تریلر Inside Out 2 با تمسخرهای احساسی جدیدش دوباره احساس نوجوانی به شما می دهد

تریلر Inside Out 2 با تمسخرهای احساسی جدیدش دوباره احساس نوجوانی به شما می دهد

اولین تیزر تریلر برای داخل بیرون ۲ منتشر شده است – و به نقل از ران بورگوندی لنگرما را در محفظه ای شیشه ای از احساسات گرفتار کرده است.

پیکسارفیلم بعدی که دنباله مستقیمی بر سال ۲۰۱۵ است پشت و روقرار است یکی از سال ۲۰۲۴ باشد فیلم های جدید. این فیلم در تاریخ ۱۴ ژوئن در سینماها نمایش داده می شود، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که اولین نگاهی به انیمیشن آینده داشته باشیم.

خب، پیکسار و شرکت مادر دیزنی بالاخره از اولین فیلم خود رونمایی کردند داخل بیرون ۲. و با توجه به اینکه این فیلم قرار است بینندگان را با رایلی، قهرمان انسانی فیلم اول، دوباره متحد کند، البته در دوران نوجوانی، آخرین اقدام پیکسار قرار است مجموعه ای از احساسات جدید را به گروه پنج نفره معرفی کند – شادی، غم، ترس، خشم و انزجار. – در حال حاضر در سر او زندگی می کند.

داخل بیرون ۲اولین تریلر تنها ما را با یکی از آن احساسات جدید به شکل اضطراب نارنجی آشنا می کند که صداپیشگی آن توسط چیزهای غریبمایا هاوک. با این حال، در میان احساسات دیگری که در فیلم درست در پایان تیزر با آنها روبرو خواهیم شد، یک پلک زدن و شما آن را از دست خواهید داد.

از جمله این موارد می‌توان به حسادت، خجالت و دلتنگی (در اصل بی‌حوصلگی) اشاره کرد، و می‌توانید نگاهی اجمالی به این که برخی از این احساسات دیگر در اولین پوستر فیلم در زیر چگونه هستند را مشاهده کنید.

بیشتر ببین

دیزنی و پیکسار خلاصه داستانی رسمی برای آن منتشر نکرده اند داخل بیرون ۲ با این حال، اما ما می دانیم که روی رایلی (و احساسات او) تمرکز می کند، همانطور که او در مدرسه جدید خود در سانفرانسیسکو حرکت می کند، و همچنین شروع بلوغ، از این رو احساسات / هورمون ها / هر آنچه که می خواهید جدید که قبلا ذکر شد وارد می شود. با آن ها تماس بگیر.

معلوم نیست اگر داخل بیرون ۲ بلافاصله پس از نسخه قبلی خود، که با آخرین صحنه ای به سبک اپیلوگ که یک سال بعد تنظیم شد، به پایان رسید. داخلطرح اصلی t و رایلی ۱۲ ساله را دید که با محیط جدیدش خو می گیرد. با توجه به اینکه رایلی در پایان فیلم اول چند ساله است، ما گمان می کنیم که Inside Out 2 مستقیماً از آنچه قبلاً آمده است پیروی کند.

امی پولر، لوئیس بلک، و فیلیس اسمیت همگی برای صداپیشگی شادی، خشم و غم و کیتلین دیاس که صداپیشگی رایلی را بر عهده داشت، بازگشته اند. با این حال، بیل هدر و میندی کالینگ، بازیگر نقش ترس و انزجار، با تونی هیل (داستان اسباب بازی ۴) و لیزا لاپیرا (به B*** در آپارتمان ۲۳ اعتماد نکنید) برای دنباله جایگزین شده اند.

مگ لافاو، که یکی از نویسندگان فیلم اصلی بود، برای ادامه فیلمنامه سال ۲۰۲۴ دوباره بر عهده فیلمنامه است. پیت داکتر، کارگردان پشت و روکلسی مان جایگزین صندلی فیلمسازی شده است (دایناسور خوب، هیولاها در محل کار)، که اولین کارگردانی فیلم بلند خود را در یک فیلم پیکسار در اینجا انجام می دهد.

در حال توسعه…


منبع: https://www.techradar.com/streaming/entertainment/inside-out-2-trailer-will-make-you-feel-like-a-teenager-again-with-its-new-emotion-teases

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *