بیش از ۲۰ رهبر هوش مصنوعی، از جمله مارک آندرسن، فردا در دومین مجمع بینش هوش مصنوعی سنا ظاهر خواهند شد.

VentureBeat ارائه می دهد: AI Unleashed – یک رویداد اجرایی انحصاری برای رهبران داده های سازمانی. شبکه و یادگیری با همتایان صنعت. بیشتر بدانید


بیست و یک رهبر هوش مصنوعی فردا در دومین مجمع بینش هوش مصنوعی سنا ظاهر خواهند شد. این رویداد بیش از یک ماه پس از آن برگزار می‌شود که قرار بود اولین مجمع از نه مجمعی باشد که در آن همه ۱۰۰ سناتور این فرصت را دارند تا دوره‌ای در مورد مسائل مختلف مرتبط با هوش مصنوعی، از جمله کپی رایت، مسائل مربوط به نیروی کار، امنیت ملی، مدل های هوش مصنوعی با ریسک بالا، خطرات وجودی، حریم خصوصی، شفافیت و توضیح پذیری، و انتخابات و دموکراسی. انجمن‌های دو حزبی توسط رهبر اکثریت سنا، چاک شومر (DN.Y.) با سناتور مایک راندز (RS.D.)، مارتین هاینریش (DN.M.) و تاد یانگ (R-Ind.) رهبری می‌شوند.

در انجمن فردا که بر روی آن تمرکز خواهد کردنوآوری تحول آفرین طبق بیانیه مطبوعاتی دفتر سناتور شومر، که مرزهای پزشکی، انرژی، و علم و نوآوری پایدار لازم برای پیشبرد پیشرفت در امنیت، مسئولیت پذیری و شفافیت در هوش مصنوعی را جابجا می کند.

سناتورها، از جمله، مارک آندرسن، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی اندرسن هوروویتز (فقط یک هفته پس از انتشار او) خواهند شنید. مانیفست فنی-خوشبین) آیدان گومز، مدیرعامل Cohere; استلا بیدرمن، مدیر اجرایی EleutherAI؛ دریک جانسون، رئیس و مدیر عامل NAACP؛ ماکس تگمارک، رئیس سازمان «نوع دوستی مؤثر» که بودجه آن را تأمین می‌کند موسسه آینده زندگی; و مشاوران سابق فناوری کاخ سفید، آلوندرا نلسون، استاد موسسه مطالعات پیشرفته، و سورش ونکاتاسوبرامانیان، استاد دانشگاه براون.

اولین انجمن بینش هوش مصنوعی بیش از یک ماه پیش بود

اولین انجمن در ۱۳ سپتامبر بود در بسته رویداد – که به دلیل عدم دسترسی به مطبوعات مورد انتقاد قرار گرفت. مطابق با مطبوعات سیاست فنیدومین انجمن “همزمان با اعلام یک لایحه جدید به نام قانون پیشرفت هوش مصنوعی ۲۰۲۳ (S. 3050). قانون پیشنهادی که سه شنبه گذشته در سنا معرفی شد، توسط “باند چهار” انجمن هوش مصنوعی – سناتور مارتین هاینریش (D-NM)، سناتور مایک راندز (R-SD)، سناتور چارلز شومر (سناتور چارلز شومر) حمایت می شود. D-NY) و سناتور تاد یانگ (R-IN) – و یک برنامه پاداش باگ ایجاد می کنند و همچنین به گزارش ها و تجزیه و تحلیل هایی در مورد به اشتراک گذاری و هماهنگی داده ها، مقررات هوش مصنوعی در بخش مالی، و برنامه های کاربردی نظامی مجهز به هوش مصنوعی نیاز دارند. ”

رویداد

هوش مصنوعی آزاد شد

یک شب انحصاری فقط دعوت از بینش و شبکه، که برای مدیران ارشد سازمانی که بر پشته‌های داده و استراتژی‌ها نظارت دارند، طراحی شده است.

بیشتر بدانید

در اصل سناتور شومر گفته بود که تالارهای بینش هوش مصنوعی در سپتامبر و اکتبر سال جاری برگزار می‌شود، اما اکنون به نظر می‌رسد که آنها به طور قابل‌توجهی بیشتر طول می‌کشند – که برای مسیری سریع به سمت مقررات فدرال هوش مصنوعی در ایالات متحده، نوید خوبی نیست. شومر در اولین فروم بینش هوش مصنوعی گفت: “در موقعیت های گذشته که اوضاع به این سختی بود، واکنش طبیعی یک مجلس سنا یا مجلس این بود که مشکل را نادیده بگیرند و بگذارند شخص دیگری کار را انجام دهد. اما با هوش مصنوعی ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. مثل شترمرغ هایی که سر ما را در شن فرو می کنند. فقط کنگره می تواند این کار را انجام دهد و اگر منتظر بمانیم تا بعد از اینکه هوش مصنوعی در جامعه جا بیفتد، خیلی دیر شده است.»

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/over-20-ai-leaders-including-marc-andreessen-will-appear-at-2nd-senate-ai-insight-forum-tomorrow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *