تخفیف‌ها: مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی سامسونگ M8 با قیمت پایین ۴۹۹٫۹۹ دلاری (۲۰۰ دلار)

آمازون امروز مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی M8 سامسونگ را با قیمت پایین و جدید در اختیار دارد ۴۹۹٫۹۹ دلار، از ۶۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این نسخه به روز شده مانیتور (M80C) است که در تابستان عرضه شد و قیمت پایین قبلی را که در ماه سپتامبر دنبال کرده بودیم ۸۰ دلار شکست داد.

تخفیف‌ها: مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی سامسونگ M8 با قیمت پایین ۴۹۹٫۹۹ دلاری (۲۰۰ دلار)توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

سامسونگ این نسخه به روز شده مانیتور هوشمند M8 را در ماه ژوئن عرضه کرد که شامل به روز رسانی هایی مانند پشتیبانی از HDR10+ و گزینه جهت گیری عمودی است. آمازون فقط گزینه Warm White را با این برچسب قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلاری دارد و بسته به گزینه های ارسالی که انتخاب می کنید، تاریخ تحویل تخمینی بین ۷ تا ۱۱ اکتبر را ارائه می دهد.

اگر به دنبال معاملات بیشتر مانیتور سامسونگ هستید، چند مورد اتفاق می افتد در وب سایت سامسونگ این هفته. این شامل ۸۰۰ دلار تخفیف برای مانیتور گیمینگ خمیده ۴۹ اینچی Odyssey Neo G9 و ۷۰۰ دلار تخفیف برای مانیتور ۵۵ اینچی چرخشی Odyssey Ark.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/06/deals-32-inch-smart-monitor-m8-499/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *