تا زمانی که می توانید امتیاز زیادی در این اسباب بازی های پرطرفدار زیر ۲۵ دلار کسب کنید

شما هنوز سه هفته فرصت دارید تا برای اسباب‌بازی‌های خود خرید کنید، اما بیایید در اینجا واقعی باشیم: با خواندن این مطلب، اسباب‌بازی‌های برتر از قفسه‌ها خارج می‌شوند. شمارش معکوس تعطیلات رسما شروع شده است.

میدونی دیگه به ​​طور رسمی چه خبره؟ مجموعه قوی والمارت از اسباب بازی های پرطرفدار برای بچه ها در تمام سنین. اگر می‌خواهید سریع از لیست خود خارج شوید و اسباب‌بازی‌هایی را که با آن‌ها بازی می‌کنند را از جعبه بسته‌بندی شده بیرون بیاورید، معاملات والمارت را بررسی کنید. در اینجا فقط چند مورد از اسباب بازی های برتر ما وجود دارد، و والمارت بارهای بیشتری دارد

به کودک بیاموزید با آن غلت بزند

یک مربی ارشد در Peloton کل مجموعه اسباب بازی Bebe Fuerte را ایجاد کرد، بنابراین شما این را می دانید ماراتون ماز ۲-in-1 Activity Mirror بچه کوچک شما را به حرکت در می آورد. در یک طرف آن یک آینه دارد که نوزادان عاشق آن هستند و یک پیچ و خم خورشیدی چرخان در طرف دیگر برای هماهنگی مهارت های حرکتی. امتیازات پاداش برای عبارات اسپانیایی در هر دو طرف.

آن را با Elmo ببندید


Sing-Along Push Elmo

اعتبار: Sesame Street / Sing-Along Plash Elmo

اگر کودک شما طرفدار خیابان سیسمونی است، Sing-Along Push Elmo مثل این است که شخصیت تلویزیونی فازی مورد علاقه آنها زنده شده است. المو فوق العاده نرم است، پر از مواد بازیافتی است و بهترین مزیت تا به حال – او آواز می خواند. فقط دست المو را بفشارید، و پسر کوچولو با صدای زیبای بچه‌اش، المو، آهنگ‌ها را می‌خواند و نوزاد شما می‌تواند همراهش بخواند.

یک بز برای تاج‌های عاشق دیزنی

درست مثل همراه ماجراجوی آشا در دیزنی آرزو کردنتعاملی Walk ‘n Talk Valentino مخمل خواب دار غش همیشه برای سرگرمی است او نرم، نوازشگر است و در اطراف راه می رود و چیزهای بامزه ای می گوید. وقتی والنتینو به عقب بیفتد و بیهوش شود، درست مانند فیلم، عقل خود را از دست خواهند داد.

خرید تعطیلات خود را سریع به پایان برسانید و اسباب‌بازی‌هایی را که کودکتان می‌خواهد، قبل از اینکه امسال به فروش برسند، تهیه کنید. والمارت دارای معاملات عالی است و به ثمر رساند هدایای ضربه را آسان می کند.


منبع: https://mashable.com/ad/deals/walmart-toys-under-25-dollars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *