تریلر پایانی «تاج» کلر فوی و مت اسمیت را آزار می دهد

زن و شوهری در دهه 1950 در کنار دریا رانندگی می کنند و بسیار عاشق به نظر می رسند.

اگر آن را از دست دادید، فصل آخر تاج دو قسمتی است نتفلیکس به تازگی تریلر نیمه دوم را منتشر کرده است، یعنی نگاهی به قسمت های پایانی سریال سلطنتی پیتر مورگان. و برخی از چهره های آشنا از بازیگران اصلی بازگشته اند.

قسمت اول فصل ۶ در درجه اول بر آخرین روزهای پرنسس دایانا (الیزابت دبیکی) متمرکز بود. با این حال، به نظر می رسد نتیجه گیری از تاج به آینده می نگرد – مخصوصاً به آینده پادشاه آینده. اما به گذشته نیز بازمی گردد و به ۹ دهه سلطنت ملکه الیزابت دوم بازمی گردد.

پردازش مرگ مادرش و توجه مداوم مطبوعات، شاهزاده ویلیام (اد مک وی) به مدرسه در ایتون باز می گردد، سپس دانشگاه سنت اندرو، جایی که قرار است همسر آینده اش، کیت میدلتون (مگ بلامی) را ملاقات کند.

در همین حال، سریال با شخصیت اصلی خود، ملکه الیزابت دوم (ایملدا استونتون) که تجربه‌اش با از دست دادن به دیانا ختم نمی‌شود، دوباره ارتباط برقرار می‌کند. سلامتی پرنسس مارگارت (لسلی منویل) پس از سکته مغزی مورد توجه قرار می گیرد و ملکه مادر (مارسیا وارن) به پایان زندگی خود نزدیک می شود.

با فرا رسیدن جشن طلایی خود، ملکه در مورد سلطنت خود و آنچه در آینده در انتظارش است تأمل خواهد کرد. این به معنای نگاهی اجمالی به گذشته با حضور کلر فوی و مت اسمیت است تاجملکه اصلی و شاهزاده فیلیپ.

بعلاوه، به نظر می رسد که ما تعداد بیشتری از نخست وزیر تونی بلر (برتی کارول) را خواهیم دید.

نحوه تماشا: تاج فصل ۶ قسمت ۱ اکنون در نتفلیکس پخش می شود. قسمت ۲ در ۱۴ دسامبر پخش خواهد شد.


منبع: https://mashable.com/video/the-crown-season-6-part-2-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *