تبلیغات احمقانه جدید پیکسل ۸ گوگل آیفون را می ترساند

اخیرا راه اندازی شده است سریال تجاری #BestPhonesForever از گوگل امروز یک مکان جدید را به عنوان یک تیزر برای معرفی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در هفته آینده معرفی کرد. این یک تبلیغ هوشمندانه دیگر است، درست مانند چند مورد قبلی که نشان می‌دهد آیفون نگران میراث خود و نوآوری‌هایی است که گوگل از طریق سری پیکسل بر آن معرفی کرده است.

تبلیغات جدید بهترین دوستان – پیکسل ۷ پرو و ​​آیفون (۱۵ حرفه ای؟) را نشان می دهد که در جنگل می گذرند و داستان های ترسناکی را در کنار آتش می گویند. سپس آیفون اشاره می کند که ترسیده است، اما نه به خاطر داستان. نگران عرضه‌ی پیکسل ۸ آینده، مقایسه‌هایی که در پی خواهد آمد (مثل اینکه چه کسی بهترین دوربین و هوش مصنوعی را دارد)، و اینکه آیا عرضه کلی محصول نوآورانه‌تر است، نگران است. آیفون همچنین به دلیل برگزاری رویداد خاص خود برای نمایش دکمه جدید بی‌صدا کردن و پورت USB-C خود، به خود می‌پردازد.

به هر حال، این یک تبلیغ احمقانه با پایان مناسب است که سپس Pixel 8 را نشان می‌دهد و به ما می‌گوید «به‌روزرسانی‌های جالب ترسناک» در ۴ اکتبر ارائه می‌شود. ما در آنجا خواهیم بود تا کالاها را به شما نشان دهیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/28/googles-new-pixel-8-commercial-scares-the-iphone-15-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *