تخفیف‌ها: AirPods Pro 2 با USB-C Hit 199.99 دلار قیمت پایین در آمازون (۴۹ دلار تخفیف)

AirPods Pro 2 جدید اپل با جعبه شارژ USB-C/MagSafe به قیمت پایین خود بازگشته است. ۱۹۹٫۹۹ دلار در آمازون، از ۲۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. ما این معامله را از روز پرایم اوایل ماه ندیده‌ایم و در حال حاضر ایرپاد پرو ۲ تاریخ عرضه تخمینی بین ۳۱ اکتبر و ۴ نوامبر دارد.

تخفیف‌ها: AirPods Pro 2 با USB-C Hit 199.99 دلار قیمت پایین در آمازون (۴۹ دلار تخفیف)توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اگر کمی تخفیف بیشتر می‌خواهید و نیازی به USB-C ندارید، آمازون AirPods Pro 2 با محفظه شارژ لایتنینگ/MagSafe دارد. ۱۸۹٫۰۰ دلار، از ۲۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. به نظر می رسد موجودی این مدل کمی ضعیف است و امروز صبح شاهد آمدن و رفتن این تخفیف به طور مکرر بوده ایم. اگر آن را نمی بینید، حتماً بعداً دوباره بررسی کنید.

علاوه بر اضافه شدن USB-C، چند تغییر جزئی در AirPods Pro 2 وجود دارد، از جمله مقاومت اضافی در برابر گرد و غبار و پشتیبانی از صدای بدون افت با هدست ویژن پرو. اپل کیس شارژ USB-C/MagSafe را به طور جداگانه نمی فروشد، بنابراین اگر می خواهید از USB-C پشتیبانی کنید، باید یک مجموعه کامل جدید از هدفون خریداری کنید.

ما ردیابی همه بهترین معاملات فصل را در اختصاصی خود شروع کرده ایم خلاصه جمعه سیاه، بنابراین هنگام خرید آنلاین خود حتماً صفحه را نشانه گذاری کرده و در طول فصل از آن بازدید کنید. جمع بندی ما عمدتاً بر روی محصولات اپل و لوازم جانبی فناوری مرتبط تمرکز دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/30/deals-airpods-pro-2-usb-c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *