به نظر می‌رسد که Garmin Venu 3 بالاخره ردیابی دمای پوست را دریافت می‌کند

این Garmin Venu 3 می تواند تنظیم شود تا در یک به روز رسانی آینده، ردیابی دمای پوست را دریافت کند و قابلیت های ترکیبی ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام را گسترش دهد.

ابزارک ها و پوشیدنی ها متوجه شد که در آخرین نسخه بتای Q4 برای Garmin Venu 3ویژگی دمای پوست اضافه شد. گارمین به سرعت به این موضوع پرداخت و توجه داشت که “به طور ناخواسته در گزارش تغییرات گنجانده شده است و هنوز برای نسخه بتا عمومی در دسترس نیست.” اما با این وجود این نشان می‌دهد که در به‌روزرسانی آینده Venu 3 چنین ویژگی را دریافت خواهد کرد.

Garmin Venu 3 دارای تمام سنسورهای مناسب برای نظارت بر دمای پوست است، اما زمانی که عرضه شد، چنین ویژگی‌هایی فعال نبود. در مقایسه، امثال اپل واچ سری ۹ دارای قابلیت ردیابی دمای پوست پوشنده هنگام خواب است.

در حالی که ردیابی دمای پوست ممکن است در نسخه بتا عمومی نباشد، این نشانه ای است که می تواند در به روز رسانی های آینده ارائه شود. همچنین در اسکرین شات لو رفته از ساعت هوشمند در اوایل سال جاری به آن اشاره شد. بنابراین ما امیدواریم که بتوانیم ردیابی دمای پوست را زودتر از مدتی در Venu 3 ببینیم، زیرا این یکی از آنها خواهد بود. بهترین ساعت های هوشمند حتی بهتر.

پیگیری

برای افراد ناآشنا، نظارت بر دمای پوست راه خوبی برای دریافت نشانه ای از آنچه در بدن شما می گذرد است.

به عنوان مثال، افزایش دمای پوست می‌تواند نشانه‌ای از مراحل اولیه عفونت باشد، یا بعد از ورزش می‌تواند نشان‌دهنده میزان فشار بدن شما در اثر یک تمرین شدید باشد. برای زنان، همچنین راهی برای ردیابی چرخه‌های قاعدگی است که به پیش‌بینی تخمک‌گذاری دقیق‌تر از ردیابی در برنامه‌های تقویم خاص کمک می‌کند.

در حالی که تنظیم دمای پوست ممکن است در نسخه بتا عمومی در دسترس نباشد، به‌روزرسانی ۸٫۳۲ به‌روزرسانی‌های دیگری مانند Red Shift Control برای فیلتر کردن رنگ‌ها برای آسان‌تر کردن مشاهده ساعت در شب بدون به خطر انداختن دید در شب، و فعالیت‌های جدید برای ورزش‌های راکتی، تیمی ارائه می‌دهد. ورزش و بیشتر همچنین ویژگی Running Dynamic وجود دارد که به جای اینکه از شما بخواهد به تلفن متصل خود نگاه کنید، روی ساعت کار می کند.

بنابراین به روز رسانی ۸٫۳۲ بتا ارزش نگاه کردن را دارد. برای دریافت آن، به منوی اصلی Venu 3، سپس به تنظیمات، سپس سیستم بروید و روی «به‌روزرسانی نرم‌افزار» ضربه بزنید تا ساعتتان به‌روزرسانی را جستجو و نصب کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/garmin-venu-3-looks-set-to-finally-get-skin-temperature-tracking

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *