تعداد زیادی از شرکت ها هنوز فکر می کنند که هوش مصنوعی را از دست داده اند

بر اساس گزارش جدید Salesforce، تعداد زیادی از رهبران کسب‌وکار نگران هستند که شرکت آنها مزایای تحول‌آفرینی را که با هوش مصنوعی مولد امکان‌پذیر شده است، از دست بدهد.

مطالعه بر روی ۶۰۰ رهبر فنی و تجاری بریتانیا نشان داد که تقریباً از هر ۱۰ نفر (۸۹٪) ۹ نفر مدیریت داده را اولویت بالاتری در حال حاضر که با فناوری‌های هوش مصنوعی سودمند مواجه هستند، می‌دانند.

به نظر می رسد خانه داری ضعیف عامل نابرابری فزاینده بین شرکت هایی است که از هوش مصنوعی استفاده می کنند و نمی کنند، زیرا بسیاری از آنها به دلیل راه حل های قدیمی ضعیف نمی توانند از کمک های بهره وری استفاده کنند.

هوش مصنوعی مولد تنها زمانی خوب است که کسب و کار شما برای آن آماده باشد

شرکت ها با کمبود داده مواجه نیستند و بسیاری از رهبران کسب و کار توافق کردند که داده های آنها می تواند به آنها در مقابله با تهدیدات امنیتی آینده کمک کند، با این حال کارگران به طور فزاینده ای غرق در دریای داده هایی می شوند که فقط اتوماسیون و هوش مصنوعی می توانند با هر سرعت و موفقیت قابل اندازه گیری فیلتر کنند. .

وندی بچلدر، مدیر ارشد داده‌های Salesforce می‌گوید: «انقلاب هوش مصنوعی در واقع یک انقلاب داده است و استراتژی هوش مصنوعی یک شرکت به اندازه استراتژی داده آن قوی است و اعتماد در هسته آن است.»

Salesforce شرکتی است که در زمینه هوش مصنوعی مولد پیشرفت کرده است و ابزارهای متعددی را در سراسر مشاغل خود از جمله فناوری GPT انیشتین خود در ماه‌های گذشته به کار گرفته است.

این مطالعه نشان داد که ۸۱ درصد از رهبران فناوری اطلاعات روی ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌های بیشتری سرمایه‌گذاری می‌کنند و ۷۵ درصد دیگر در آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند که نشان‌دهنده اشتهای روشن برای هوش مصنوعی مولد است.

بهبود کیفیت داده ها برای رهبران فناوری اطلاعات در آستانه بازنگری اساسی هوش مصنوعی، جایی که آماده سازی کلیدی است، اولویت باقی می ماند.

باتچلدر افزود: “مدیریت داده ها مهم ترین اقدامی است که یک کسب و کار می تواند برای اجرای موفقیت آمیز هوش مصنوعی مولد انجام دهد. برای مدیریت موثر داده ها، رهبران باید از حاکمیت داده ها به صورت استراتژیک استفاده کنند و اکنون بیش از هر زمان دیگری روی یک فرهنگ قوی سرمایه گذاری کنند.”

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/a-huge-number-of-companies-still-think-theyre-missing-out-on-ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *