیز دارد.


منبع: https://mashable.com/gifts/gifts-for-parents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *