بهترین هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

هوش مصنوعی کاربردهای مختلفی دارد و در این مطلب قصد داریم ابزارهایی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مقاله نویسی می‌توانند به شما کمک کنند.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی مقاله نویسی

بهترین هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

ابزارهای هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که می‌توانند در زمینه نوشتن به شما کمک کنند. هدف این ابزارها، ساده‌سازی فرایند نوشتن مقالات با تولید محتوای طولانی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد تصاویر از متن و موارد دیگری است.

البته استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله معایب خود را نیز به همراه دارد. محتوای تولیدشده توسط این ابزارها ممکن است همچنان نیاز به ویرایش داشته باشد تا از دقیق‌بودن آن اطمینان داشته باشید. همچنین این محتواها ممکن است سبک منحصر‌به‌فرد یک نویسنده واقعی را نداشته باشد. حتی با وجود این مشکلات، بسیاری از نویسندگان امروزی از این ابزارهای برای بهبود محتوای خود و همچنین صرفه‌جویی در زمان استفاده می‌کنند.

با این مقدمه به سراغ معرفی بهترین هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله ادامه می‌دهیم. باید اشاره کنیم که تمام ابزارهایی که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم، مانند تمام هوش مصنوعی‌ها ازجمله ChatGPT دارای طرح اشتراکی نیز هستند.

Jasper AI

بهترین ویژگی ترکیب تولید تصویر و مقاله نویسی
نسخه رایگان ۷ روز آزمایشی رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۳۹ دلار در ماه
مناسب برای تولیدکنندگان محتوای آنلاین

Jasper یکی از قابل‌توجه‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا فعلی است. این ابزار طیف وسیعی از قابلیت‌ها، مانند قالب‌های از پیش تعیین‌شده برای فرمت‌های نوشتاری مختلف، بررسی سئو، تشخیص سرقت ادبی، صدای برند و حتی تولید تصویر را ارائه می‌کند.

در زمینه نوشتن مقاله با هوش مصنوعی، روی Jasper می‌توانید به‌عنوان یکی از ابزارهای بسیار قوی حساب کنید. برای نوشتن مواردی ازجمله پست‌های وبلاگ طولانی، داستان‌های کوتاه و توضیحات محصول می‌توانید از این ابزار کمک بگیرید.

حتی اگر نگران این هستید که محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی لحن برند شما را از بین می‌برد، Jasper راه‌حلی را به همراه دارد و به شما اجازه می‌دهد تا لحن برند خود را به‌طور سفارشی طراحی کنید. در واقع با ارائه نمونه‌هایی که از قبل نوشته‌شده، می‌توانید این ابزار را به‌گونه‌ای آموزش دهید تا سبک منحصر‌به‌فرد شما را شبیه‌سازی کند.

درنهایت، ادغام Jasper با SurferSEO باعث می‌شود تا بتوانید مقالات و محتوای بهینه‌شده از نظر سئو تولید کند تا رتبه مقاله شما در موتورهای جستجو بالا باشد.

نقاط قوت:

  • دقت زیاد در نوشتن متن
  • استفاده فوق‌العاده آسان
  • در ارتباط با سئو
  • سیستم تشخیص سرقت ادبی

نقاط ضعف:

  • برای آزمایش رایگان نیز نیاز به پرداخت هزینه است
  • قیمت نسبتاً زیاد طرح‌های اشتراکی

Scalenut

بهترین ویژگی کاملاً مناسب برای سئو
نسخه رایگان ۷ روز آزمایشی رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۱۸ دلار در ماه
مناسب برای نویسندگان وبلاگ، صاحبان مشاغل یا متخصصان سئو

Scalenut ابزار هوش مصنوعی محبوب و قدرتمند دیگری برای تولید محتوا با توجه به قوانین سئو است. ابزارهای بهینه‌سازی سئو Scalenut باعث می‌شوند رتبه مقالات آن در موتورهای جستجو بالا باشد و به افراد بیشتری نمایش داده شود.

همچنین می‌توانید به این ابزار کلمات کلیدی و کشور مورد نظر خود را ارائه کنید تا Scalenut مقالات با رتبه برتر در زمینه‌های خواسته‌شده شما را بررسی کند و بتواند محتوا جدیدی براساس این اطلاعات بنویسد.

قابلیت‌های Scalenut به وبلاگ‌نویسی محدود نمی‌شود، بلکه بیش از ۴۰ قالب نوشتاری دیگر مانند توضیحات محصول، پست‌ها و زیرنویس‌ها در شبکه‌های اجتماعی و اسکریپت‌های صوتی را نیز ارائه می‌دهد.

نقاط قوت:

  • داده محور
  • ابزارهای سئو داخلی
  • بیشتر از ۴۰ قالب نوشتاری
  • مناسب برای تولید مقالات طولانی

نقاط ضعف:

  • بدون طرح رایگان

Rytr

بهترین ویژگی طرح رایگان کاملاً کاربردی
نسخه رایگان دارای نسخه کاملاً رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۷٫۵۰ دلار در ماه
مناسب برای فریلنسرها، صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر

Rytr بهترین ابزار هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه برای مقاله نویسی است. همچنین یکی از معدود ابزارهایی است که یک طرح کاملاً رایگان را در کنار طرح‌ها پولی خود ارائه می‌کند. البته خروجی محتوای نسخه رایگان آن در مقایسه با ابزارهای هوش مصنوعی گران‌تری که به آن‌ها اشاره کرده‌ایم کمی اشکالات بیشتری دارد، اما با یک بار اصلاح می‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

همچنین باید اشاره کنیم که نسخه رایگان این ابزار دارای محدودیت‌هایی است، ازجمله استفاده از ۱۰ هزار کاراکتر در ماه و ۱ زبان.

نقاط قوت:

  • طرح‌های مقرون‌به‌صرفه
  • طرح رایگان برای همیشه سخاوتمندانه
  • تشخیص سرقت ادبی

نقاط ضعف:

  • سبک مقاله‌نویسی تکراری
  • نه‌چندان قوی برای تحقیق کلیدواژه

Writesonic

بهترین ویژگی مقاله نویسی با هوش مصنوعی
نسخه رایگان دوره آزمایشی رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۱۲ دلار در ماه
مناسب برای نویسندگان حرفه‌ای

در Writesonic دقت حرف اول را می‌زند و این ابزار هوش مصنوعی به‌دلیل مهارت خود در مقاله نویسی کاملاً قاب‌توجه است. ابزار داخلی Article Writer 6.0 پیشرفته آن با تحقیقات گوگل در تعامل است، بنابراین همیشه می‌توانید مطمئن باشید که خروجی محتوای آن بسیار دقیق و به‌روز است.

Writesonic علاوه بر اینکه یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است، طیف وسیعی از ابزارهای دیگر مانند چت‌بات خود و سیستم متن به گفتار (TTS) را نیز ارائه می‌کند. با این وجود، Writesonic در زمینه مقاله نویسی با هوش مصنوعی یک ابزار همه‌فن‌حریف است.

نقاط قوت:

  • کاملاً همه‌کاره برای تولیدمحتوا
  • ارتباط همزمان با گوگل
  • وجود یک طرح رایگان
  • طیف گسترده‌ای از طرح‌های اشتراکی

نقاط ضعف:

  • سیستم قالب‌ها و طرح‌ها می‌توانند کمی گیج‌کننده باشند

Simplified

بهترین ویژگی سیستم اتوماسیون
نسخه رایگان طرح همیشه رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۱۴ دلار در ماه
مناسب برای صاحبان مشاغل کوچک، مدیران شبکه‌های اجتماعی

Simplified یک ابزار خلاق با ویژگی‌های مختلف است که در موارد مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید. این ابزار قابلیت‌های طراحی، ویدیویی، نوشتن و شبکه‌های اجتماعی را در یک مجموعه مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند. همچنین از طرح رایگان آن می‌توانید برای پروژ‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

Simplified دارای بیش از ۸۰ الگو مختلف برای ایجاد نوشته‌های بدون سرقت ادبی است و از بیش از ۱۰ لحن و ۳۰ زبان پشتیبانی می‌کند. همچنین با آن می‌توانید بدون داشتن تجربه در زمینه طراحی و گرافیک، روی طیف وسیعی از پروژه‌های گرافیکی، ازجمله لندینگ‌پیج‌ها، پوسترها، تبلیغات و پست‌های شبکه‌های اجتماعی کار کنید.

نقاط قوت:

  • مجموعه کاملی از ابزارها
  • واکنش مثبت زیاد از سوی کاربران
  • مقرون‌به‌صرفه

نقاط ضعف:

  • سیستم آزمایشی محدود
  • اکثر ویژگی‌ها به اشتراک نیاز دارند

Paragraph AI

بهترین ویژگی استفاده روی موبایل
نسخه رایگان طرح همیشه رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۱۲٫۴۹ دلار در ماه
مناسب برای روزمره‌نویسان و نویسندگان حرفه‌ای

Paragraph AI ابزار ساده‌ای برای برای نوشتن مقاله است که می‌توانید از آن به عنوان افزونه مرورگر، برنامه موبایل یا حتی روی صفحه کلید خود استفاده کنید. این ابزار همراه با شما کار می‌کند تا مهارت شما در نوشتن را به‌صورت همزمان تقویت کند و لحن شما را ویرایش کند.

Paragraph AI یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است و افرادی که قصد دارند کیفیت نوشتار خود را در هر دو زمینه روزمره و حرفه‌ای افزایش دهند، می‌توانند از آن کمک بگیرند. همچنین این ابزار برای تولید ایمیل‌ها، پیام‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است.

نقاط قوت:

  • بسیار ساده
  • نقدهای مثبت زیاد از سوی کاربران
  • در دسترس روی موبایل یا مرورگر

نقاط ضعف:

  • طرح پولی نسبتاً گران برای یک اپلیکیشن موبایل

CopyAI

بهترین ویژگی مناسب برای بخش‌های فروش و مارکتینگ
نسخه رایگان طرح همیشه رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۳۶ دلار در ماه
مناسب برای تیم‌های فروش

Copy AI یک ابزار هوش مصنوعی همه کاره است که می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای مربوط به تولید محتوا، ازجمله ایمیل، وبلاگ، تبلیغات و توضیحات محصول را برعهده بگیرد.

این یک ابزار هوش مصنوعی کاملاً رایگان برای مقاله نویسی است که به‌طور خاص برای بهبود تیم‌های فروش و بازاریابی طراحی شده است و از مجموعه گسترده‌ای از الگوها پشتیبانی می‌کند. Copy AI همچنین از فریم‌ورک‌های AIDA و PAS برای تولید تبلیغات مواردی ازجمله لندینگ‌پیج‌ها استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید از Copy AI برای نوشتن توضیحات پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد ایده‌های جدید برای ویدیوی بعدی یوتیوب خود استفاده کنید.

نقاط قوت:

  • پردازش سریع
  • تولید محتوای با کیفیت
  • بیش از ۹۰ فرمت محتوا

نقاط ضعف:

  • گران
  • عدم وجود قابلیت ذخیره خودکار

ChatGPT

بهترین ویژگی چت‌بات کاملاً کاربردی
نسخه رایگان دارای طرح همیشه رایگان
قیمت سرویس اشتراکی ۲۰ دلار در ماه
مناسب برای نمام کاربران

در نهایت، می‌توان به ChatGPT به‌عنوان یک ابزار هوش مصنوعی مقاله نویسی اشاره کرد. ChatGPT از مهم‌ترین محصولات صنعت فناوری در سال‌های گذشته بوده است و تقریباً از زمان معرفی این مدل، هوش مصنوعی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد.

ChatGPT که در حال حاضر مدل زبانی بزرگ GPT-3.5 خود را به‌صورت رایگان ارائه می‌کند نیز برای نوشتن مقالات و حتی پست‌های وبلاگ گزینه بسیار مناسبی است. همچنین باید به این نکته توجه کرد که اکثر ابزارهای معرفی‌شده در این مطلب، با الهام از ChatGPT ساخته شده‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که ChatGPT به‌طور کلی یک ابزار هوش مصنوعی مقاله نویسی نیست، اما در این زمینه می‌توان کمک بسیار زیادی از آن گرفت.

نقاط قوت:

  • استفاده بسیار آسان
  • موارد استفاده بسیار زیاد
  • طرح رایگان کاربردی

نقاط ضعف:

  • دسترسی نسبتاً سخت در ایران
  • سرعت پردازش نسخه رایگان

جمع‌بندی؛ هوش مصنوعی مقاله نویسی مناسب را چگونه انتخاب کنم؟

در این مطلب ۸ مورد از بهترین مدل‌های هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله را معرفی کردیم. باید اشاره کرد که محتوای تولیدشده توسط تمام مدل‌ها را بهتر است پس از تولید نیز ویرایش و بررسی کرد، اما برخی معیارها را در هنگام انتخاب ابزار بهتر است در نظر داشته باشید.

استفاده آسان یکی از این موارد است. پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع، از ابزارهایی که به دانش فنی یا تجربه قبلی نیاز دارند صرف‌نظر کنید. همچنین این ابزارهای با هزینه‌های متنوعی ارائه شده‌اند، بنابراین به هزینه آن نیز باید توجه داشته باشید. برخی مدل‌ها مانند ChatGPT و Rytr دارای طراح‌های رایگان بسیار خوبی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های ابزار را امتحان کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که هنوز ابزارهای زیاد دیگری وجود دارند که می‌توانند در این لیست قرار بگیرند، بنابراین احتمالاً در آینده با به‌روزرسانی این مطلب، ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری برای مقاله نویسی معرفی کنیم.

سوالات متداول

بهترین ابزار هوش مصنوعی نوشتن مقاله کدام است؟

از بین تمام این ابزارها، Jasper بهترین مدل برای نوشتن مقاله است. طرح رایگان Rytr نیز فوق العاده کاربردی است.

کدام ابزارهای رایگان مناسب هستند؟

Writesonic بهترین ابزار رایگان برای مقاله‌نویسی است، زیرا ابزار Article Writer 6.0 آن با تحقیقات گوگل در تعامل است و اطلاعات دقیق و به‌روزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محدودیت نسخه‌های رایگان چیست؟

بزرگترین محدودیت نسخه رایگان ابزارها، تعداد کلمات یا کاراکترها است. با این وجود، ابزارهای رایگان بیشتر برای پروژه‌های یک‌باره یا کوتاه مناسب هستند.


منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/best-free-ai-content-generator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *