تبلیغات بنری در دیوار با بازدهی بالا در دارت ادز

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تبلیغات بنری دیوار یک نوع تبلیغ جدید و پربازده است که در ۱۴۰۲ به اتمسفر تبلیغات آنلاین ایران اضافه شد. دیوار به عنوان یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین سایت‌های نیازمندی در ایران شناخته می‌شود. این سایت، جایی است که هر روز هزاران کاربر برای خرید، فروش، اجاره و یافتن خدمات مختلف، در حال جستجو در آن هستند. در حال حاضر، قابلیت درج تبلیغات بنری در دیوار از طریق دارت ادز، همراه با هدف‌گیری‌های متنوع و همینطور مدیریت کمپین، عملکرد و بازدهی این نوع تبلیغات را دوچندان کرده است.

ازجمله امکانات جدید ارائه‌شده در تبلیغات بنری دیوار، سرویس هدف‌گیری محله‌ای است که به تبلیغ‌کنندگان امکان دسترسی هدفمند به مخاطبان با کیفیت‌تری را فراهم می‌کند. این قابلیت، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در حال حاضر فقط به مخاطبان هدف محله‌های مورد نظر در تهران به نمایش بگذارند و از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی  جلوگیری کنند. در ادامه، با ما همراه باشید تا با این امکان جدید دیوار بیشتر آشنا شوید و از این فرصت برای افزایش بازدهی تبلیغات کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید.

چرا تبلیغات بنری در دیوار؟

در سال ۱۴۰۱، دیوار بیش از ۵۳ میلیون کاربر داشته که معادل ۵ شهر بزرگ مثل تهران است. امروز، با میانگین ۱٫۳ میلیارد بازدید هفتگی، تبلیغات در دیوار در دسترس بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال قرار دارد که این نشان دهنده محبوب بودن دیوار به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های نیازمندی‌های رایگان در ایران است.

دیوار با میانگین ۲۴ میلیون کاربر فعال در ماه، از نظر اعتبار و رشد، یک رسانه تبلیغاتی پایدار و قابل اعتماد محسوب می‌شود. این اعتبار و رشد پایدار، تبلیغ‌کنندگان را به استفاده مداوم از این رسانه تبلیغاتی تشویق می‌کند. میزان کاربران فعال روزانه، هفتگی و ماهیانه به ترتیب ۱۲، ۲۱ و ۲۴ میلیون نفر تخمین زده شده است.

به همین دلیل، می‌توان دیوار را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات برای کسب‌وکارها در ایران حساب کرد. علاوه بر این مزایای رقابتی، اضافه شدن سرویس جدید تبلیغات بنری دیوار به دارت ادز، فرصتی جدید برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فراهم آورده است.

پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز به عنوان یک رابط بین تبلیغ‌کنندگان و ناشران، ابزارها و امکانات متنوعی را برای تبلیغات بنری در رسانه‌های معتبر از جمله دیوار فراهم می‌کند. اکنون، با توجه به همکاری میان دیوار و دارت ادز، شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را به راحتی و با اثربخشی بیشتر در دیوار منتشر کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا به مخاطبان دیوار به صورت هدفمند و به علاوه «مدیریت‌شده» دسترسی پیدا کنید. چرا که مدیریت کمپین تبلیغاتی و به ویژه مدیریت بودجه آن امری تخصصی است که به وسیله دارت ادز برای مشتریان عزیز انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق به این لینک ها مراجعه کنید:

« آشنایی با تبلیغات بنری دیوار »

« راهنمای درج تبلیغات بنری در دیوار »

سرویس تبلیغات بنری در دیوار

دیوار، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های نیازمندی‌های رایگان در ایران، محیطی پویا برای ارائه تبلیغات فراهم می‌کند. در حال حاضر، دارت ادز به عنوان واسطه‌ای موثر بین تبلیغ‌کنندگان و مخاطبان، امکانات و ابزارهای گوناگونی را برای ارسال تبلیغات در دیوار فراهم می‌کند. از طریق همکاری دارت ادز با دیوار، اکنون شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را به راحتی و با کارایی بیشتر در این رسانه منتشر نمایید. این امکان به شما فرصت می‌دهد تا به طور مستقیم و جذاب با مخاطبان دیوار ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات محله ای در دیوار چطور کار می‌کند؟

دیوار، پلتفرم محبوب آگهی‌های آنلاین، با معرفی قابلیت جدید “هدف‌گیری محله‌ای” در تبلیغات بنری، در حال حاضر به صاحبان کسب‌وکارها در تهران کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به طور دقیق و هدفمند به مخاطبان در محله‌های خاص نمایش دهند. (در صورت فعال شدن این قابلیت برای سایر شهرها، اطلاع‌رسانی می‌شود.)

این قابلیت مزایای متعددی از جمله افزایش دسترسی به مخاطبان هدف، بهبود نرخ تبدیل، صرفه‌جویی در هزینه و افزایش آگاهی از برند را به همراه دارد.

برای استفاده از این قابلیت، کافی است در پلتفرم دارت ادز ثبت‌نام کرده و کمپین تبلیغاتی بنری خود را با هدف‌گیری محله‌های مورد نظر ایجاد کنید. با استفاده از هدف‌گیری محله ای در دیوار، می‌توانید به طور موثر به مشتریان بالقوه در محله خود دسترسی پیدا کرده و شاهد رونق کسب‌وکار خود باشید.

توجه داشته باشید تبلیغات بنری دیوار در حال حاضر یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین با هدف‌گیری محله‌ای است.

مزایای تبلیغات بنری در دیوار از طریق دارت ادز چیست؟

برخی از مزایای اجرای تبلیغات بنری در دیوار از طریق دارت ادز:

هدفگیری دقیق:

در دیوار، دسته‌بندی‌های مختلف از وسایل نقلیه گرفته تا محصولات خانه و آشپزخانه وجود دارد که به تبلیغ‌کنندگان امکان هدفگیری دقیق به مخاطبان مورد نظر را می‌دهد. این امر به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در دسته‌های مرتبط با محصول یا خدمات خود قرار دهند و از اثربخشی بیشتری برخوردار شوند.

با استفاده از سرویس تبلیغات بنری دارت ادز در دیوار، امکان انتخاب دقیق مخاطبان بر اساس جنسیت، سن، موقعیت جغرافیایی و سایر معیارهای تعیین‌شده  فراهم شده است. این سرویس جدید دیوار به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات بنری خود را با دقت بیشتری در معرض دید مخاطبان مورد نظر قرار دهند.

بهره‌وری بالا:

میانگین کلیک سالانه روی پست‌ها در دیوار به میزان ۵۸ میلیون است که این نرخ، نشان‌دهنده جذابیت و توجه کاربران به این رسانه است. نرخ کلیک بالا موجب افزایش تعامل فعال کاربران با تبلیغات دیوار شده و برای تبلیغ‌کنندگان فرصتی برای ارتقاء راندمان تبلیغاتی به ارمغان می‌آورد.

با دارت ادز به عنوان ارائه‌دهنده سرویس تبلیغات بنری در دیوار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از سیستم هوشمندی برای بهره‌وری بالا در استفاده از بودجه‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند. این سیستم به طور خودکار، تبلیغات را به مخاطبانی ارائه می‌دهد که احتمال بیشتری برای واکنش به آن دارند که این موضوع به بهبود نرخ تبدیل و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی منجر می‌شود.

مدیریت کمپین و تحلیل داده‌های دقیق:

تبلیغ‌کنندگان با ثبت‌نام در سرویس تبلیغات بنری دارت ادز، امکانات گسترده‌ای برای تحلیل داده‌های تبلیغاتی در اختیار خواهند داشت. بنابراین این امکان را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد تا عملکرد تبلیغات بنری خود را ارزیابی، موقعیت‌های بهبودی را شناسایی و استراتژی‌های بهتری برای تبلیغات آینده تدوین کنند.

چطور تبلیغات بنری خود را در دیوار درج کنیم؟

تبلیغات بنری در دیوار با بازدهی بالا در دارت ادز

تبلیغ‌کنندگانی که مایلند تبلیغات بنری خود را در دیوار ارائه دهند، می‌توانند به دارت ادز مراجعه کنند. این پلتفرم تبلیغات آنلاین، قابلیت ویژه‌ای برای ارسال تبلیغات در دیوار فراهم کرده است. با مراجعه به دارت ادز، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی خود را طراحی و مدیریت کنند و درخواست خود را برای نمایش تبلیغات بنری در دیوار ارسال کنند. این روند امکان مستقیم کنترل و بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی را برای آن‌ها فراهم می‌کند، همچنین از تحلیل‌های دقیق و ابزارهای هدفمند برای رسیدن به مخاطبان موردنظر در دیوار بهره‌مند می‌شوند.

به طور خلاصه، دارت ادز به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم و موثر، تبلیغات بنری خود را در دیوار منتشر کنند و با استفاده از ابزارها و تحلیل‌های دقیق، به بهره‌وری بالا و استراتژی‌های بهتری دست یابند.

 هزینه تبلیغات بنری در دیوار چقدر است؟

هزینه تبلیغات بنری در دیوار بر اساس CPM (Cost Per Mile) محاسبه می‌شود، به این معنا که برای هر ۱۰۰۰ نمایش تبلیغ، هزینه‌ای محاسبه می‌شود. برای شروع کمپین تبلیغاتی، کافی است بودجه تبلیغاتی خود را در پنل دارت ادز مشخص کنید. تعرفه دقیق این کمپین‌ها بسته به نوع کسب‌وکار و هدف‌گزاری‌ها متفاوت است.

 نتیجه

دارت ادز به عنوان  پلتفرم تبلیغات آنلاین، به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به طور مستقیم و با اثربخشی بسیار بیشتر در دیوار منتشر کنید.

با استفاده از دارت ادز می‌توانید به مخاطبان هدف خود در محله‌های خاص، دسته‌بندی‌های خاص و حتی با ویژگی‌های دموگرافیک مشخص دسترسی پیدا کنید.

همچنین، داشبورد مدیریتی پیشرفته، گزارش‌های دقیق و تحلیل‌های مفید این پلتفرم، امکان رصد و ارتقای مستمر بازدهی تبلیغات شما را فراهم می‌کند.

با ثبت‌نام در پنل دارت ادز، از ترافیک بالای پلتفرم دیوار بهره‌مند شده و به راحتی به مخاطبان خود در سراسر ایران دسترسی پیدا کنید و شاهد رونق کسب‌وکار خود باشید.


منبع: https://digiato.com/promoted/high-yield-banner-ads-on-divar-at-daartads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *