تبدیل عکس به پی دی اف

شاید شما هم مجبور شده‌ باشید اسکن مدارکتان را در قالب فایل PDF در سایتی آپلود کنید؛ اما چگونه می‌توان عکس را به پی دی اف تبدیل کرد؟ خوشبختانه ابزارهای آنلاین و آفلاین بسیاری برای انجام این کار وجود دارند.

همان‌طور که برای تبدیل PDF به عکس ابزارهای مختلفی توسعه یافته‌اند، می‌توانید با روش‌هایی که در این مقاله گفته می‌شود، تصاویر مورد نظر خود را به فایل PDF تبدیل کنید.

در این مطلب چند ابزار آنلاین و آفلاین معرفی می‌شوند که در تبدیل عکس به PDF به شما کمک می‌کنند. پس تا انتهای مقاله همراه زومیت باشید.

تبدیل عکس به PDF با ابزارهای آنلاین

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای تبدیل عکس به فایل PDF، استفاده از ابزارهای آنلاین است؛ زیرا دیگر نیازی به نصب برنامه‌ای نیست و می‌توان مستقیم از سایت‌ها کمک گرفت.

در ادامه سه عدد از بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید توسط آن‌ها به آسانی تصاویر خود را به فایل PDF تبدیل کنید، معرفی می‌شوند.

به‌‌عنوان اولین گزینه در فهرست، JPG to PDF را معرفی می‌کنیم که دارای ابزارهای متعددی برای تبدیل فایل‌ها به یکدیگر است؛ همچنین رابط کاربری دوستانه‌اش کار با آن را برای همه‌ کاربران مبتدی و پیشرفته، آسان می‌کند.

  • ابتدا وارد سایت JPG to PDF شوید.
  • از نوار موجود، گزینه JPG to PDF یا PNG to PDF را انتخاب کنید.
  • اکنون باید تصاویر مورد نظرتان را با کلیک روی دکمه Upload Files وارد سایت کنید.


منبع: https://www.zoomit.ir/howto/410254-how-to-convert-photo-into-pdf/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *