تاریخ انتشار GTA 6 ممکن است نزدیک‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کردید – طبق گزارش‌ها، پیش‌سفارش‌ها به زودی آغاز می‌شوند

ما هنوز نمیدونم کی GTA 6 در حال انتشار است، اما ممکن است تصوری داشته باشیم که چه زمانی می‌توانید برای پیش‌سفارش آن مقداری پول کم کنید.

بنا بر گزارش ها، تاریخ پیش خرید GTA 6 لو رفته است

با توجه به اسکرین شات های ارسال شده توسط Rockstar Universe (که، به طور قابل پیش بینی، سایتی اختصاص یافته به بازی های Rockstar است)، پیش خرید بازی بعدی در GTA ممکن است سری از شروع در دسترس باشد ۱۲ دسامبر.

برای روشن بودن، منبع در اینجا یک مظنون کوچک است. این مبتنی بر مکالمات فرضی پیام مستقیم با کارکنان پشتیبانی در Argos است، یک خرده‌فروش مستقر در بریتانیا که ممکن است به اطلاعات پیش‌سفارش دسترسی داشته باشد یا نداشته باشد. GTA 6. از آنجایی که فقط یک تاریخ پیش‌سفارش است، نمی‌دانیم دقیقاً چه زمانی بازی در دستان مردم خواهد بود.

این کار به خودی خود زیاد نیست، اما یک دلیل بسیار خوب برای خرید آن وجود دارد: خود راک استار تایید کرد که یک را خواهیم دید GTA6 تریلر رونمایی در ماه دسامبر این رویدادها معمولاً در دسترس بودن پیش‌سفارش را آشکار می‌کنند. البته این همه حدس و گمان است، اما کاملاً بی اساس نیست. حتی اگر Rockstar تمایل داشته باشد در جایی که دیگر شرکت‌های بازی زاگ می‌زنند، تصور کنیم که اوضاع در چند هفته آینده به این شکل پیش می‌رود.

دوستان فقط صبور باشید ما میدانیم GTA 6 در حال آمدن است فقط مسئله زمان است.

موضوعات
بازی


منبع: https://mashable.com/article/gta-6-preorder-date-december

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *