به روز رسانی Mario Kart 8 Deluxe نیاز به اضافه کردن افراد به عنوان دوستان قبل از مسابقه با یکدیگر را برطرف می کند

به روز رسانی Mario Kart 8 Deluxe نیاز به اضافه کردن افراد به عنوان دوستان قبل از مسابقه با یکدیگر را برطرف می کند

امروز (۹ نوامبر) Mario Kart 8 Deluxe‘s موج نهایی DLC در دسترس از طریق مجوز دوره تقویتی منتشر شده است، همراه با یک به روز رسانی رایگان برای همه کاربران که شامل یک ویژگی جدید بسیار مهم برای ساده کردن بازی آنلاین است.

نسخه ۳٫۰٫۰ هم اکنون برای دانلود در دسترس است و علاوه بر رفع چند مشکل – مانند انفجار ماشین های انفجاری Bob-omb در بزرگراه Moonview برای برخی بازیکنان اما نه همه آنها آنلاین – این ویژگی برای میزبانی اتاق آنلاین نیز اضافه شده است. بدون اینکه هیچ دوستی اضافه شود نینتندو سوییچ. علاوه بر این، باز کردن یک اتاق اکنون یک شناسه اتاق منحصر به فرد ایجاد می کند، که می تواند با هر بازیکنی به اشتراک گذاشته شود – صرف نظر از اینکه آنها را به عنوان دوست اضافه کرده اید یا نه – تا آنها بپیوندند و در کنار شما مسابقه دهند.

قبلاً، اگرچه می‌توانید با هر کسی در لابی‌های آنلاین تصادفی مسابقه دهید، میزبانی یک جلسه آنلاین خصوصی ممکن است سخت باشد زیرا برای پیوستن آنها باید به عنوان دوست در سوییچ با سایر مسابقه‌دهنده‌ها ثبت نام کنید. بنابراین، بازی با گروهی از افراد جدید همیشه سریع و ساده نبود. این افزودنی جدید باید این مشکل را برای همیشه برطرف کند.

تغییر عمده دیگری برای جلوگیری از ظاهراً بازیکنان از “کیسه شنی” ایجاد شده است (تکنیکی که باعث می شود بازیکنان به طور هدفمند در مکان های پایین تر بمانند تا احتمال بیشتری برای بدست آوردن آیتم های قدرتمند داشته باشند). به طور خاص، یادداشت‌های وصله بیان می‌کنند: «به‌گونه‌ای ساخته شده است که هنگام گرفتن یک جعبه آیتم، با توقف یا رانندگی به سمت عقب، یا گرفتن جعبه آیتم‌هایی که در داخل است، نتوانید اقلام قوی به دست آورید. [the] در طول یک مسابقه چندین بار در یک مکان واحد.”

علاوه بر این، در منوی اصلی، همه بازیکنان می‌توانند به ویژگی جدید «موسیقی» دسترسی داشته باشند که به شما امکان می‌دهد به موسیقی هر آهنگ در بازی گوش دهید. این شامل ترک‌های DLC می‌شود، حتی اگر آنها را خریداری نکرده باشید مجوز دوره تقویتی.

با این آخرین موج DLC، اکنون ۹۶ مسیر برای مسابقه وجود دارد Mario Kart 8 Deluxe، که مطمئنا به حفظ طول عمر آن کمک می کند. برای بررسی سایر تغییرات به‌روزرسانی نسخه رایگان، می‌توانید آن را بخوانید یادداشت های پچ کامل.

اگر از طرفداران نینتندو هستید که به دنبال چند معامله سترگ هستید، حتماً زودتر ما را بررسی کنید معاملات جمعه سیاه نینتندو سوییچ مرکز، و همچنین گسترده تر ما معاملات بازی جمعه سیاه جمع بندی


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo-switch/mario-kart-8-deluxe-update-removes-the-need-to-add-people-as-friends-before-racing-together

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *