تقریباً سال ۲۰۲۴ است و ژاپن تنها جایی در جهان است که می توانید یک لپ تاپ نسل سیزدهم کاملاً جدید با DVD Writer و کانکتور VGA از سال ۱۹۸۷ تهیه کنید.

ژاپن به دلیل رویکردهای منحصر به فرد و غیر متعارف خود (KFC برای شام کریسمس، هر کسی؟) شهرت دارد و تنها کشوری است که می توانید یک محصول مدرن خریداری کنید. لپ تاپ تجاری با تمام ویژگی هایی که ممکن است در صورت یافتن زمان سفر به گذشته به آن نیاز داشته باشید.

اخیراً رونمایی شده است NEC VersaPro Type VD در اصل برای استفاده تجاری طراحی شده است و دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰) است. این پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core، سازگار با Intel vPro Enterprise است و ویندوز ۱۱ پرو از پیش نصب شده دارد.

مدل پایه شامل ۴ گیگابایت رم، قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، و ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe SSD، قابل ارتقا تا ۱ ترابایت است. اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ را ارائه می دهد. همچنین دارای ۷۲۰p داخلی است وبکم با شاتر حریم خصوصی و انتخاب روش‌های احراز هویت بیومتریک – دوربین IR تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت یکپارچه.

طراحی مقاوم در گذشته

پنج پورت USB وجود دارد – یک Type-C USB4 Gen3x2 (سازگار با Thunderbolt 4)، چهار پورت USB 3.2 Gen1 – و یک درگاه اترنت گیگابیت برای کسانی که اینترنت سیمی را ترجیح می دهند. همچنین یک پورت HDMI، یک اسلات کارت SD و یک جک ۳٫۵ میلی متری صدا نیز وجود دارد.

به عنوان یک امتیاز اضافی، این لپ تاپ دارای یک پورت آنالوگ mini D-Sub 15 پین (VGA) داخلی است. بنابراین، اگر در گذشته خود را پیدا کردید که نیاز به خروجی نمایشگر خود در VGA دارید مانیتور تجاریVersaPro Type VD شما را تحت پوشش قرار داده است.

این لپ‌تاپ مدرن ژاپنی همچنین با درایو داخلی DVD Super Multi خود اشاره دیگری به گذشته دارد که در صورت نیاز به تماشای DVD یا دسترسی به محتوای روی یک دیسک نوری مفید خواهد بود.

برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های مدرن، این لپ‌تاپ با باتری قابل جابجایی نیز عرضه می‌شود. می توانید بین شارژ حدود ۸ ساعت استفاده کنید.

VersaPro Type VD VKM47/DK (با Intel Core i5-1350P) از ۳۱۳,۰۰۰ ین / ۲,۱۳۰٫۲۸ دلار شروع می شود، در حالی که VersaPro Type VD VKH52/DK (با Intel Core i7-1370P) از ۳۶۶ ¥ / ۳۶۶,۴۰ دلار شروع می شود.

ماشین زمان اختیاری اضافی است.

تقریباً سال ۲۰۲۴ است و ژاپن تنها جایی در جهان است که می توانید یک لپ تاپ نسل سیزدهم کاملاً جدید با DVD Writer و کانکتور VGA از سال ۱۹۸۷ تهیه کنید.

(اعتبار تصویر: NEC)

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/its-almost-2024-and-japan-is-the-only-place-in-the-world-where-you-can-get-a-brand-new-13th-gen-laptop-with-a-dvd-writer-and-a-vga-connector-from-1987

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *