به‌روزرسانی‌های جدید Samsung One UI 6.1، گوشی جدید بزرگ سونی به بیرون درز کرد، تبلیغات Pixel 8a

هفته خوبی برای دارندگان گوشی های سامسونگ، به ویژه آنهایی که دستگاه های کمی قدیمی تر دارند و منتظر به روز رسانی بزرگ One UI 6.1 بودند، داشتیم. برای طرفداران گوشی‌های بسیار گران قیمت سونی، اولین نگاهی به آن نیز داریم. و هی، چه کسی نمی‌خواهد با نزدیک شدن به عرضه‌ای که بسیار قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، Pixel 8a افشا شود.

به‌روزرسانی SAMSUNG ONE UI 6.1 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر: در اواسط ماه آوریل، سامسونگ اعلام کرد که آخرین نرم افزار خود، One UI 6.1، به زودی در دستگاه های قدیمی تر عرضه می شودمانند سری گلکسی S22 و برخی دستگاه‌های قدیمی‌تر Fold/Flip. این هفته، آنها دروازه‌ها را باز کردند و شروع به انتشار ۶٫۱ برای بسیاری از تلفن‌ها، از جمله سری قدیمی‌تر Galaxy S21 کردند.

مطابق با SamMobile، لیست کامل دستگاه ها گلکسی S21، Galaxy S22، Galaxy Fold 4، Galaxy Flip 4، Galaxy Fold 3، Galaxy Flip 3 و Galaxy Tab S8 است. ممکن است در سری گلکسی اس ۲۲ مکثی وجود داشته باشد، اما نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. همچنین، لازم به ذکر است که این دستگاه‌ها راه خود را به دستگاه‌های غیر آمریکایی پیدا کرده‌اند. ما هنوز به‌روزرسانی‌هایی را برای این مدل‌های آمریکایی ندیده‌ایم.

XPIERA 1 VI SONY نشت کرد: سونی همچنان در حال ساخت گوشی است و ما امروز به طور خلاصه به این واقعیت اشاره خواهیم کرد زیرا دستگاه بزرگ و گران قیمت بعدی آنها فاش شده است. هر جا که دوستان فاش شده ما روی می آورند تا گوشی هایی که هنوز معرفی نشده اند را کشف کنند، باید امروز به طور همزمان ورق خورده باشند، زیرا تعداد زیادی عکس به طور همزمان بر روی ما رها شده است. تصویر زیر با حسن نیت ارائه شده است @MysteryLupin و Sony Xperia 1 VI را با شکوه تمام به نمایش بگذارید.

به‌روزرسانی‌های جدید Samsung One UI 6.1، گوشی جدید بزرگ سونی به بیرون درز کرد، تبلیغات Pixel 8a

من چیز زیادی در مورد این تلفن ندارم که بگویم، زیرا ما سال هاست که گوشی سونی را لمس نکرده ایم. در اینجا در دسترس بودن آنها محدود است. اغلب ۱۴۰۰ دلار هزینه دارد، پشتیبانی نرم افزاری وحشتناکی را در ایالات متحده دریافت می کنند و تمایل دارند ایده یک دوربین حرفه ای را بفروشند، اما هنوز نمی توانند با حالت های خودکار گوگل یا سامسونگ همگام شوند. زیبا به نظر می رسد، اما این تمام چیزی است که در مورد آن می توان گفت.

مواد تبلیغاتی PIXEL 8A: نه اینکه از قبل همه چیز را در مورد Pixel 8a نمی‌دانید، اما ما یک فاش بزرگ دیگر داریم. این بار @evleaks مواد تبلیغاتی وب سایت را برای دستگاه منتشر کرد که همه ویژگی های آن را به ما می گوید. ما تأییدیه IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت می کنیم، این که دارای روکش مات در پشت است، تراشه Tensor G3، شامل VPN، و ۷ سال به روز رسانی سیستم عامل، امنیت و کاهش ویژگی است. بچه ها این دستگاه باید خیلی زود بیاد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/03/new-samsung-one-ui-6-1-updates-sonys-big-new-phone-leaks-pixel-8a-promos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *