تخفیف عضویت در جمعه سیاه یوروگیمر

سلام! ما برای جمعه سیاه ۲۰ درصد از قیمت اشتراک سالانه Eurogamer خود کم می کنیم.

استفاده از آن واقعا ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد EGBF23 را در کادر «افزودن کد تبلیغاتی» وارد کنید برای پرداخت هزینه اشتراک کلیک کنید. این قیمت سالانه را از ۳۰ پوند / ۳۰ یورو / ۳۰ دلار به ۲۴ پوند / ۲۴ یورو / ۲۴ دلار کاهش می دهد، اگر ریاضیات من درست باشد – چند سال گذشته است.

با این قیمت، به این معنی است که به جای قیمت ثابت ماهانه ۳ پوند / ۳ یورو / ۳ دلار، ماهیانه ۲ پوند / ۲ / ۲ دلار برای حامی یوروگیمر می پردازید. به عنوان یک عضو سالانه، می توانید از هدایای کلیدی گاه به گاه ما نیز استفاده کنید. جدیدترین آنها بود برای فراستپانک. حتی ممکن است تعدادی کلید رایانه شخصی باقی مانده باشد.

توجه داشته باشید، کد تخفیف جمعه سیاه از ۳۰ آبان لغایت ۹ آبان ماه فعال خواهد بود.

همه حامیان Eurogamer می توانند وب سایت را بدون هیچ گونه تبلیغاتی مشاهده کنند و به برخی از محتوای انحصاری مانند هفته نامه دسترسی دارند. پنج تا از بهترین ها و بازی هفته ستون ها و ماهانه ماجراهای شیطانی برتی (که اخیراً از Emma’s Adventures گرفته شده است). همچنین یک پادکست انحصاری پشت صحنه به نام Inside Eurogamer وجود دارد که در آن سعی می‌کنیم درباره تصمیم‌هایی که در مورد کارمان می‌گیریم و تفکر پشت آن‌ها صحبت کنیم. اخیرا، من با تام مورگان از Digital Foundry صحبت کردم در مورد کاری که انجام می دهد و نحوه انجام آن. همچنین مکانی است که می توانیم به سوالات شما در مورد سایت پاسخ دهیم، بنابراین به ارسال آنها ادامه دهید.

حامیان همچنین می توانند از تخفیف بر روی بلیط EGX و کالای یوروگیمر – بله، ما تعدادی داریم (آن تی شرت نارنجی را بررسی کنید)، و وقتی یک نظر دوست داشتنی می نویسید، یک برچسب قرمز-صورتی زیبا “(حامی)” دریافت می کنید.

یک بار دیگر از همه کسانی که تا اینجا از Eurogamer حمایت کرده اند تشکر می کنم. این برای من، برای ما بسیار مهم است و برای آینده وب سایت بسیار مهم است.


منبع: https://www.eurogamer.net/were-discounting-the-yearly-eurogamer-subscription-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *