بی ام و X3 مدل ۲۰۲۵ توسط یک طراح مجازی به معرض نمایش گذاشته شد

برخی می‌گویند که شاید طراحان بی ام و کاملاً عقل خود را از دست داده‌اند. برخی دیگر ممکن است بگویند که سبک جدید را دوست دارند، اما همچنان انتقادات زیادی به آن دارند. در مجموع، فقط تعداد کمی معتقدند که بی ام و هنوز یکی از بهترین برندهای خودروسازی تاریخ است. یکی از آن‌ها نیز بی ام و X3 مدل ۲۰۲۵ را برای ما به تصویر کشیده است.

بسیاری از این انتقادات به این موضوع مربوط می‌شود که طراحی‌ محصولات مختلف بی ام و اصلا با یکدیگر همخوانی ندارند. برای مثال M135 کاملا با X3 M50 تفاوت دارد. بی ام و M2 نیز فرسنگ‌ها با سبک طراحی جدید M3 به‌روزشده فاصله دارد. فقط با توجه به چراغ‌های روز ال‌ای‌دی می‌توان تفاوت آن‌ها را متوجه شد.

بی ام و X3، مدلی جذاب برای آمریکایی‌ها

شاید این مدل‌های جدید به تنهایی برای مشتریان خود جذاب باشند. برای بی ام و خیلی مهم است که با نسخهG45  کراس‌اوور کامپکت لوکس بی ام و X3، به ویژه در آمریکا، به موفقیت دست پیدا کند. در آنجا، دو نسخه با فناوری هیبریدی خفیف به فروش خواهد رسید. این نسخه‌ها شاملX3 30 xDrive  چهارسیلندر و X3 M50 شش‌سیلندر خطی قدرتمند، با قدرت ۳۹۳ اسب بخار و گشتاور ۵۸۰ نیوتن‌متر هستند. این دو مدل بسیاری از امکانات عالی مدل‌های  Mرا دارند و با قیمت اولیه ۶۴۱۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

بی ام و X3 مدل ۲۰۲۵ توسط یک طراح مجازی به معرض نمایش گذاشته شد

در صورتی که تفاوت‌های بین نسخه پایه و M50 در فرم تولیدی کافی نباشد، طراحان مجازی برای نمایش آن‌ها وارد عمل شد‌ه‌اند. نیکیتا چویکو، هنرمند مجازی که در رسانه‌های اجتماعی با نام kelsonik شناخته می‌شود، یک سری تصاویر رندرشده از بی ام و X3 M50  با پنج رنگ جدید آبی روشن، سفید، قرمز، خاکستری تیره، و سبز، به علاوه مجموعه‌ای زیبا از رینگ‌های آلیاژی جذاب منتشر کرده است.

در صورتی که رندرهای صورت گرفته از بی ام وX3  به حقیقت بپیوندند، می‌توان گفت که با خودرویی بهتر از نسل قبلی‌اش روبرو هستیم. این خودرو به دلیل قیمت بالای خود شانس ورود به ایران در حال حاضر را ندارد. با این حال می‌توان امیدوار بود که نسخه گذرموقت این خودرو را در کشورمان شاهد باشیم.


منبع: https://digiato.com/car/bmw-x3-model-2025-was-exhibited-by-a-virtual-designer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *