به‌روزرسانی ماه ژوئیه Google Pixel Watch شما ممکن است اول باشد

اولین دستگاه‌های پیکسلی که به‌روزرسانی ماه ژوئیه را دریافت کردند، از بخش پوشیدنی عرضه می‌شوند. هم پیکسل واچ و هم پیکسل واچ ۲ قرار است تا امروز، اول جولای، به‌روزرسانی دریافت کنند.

طبق گفته Verizon، ساخت جدید برای هر ساعت TWD9.240705.001.A1 است و تاریخ انتشار آن ۱ ژوئیه است. آنها هیچ تغییری را برای به روز رسانی لیست نمی کنند، فقط پیشنهاد می کنند که “به روزترین وصله های امنیتی اندروید را ارائه کنند. “در دستگاه شما. این واژه استاندارد آنها برای وصله های امنیتی ماهانه است که حاوی هیچ چیز قابل توجهی نیستند.

گوگل هنوز این به‌روزرسانی را تأیید نکرده است، و گاهی اوقات ورایزون کمی زودتر با خبر می‌شود، اما می‌توانید بلافاصله آن را بررسی کنید. این ترفند قدیمی Wear OS با فرض اینکه به‌روزرسانی روی سرورهای Google پخش می‌شود، باید همچنان بدون نیاز به صبر کردن، به‌روزرسانی انجام شود. از آنجایی که Google هنوز تصویر کارخانه یا فایل‌های OTA را پست نکرده است، حدس می‌زنم که هنوز نتوانید آن را دریافت کنید.

وقتی Google جزئیات را ارائه کرد، این پست را به‌روزرسانی می‌کنیم. همچنین، اگر توانستید به‌روزرسانی را دریافت کنید، به ما اطلاع دهید.

// Verizon


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/01/pixel-watch-sees-july-update-with-security-patches/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *