بهترین پتوهای برقی برای غلبه بر سرمای زمستان

بهترین پتوهای برقی برای غلبه بر سرمای زمستان

اون بیرون داره به شدت سرد میشه و ماهها همینطور خواهد ماند. این بدان معناست که وقت آن رسیده است که گرم و نرم شوید. اما مشکل اینجاست: هیچ چیز ارزان تر نمی شود. برعکس، در واقع. همه ما تحت تاثیر قیمت انرژی هستیم. اکنون همه به فکر روشن کردن گرمایش مرکزی هستند خود را گرم نگه دارید. مهم نیست که آن را در تمام طول شب نگه دارید.

با این حال یک راه حل وجود دارد: برای خود یک پتوی برقی قدیمی تهیه کنید. در واقع، هیچ چیز قدیمی در مورد فناوری مورد استفاده برای گرم کردن پتوهای برقی در عصر حاضر وجود ندارد. پتوهای برقی مدرن انواع ویژگی ها مانند کنترل های دوگانه، مناطق هدفمند برای گرم کردن و تنظیمات حرارتی متعدد دارند. و همه اینها فقط برای کسری از قیمت انفجار گرمایش مرکزی در تمام شب.

اما کدام پتوی برقی را انتخاب کنید؟ محصولات بسیار زیادی وجود دارد که سخت است بدانید کدام محصولات داغ ترین هستند. خوشبختانه، ما به این نتیجه رسیده ایم و تحقیقات را انجام داده ایم. اما قبل از خرید، در اینجا اطلاعات مفیدی وجود دارد.

پتو برقی چیست؟

یک پتوی برقی به برق وصل شده و از طریق آن گرم می شود عناصر گرمایشی درون خود پارچه اکثر پتوهای برقی در واقع “تاپر” یا زیر پتو هستند، به این معنی که آنها را روی تشک خود محکم کنید و روی آنها دراز بکشید. آنها با تسمه های گوشه یا دامن الاستیک روی تشک ثابت می شوند. گرما توسط یک کنترل از راه دور که به پتو متصل است مدیریت می شود. معمولاً می توان آن را جدا کرد تا بتوانید پتو را در ماشین لباسشویی قرار دهید. پرتاب برقی نیز در دسترس است تا روی مبل بپیچید.

آیا استفاده از پتوهای برقی بی خطر است؟

در حالی که کارشناسان ایمنی توصیه می کنند که هیچ وسیله گرمایشی را بدون مراقبت رها نکنید، یا در هنگام خواب، پتوهای برقی دارای اقدامات ایمنی مانند تایمرهایی هستند که گرما را در زمان تعیین شده خاموش می کنند، یا خاموش شدن خودکار که از گرم شدن بیش از حد آنها جلوگیری می کند.

آیا استفاده از پتوهای برقی گران است؟

این، البته، با افزایش قیمت انرژی و افزایش هزینه های عمومی زندگی، حیاتی ترین سوال است. هزینه اجرای یک پتوی برقی بسته به اینکه از کدام تنظیم گرمایی استفاده می کنید متفاوت است (برخی از پتوها تا ۹ تنظیم حرارتی مختلف دارند).

اکثر پتوها در این جمع بندی بر اساس زمان اجرا هشت ساعت ادعا می کنند که از ۱p در هر شب (در پایین ترین حالت آنها) قیمت دارند. تست های دنیای واقعی نشان داده اند که این رقم کمی بالاتر است، از ۳p تا ۹p. در هر صورت، به طور قابل توجهی ارزان تر از گرمایش مرکزی است، که در حال حاضر می تواند بین ۴٫۶p تا ۱٫۲۰ پوند در ساعت هزینه داشته باشد.

بهترین پتوی برقی چیست؟

این همه به این بستگی دارد که برای گرم نگه داشتن شما به چه ویژگی هایی نیاز دارید و کدام پتو مناسب شماست. به همین دلیل است که ما در مورد بهترین مارک ها و گزینه های موجود تحقیق کرده ایم و مجموعه گسترده ای از گزینه ها را برای در نظر گرفتن جمع آوری کرده ایم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تخت خود را مرتب کنید و در آن دراز بکشید. خوب، و آن را روشن کنید، البته.

اینها بهترین پتوهای برقی سال ۲۰۲۳ هستند.


منبع: https://mashable.com/uk/roundup/best-electric-blankets-uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *