بیش از ۴۰ تخفیف اپل سایبر دوشنبه برای AirPods، iPad، Apple Watch و موارد دیگر

اکنون که جمعه سیاه به پایان رسیده است، معاملات Cyber ​​Monday از راه رسیده است و ده ها قیمت پایین همیشه در محصولات اپل مانند AirPods، iPad، iPhone، MacBook و موارد دیگر خواهید دید.

بیش از ۴۰ تخفیف اپل سایبر دوشنبه برای AirPods، iPad، Apple Watch و موارد دیگرتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

به طور خاص، در این مقاله ما همه محصولات اپل را به اشتراک می گذاریم که در حال حاضر قیمت های پایینی دارند، یا تخفیف هایی که حداقل به قیمت های کم سابقه بسیار نزدیک است. فراتر از اپل، ما همچنین به لوازم جانبی قابل توجه محصولات اپل و همچنین برخی از بهترین هدایای فصل، از جمله مجموعه های لگو نگاهی می اندازیم. هر معامله ای که در زیر به اشتراک گذاشته شده است در حال حاضر برای خرید در دسترس است.

فهرست مطالب

می توانید از پیوندهای زیر برای پرش مستقیم به بخشی که امروز برای آن خرید می کنید استفاده کنید.

راهنمای سایبری ما در دوشنبه

هوم پاد

هوم پاد (نسل دوم)

B&H Photo تنها خرده‌فروشی بوده است که در نسل دوم هوم پاد اپل تخفیف ثابتی دارد. در حال حاضر، شما می توانید آن را در هر دو رنگ برای ۲۷۹٫۹۹ دلار، از ۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. در حالی که افت زیادی نیست، اما همچنان بهترین قیمتی است که تا به حال دنبال کرده ایم.

AirPods

AirPods 2

ما در ابتدا AirPods 2 را با قیمت ۶۹٫۰۰ دلار در آمازون در اوایل نوامبر دنبال کردیم، اما این فروش به سرعت منقضی شد. در حال حاضر، می توانید AirPods 2 را برای آن تهیه کنید ۷۹٫۹۹ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این نسخه از AirPods برای هر کسی که در لیست خرید تعطیلات شما است که ممکن است یک جفت هدفون بی سیم ساده و قابل اعتماد را بخواهد، به خصوص با این قیمت بسیار پایین، عالی است.

AirPods 3

آمازون ایرپاد ۳ با محفظه شارژ رعد و برق دارد ۱۳۹٫۹۹ دلار، از ۱۶۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. اینها به چند روش از AirPods 2 با صدای فضایی، اکولایزر تطبیقی، کنترل‌های سنسور نیرو، مقاومت در برابر تعریق و آب و موارد دیگر ارتقا یافته‌اند.

AirPods Pro 2

با حرکت به سری Pro، آمازون AirPods Pro 2 (USB-C) را با قیمت پایین همیشه در اختیار دارد. ۱۸۹٫۹۹ دلار.

AirPods Max

در نهایت، AirPods Max پیشرفته برای آن در دسترس هستند ۴۴۹٫۹۹ دلار در آمازون، از ۵۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. تخفیف‌های ایرپاد مکس در چند ماه گذشته نادر بوده است، بنابراین این هدفون دومین قیمت مناسب برای هدفون‌های روی گوشی است.

آیفون

AT&T

AT&T فروش و پیشنهادات بسیار کمی برای چندین دستگاه آیفون ۱۵، از جمله تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس با خرید و فروش گوشی هوشمند واجد شرایط. مدل‌های با ظرفیت ذخیره‌سازی پایین‌تر را می‌توان بدون هیچ هزینه‌ای به لطف این تخفیف‌ها خریداری کرد و البته باید گوشی هوشمند جدید را با قرارداد اقساطی واجد شرایط خریداری کنید.

می توانید تا ۸۳۰ دلار تخفیف دریافت کنید آیفون ۱۵ یا آیفون ۱۵ پلاس همچنین، با همان شرایط دستگاه های Pro. هر دو پیشنهاد از طریق اعتبارات صورتحساب ماهانه تحویل داده می‌شوند که از سه قبض پس از تکمیل معامله آغاز می‌شود. در طول مدت قرارداد اقساط شما به مقدار مساوی اعمال خواهد شد.

برای پیشنهاد آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس، باید دستگاهی با ارزش ۲۳۰ دلار یا بالاتر معامله کنید تا تخفیف کامل ۱۰۰۰ دلاری را دریافت کنید. شما تا ۸۳۰ دلار اعتبار صورتحساب با ارزش مبادله ۱۳۰ تا ۲۲۹ دلار و حداکثر ۳۵۰ دلار اعتبار صورتحساب با ارزش مبادله ای ۳۵ تا ۱۲۹ دلار دریافت خواهید کرد.

برای مدل‌های قدیمی‌تر آیفون، AT&T 128 گیگابایت را ارائه می‌کند آیفون ۱۴ با ۱۰٫۹۹ دلار در ماه بدون نیاز به معامله به طور مشابه، آیفون ۱۴ پرو با قیمت ۱۵ دلار در ماه بدون نیاز به معامله در دسترس است. برای این موارد، تنها چیزی که نیاز دارید این است که گوشی های هوشمند را با طرح اقساطی خریداری کنید و یک طرح نامحدود واجد شرایط را انتخاب کنید یا ارتقا دهید.

AT&T نیز در حال گرفتن است ۳۰۰ دلار تخفیف برای هر اپل واچ وقتی دوتا رو همزمان میخری مانند برنامه های تلفن هوشمند، شما باید دو ساعت اپل را به صورت اقساطی بخرید، حداقل یک خط جدید اضافه کنید و هر دو را در طرح بی سیم خود فعال کنید. پس از آن، تا ۳۰۰ دلار اعتبار صورت حساب در طول ۳۶ ماه دریافت خواهید کرد.

Verizon

در Verizonاگر مایل به خرید بسته جدید هستید، می توانید یک پیشنهاد ویژه دریافت کنید آیفون ۱۵ پرو این فصل تعطیلات هنگامی که تلفن هوشمند جدید را با خط جدید در طرح Unlimited Plus یا Unlimited Ultimate تحویل می گیرید، Verizon به شما یک Apple TV 4K (64GB) و شش ماه Apple One را بدون هیچ هزینه ای پاداش می دهد.

البته می توانید خرید کنید مدل های آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه بالاتر، اما در آن مرحله کمی اضافی پرداخت خواهید کرد. تبلیغ Apple TV 4K نیاز به خرید گوشی هوشمند در یک طرح واجد شرایط دارد و در ۱۵ نوامبر به پایان می رسد، در حالی که تبلیغ شش ماهه Apple One به یک خط مشترک در طرح Unlimited Plus یا Unlimited Ultimate نیاز دارد.

برای مدل های سال گذشته، شما می توانید چهار دستگاه آیفون ۱۴ پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید همراه با چهار خط در خوش آمد گویی نامحدود با ۱۲۰ دلار در ماه. یک خط جدید در هر طرح ۵G نامحدود برای هر گوشی هوشمند مورد نیاز است. همچنین می‌توانید این را با تبلیغات تبلت و ساعت هوشمند فعلی Verizon که تا ۲۷۹٫۹۹ دلار تخفیف برای این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند، جمع کنید.

Verizon همچنین با فراوانی خود مکانی عالی برای خرید جوراب‌های جوراب‌دار برای افراد فنی در طول فصل تعطیلات است فروش لوازم جانبی. در حال حاضر تا ۵۰ دلار تخفیف برای بلندگوهای Anker، ۳۰ درصد تخفیف برای شارژرهای Nimble، ۲۰ درصد تخفیف برای باندهای ساعت اپل و ۲۰ درصد تخفیف برای شارژرهای Mophie دارد.

قابل رویت

ورایزون قابل رویت این برند دارای ۱۰ دلار تخفیف از سرویس Visible+ ممتاز خود است که اکنون با قیمت ۳۵ دلار در ماه با کد تبلیغاتی ۳۵FOR6 در هنگام پرداخت استفاده می شود. این تبلیغات به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت و پس از پایان آن به قیمت معمولی ۴۵ دلار در ماه برای سرویس Visible+ باز خواهد گشت.

Visible همه جدیدترین گوشی‌های هوشمند، از جمله مدل‌های iPhone 15 و iPhone 15 Pro را ارائه می‌دهد. هنگامی که به Visible ملحق می شوید، تا ۲۴۰ دلار از طریق اعتبارات صورتحساب ماهانه در حساب خود صرفه جویی خواهید کرد. باید در خط سرویس جدید به Visible بپیوندید، یک دستگاه جدید خریداری کنید و طرح Visible+ را انتخاب کنید.

تی موبایل

تی موبایل در صورت معامله با یک دستگاه واجد شرایط در طرح Go5G Next، تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای iPhone 15 یا iPhone 15 Pro جدید ارائه می دهد. وقتی با یک دستگاه واجد شرایط در طرح Go5G Plus معامله می کنید، می توانید تا ۸۳۰ دلار از این دستگاه ها تخفیف دریافت کنید.

این اپراتور همچنین طیف گسترده ای از آیفون های نسل قبلی را با تخفیف در اختیار دارد. این شامل iPhone 13 و iPhone SE بدون هزینه اضافی در هنگام خرید در طرح‌های سلولی منتخب و معامله در دستگاه‌های واجد شرایط می‌شود.

آی پد

آیپد نسل نهم

ما از روز پرایم روز یک تخفیف فوق‌العاده در نسل نهم آی‌پد را دنبال کرده‌ایم، و این معامله هنوز در نوامبر است. می توانید آیپد وای فای ۶۴ گیگابایتی را برای آن تهیه کنید ۲۲۹٫۹۹ دلار، از ۳۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. با این قیمت پایین بی سابقه، iPad یک تبلت سطح ابتدایی عالی برای یک کودک یا یکی از اعضای خانواده است که برای پروژه های فشرده به تبلت نیاز ندارند.

به روز رسانی: این قرارداد منقضی شده است.

آیپد نسل دهم

آی‌پد ارتقا یافته از سال ۲۰۲۲ نیز در حال حاضر دارای تخفیف عالی در آمازون است و مدل وای‌فای ۶۴ گیگابایتی آن به فروش می‌رسد. ۳۴۹٫۰۰ دلار، از ۴۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این مدل دارای صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی Liquid Retina، تراشه A14 Bionic برای افزایش عملکرد، Wi-Fi 6 و موارد دیگر است.

این میزان فروش نسبت به اوایل ماه گذشته ۵۰ دلار پیشی می‌گیرد و قیمت پایین‌ترین قیمت جدید آی‌پد است.

آیپد مینی نسل ششم

آیپد مینی ۶ ۸٫۳ اینچی اپل به پایان رسیده است ۳۹۹٫۹۹ دلار در آمازون، از ۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این آیپد مینی دارای صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی Liquid Retina، تراشه A15 Bionic، USB-C و غیره است.

آیپد ایر نسل پنجم

آی پد ایر سایبر دوشنبه

تبلت ۶۴ گیگابایتی وای فای ۲۰۲۲ با تغییر به مدل های آیپد ایر موفقیت آمیز شد ۴۹۹٫۹۹ دلار در آمازون، از ۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک قیمت ثابت و پایین در این مدل است، و همچنین می‌توانید چند پیکربندی ذخیره‌سازی دیگر را در پایین‌ترین قیمت این بار پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای اکثر رنگ‌ها، باید یک کوپن روی صفحه را ببندید تا این معاملات را ببینید.

مک

مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1

مک بوک ایر سایبری دوشنبه

مک بوک ایر M1 به قیمت بسیار کاهش یافته خود بازگشته است ۷۴۹٫۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی، از ۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک کامپیوتر عالی و عالی برای هرکسی است که به یک نوت بوک اپل برای جستجوی ساده ایمیل و اینترنت نیاز دارد.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2

مک بوک ایر m2 سایبر موندیا

در Best Buy، می توانید مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 را خریداری کنید ۹۴۹٫۰۰ دلار، از ۱۰۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. شما یک معامله کم سابقه مشابه را در آن پیدا خواهید کرد مدل ۵۱۲ گیگابایت هم.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2

15 اینچ مک بوک ایر سایبر دوشنبه

Best Buy دارای مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 (256 گیگابایت) برای قیمت پایین همیشه است. ۹۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت کم سابقه ای موجود است ۱,۱۹۹٫۰۰ دلار، از ۱,۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. هر دو همه رنگ‌ها را در فروش دارند و فقط با این قیمت‌ها برای اعضای My Best Buy Plus/Total در دسترس هستند.

آخرین مدل مک‌بوک ایر اپل با ویژگی‌های حرفه‌ای متعدد بدون برچسب قیمت، گزینه‌ای عالی است. برای بررسی عمیق تمام شباهت ها و تفاوت های بین هر خط، راهنمای خریدار ما را بخوانید.

M3 MacBook Pro

مک بوک پرو سایبری دوشنبه

چند تخفیف قابل توجه برای M3 MacBook Pro جدید در Best Buy و Amazon در این هفته وجود دارد، از جمله صرفه جویی در مدل های ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی. اینها برخی از اولین تخفیف های بزرگ M3 MacBook Pro هستند و می توانید تا ۲۰۰ دلار از این نوت بوک ها تخفیف بگیرید.

برای مدل‌های ۱۴ اینچی در Best Buy در زیر، توجه داشته باشید که قیمت‌ها نشان‌دهنده پس‌انداز My Best Buy Plus/Total عضو است.

M3 iMac

imac سایبر دوشنبه

آمازون قیمت های کم سابقه ای را در M3 iMac تازه عرضه شده با قیمت های پایین ۱۲۲۹٫۰۰ دلار برای پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای، مدل ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می دهد. در مجموع، این فروش بیش از ۱۰۰ دلار از M3 iMac جدید را نشان می دهد.

اپل واچ

اپل واچ سری ۹

اپل واچ 9 سایبر دوشنبه

برخی از بهترین معاملات سایبر دوشنبه اپل واچ روی مدل های جدید سری ۹ متمرکز شده اند. می توانید دریافت کنید دستگاه GPS 41 میلی متری به قیمت ۳۲۹٫۰۰ دلار در آمازون، از ۳۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این تخفیف ۷۰ ​​دلاری یک قیمت جدید و کم سابقه در ساعت هوشمند ۲۰۲۳ است. به همین ترتیب، GPS 45 میلی متری به ۳۵۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است در آمازون، کاهش ۷۰ دلاری دیگر و قیمت پایین بی سابقه.

اگر به دنبال مدل های سلولی هستید، چند پیشنهاد برای کشف وجود دارد. آمازون دارد مدل سری ۹ سلولی ۴۱ میلی متری به قیمت ۴۲۹ دلاربه همان خوبی مدل سری ۹ سلولی ۴۵ میلی متری به قیمت ۴۵۹ دلار. هر دوی این ها تخفیف های ۷۰ دلاری و قیمت های پایین تر برای سری ساعت های هوشمند هستند.

اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا سایبر دوشنبه

آمازون چند مدل از Apple Watch Ultra 2 را با قیمت پایین همیشه در اختیار دارد ۷۳۹٫۰۰ دلار، از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این فروش در هفته گذشته گسترده‌تر بود و اکنون تنها تعداد انگشت شماری از مدل‌های Ultra 2 با این قیمت پایین بی‌سابقه هستند، بنابراین اگر علاقه‌مند هستید، حتماً قبل از اتمام آن، نگاهی به معامله بیندازید.

اپل واچ SE

اپل واچ سایبر دوشنبه

اگر می‌خواهید اپل واچ ارزان‌تری داشته باشید، آمازون ساعت ۴۰ میلی‌متری GPS Apple Watch SE را برای آن در نظر گرفته است ۱۷۹٫۰۰ دلار، از ۲۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی در هفته گذشته ۱۸۹٫۰۰ دلار بود، بنابراین این یکی دیگر از قیمت های کم سابقه برای اپل واچ SE 2022 است، و شما چندین قیمت از بهترین قیمت ها را در سراسر خط خواهید یافت.

به روز رسانی: قرارداد مدل ۴۰ میلی متری GPS منقضی شده است.

تجهیزات جانبی

قاب آیفون ۱۵

کیس آیفون سایبری دوشنبه

آمازون این هفته نزدیک به ۳۰ درصد از قاب‌های جدید FineWoven برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس تخفیف می‌گیرد. برای هر رنگی تخفیف داده نمی شود، اما آنهایی که هستند قیمتی به اندازه پایین دارند ۳۳٫۶۹ دلار برای این لوازم جانبی کاملاً جدید، از ۵۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است.

شارژر MagSafe

magsafe سایبری دوشنبه

در Woot و آمازون، می‌توانید تعدادی از بهترین شارژرهای بی‌سیم و MagSafe اپل را با قیمت‌های پایین همیشه خریداری کنید. این شامل شارژر MagSafe برای ۲۹٫۰۰ دلاراز ۳۹٫۰۰ دلار و پایه شارژ مغناطیسی اپل واچ برای ۳۴٫۹۹ دلار، از ۷۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. آمازون شارژر MagSafe Duo را برای آن دارد ۷۹٫۹۹ دلارکاهش از ۱۲۹٫۰۰ دلار

اینها ایده های خوبی برای جوراب ساق بلند برای فصل تعطیلات هستند و همه لوازم جانبی Woot در شرایط جدید هستند.

به‌روزرسانی: قرارداد شارژر MagSafe Duo منقضی شده است.

Siri Remote

دوشنبه سایبری از راه دور سیری

اگر به دنبال تعویض یا ارتقاء Siri Remote خود هستید، Woot مدل نسل دوم با لایتنینگ را با کمترین قیمت تا کنون دارد. ۴۴٫۹۹ دلار، از ۵۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مانند سایر فروش لوازم جانبی Woot Apple که در حال حاضر در حال انجام است، این مورد نیز در شرایط جدید است و دارای یک سال گارانتی محدود اپل است.

مداد سیب ۲

اپل مداد سایبری دوشنبه

آمازون اپل پنسل ۲ را با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در دوشنبه سایبری در اختیار دارد که از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. در مقایسه با فروش قبلی، این یک قیمت پایین است.

AirTag

ایرتگ سایبری دوشنبه

آمازون این هفته AirTag 4-Pack را با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در اختیار دارد که از ۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این تقریباً مطابق با قیمت پایین همیشه در این مدل است. اگر فقط یک AirTag می خواهید، آمازون AirTag 1-Pack را با قیمت ۲۳٫۹۹ دلار در اختیار دارد که از ۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است.

متفرقه

لگو

لگو سایبری دوشنبه

فروش بیشتر سایبری دوشنبه

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/26/apple-cyber-monday-deals-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *