تا ۳۰٪ در عضویت های PlayStation Plus، و بیشتر از بهترین معاملات Cyber ​​Monday PlayStation صرفه جویی کنید.

به روز رسانی: ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۱۰ بعد از ظهر EST این مقاله با آخرین معاملات Cyber ​​Monday در مورد بازی‌های پلی‌استیشن، لوازم جانبی و موارد دیگر به‌روزرسانی شده است.

بهترین معاملات پلی استیشن سایبر دوشنبه ۲۰۲۳


بهترین معامله بازی

نسخه استاندارد “جنگ ستارگان جدی: بازمانده”.

۴۱٫۹۹ دلار در PlayStation Direct
(۲۸ دلار صرفه جویی کنید)
تا ۳۰٪ در عضویت های PlayStation Plus، و بیشتر از بهترین معاملات Cyber ​​Monday PlayStation صرفه جویی کنید.

بهترین معامله سخت افزاری

بسته نرم افزاری PlayStation 5 Slim + Marvel’s Spider-Man 2

۴۹۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۶۰ دلار صرفه جویی کنید)

بهترین معامله اشتراک

پلی استیشن پلاس (عضویت ۱۲ ماهه)

در PlayStation Direct از ۹٫۹۹ دلار شروع می شود
(تا ۳۰ درصد صرفه جویی کنید)
پلی استیشن پلاس

دوباره آن زمان است گیمرها: Cyber ​​Week، با نام مستعار دوشنبه سایبریموسوم به جمعه سیاه ادامه داد، معروف به زمان مورد علاقه ما از سال.

این که آیا شما عمدتا در بازی ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن یا هر روش دیگری، مطمئناً پس انداز بیمار را به دست خواهید آورد. اما، بیایید روی خودمان تمرکز کنیم پلی استیشن دوستان این بار در زیر، ما فهرستی از بهترین معاملات دوشنبه سایبری مبتنی بر پلی‌استیشن را گردآوری کرده‌ایم که شامل تخفیف در بازی‌ها، بسته‌های کنسول و موارد دیگر می‌شود. نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که هر چند وقت یک بار برای دیدن معاملات جدیدی که اضافه کرده‌ایم، بازمی‌گردید.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت علامت گذاری شده اند ✨، و دals با a ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

معاملات پلی استیشن


پلی استیشن پلاس

اعتبار: پلی استیشن

انتخاب ما: پلی استیشن پلاس (عضویت ۱۲ ماهه)

شروع از ۹٫۹۹ دلار در PlayStation Direct (تا ۳۰٪ صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

PlayStation Plus هنوز به همان مقدار Xbox Game Pass نیست، اما اخیراً به لطف سیستم چند لایه جدید خود بسیار بهتر شده است. در سطح Essential مشترک شوید و به بازی آنلاین (در وهله اول یکی از اصلی ترین بازی های PS Plus) و همچنین سه بازی رایگان هر ماه برای دانلود و بازی در اوقات فراغت خود دسترسی خواهید داشت. لایه Extra همه چیزها را از لایه Essential به شما می دهد، به علاوه امکان استفاده از کاتالوگ بازی های پلی استیشن، که یک کتابخانه عناوین شبیه به Game Pass است که می توانید هر زمان که بخواهید بازی کنید. در نهایت، سطح Premium تمام مزایای دو سطح دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد و به کاتالوگ PS Classics، پشتیبانی از جریان ابری و آزمایش‌های انتخابی برای نسخه‌های جدید اضافه می‌کند. همه عضویت‌های PlayStation Plus همچنین به شما امکان می‌دهد به معاملات و تخفیف‌های انحصاری در طول سال در فروشگاه PlayStation Store دسترسی داشته باشید، که این نیز یک امتیاز بسیار شیرین است. یک عضویت ۱۲ ماهه را در Cyber ​​Monday انتخاب کنید و تا ۳۰٪ پس انداز کنید.

بازی های پلی استیشن

سخت افزار پلی استیشن

کنسول ها

کنترل کننده ها

هدست

معاملات بیشتر پلی استیشن

اشتراک ها

گسترش فضای ذخیره سازی

متفرقه


منبع: https://mashable.com/article/cyber-monday-playstation-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *