تقریبا ۵۰ درصد از تمام نمایندگی های بیوک پس از عقب نشینی خودروهای برقی از بین رفته اند.

تقریبا ۵۰ درصد از تمام نمایندگی های بیوک پس از عقب نشینی خودروهای برقی از بین رفته اند.

فروشندگانی که این خرید را انجام داده‌اند، احتمالاً بسته می‌شوند یا احتمالاً به برند دیگری تغییر می‌کنند، برندی که به زیرساخت‌های EV-محور زیادی نیاز ندارد. CNBC اشاره می کند که عمدتاً نمایندگی های کوچکتر خرید را انتخاب کردند. یک فروشنده بزرگتر (احتمالاً به نمایندگی های GMC یا شورلت نیز متصل است) احتمال بیشتری برای پرداخت تغییرات اضافی دارد، در حالی که فروشگاهی که فقط به فروش های جدید Envista یا Encore برای سرپا نگه داشتن آنها متکی است نمی تواند مطابق با لحن جنرال موتورز بازی کند.

فروشندگانی که در خانواده جنرال موتورز باقی مانده‌اند احتمالاً در سال‌های آینده شاهد تغییرات زیادی خواهند بود، به ویژه اضافه شدن شارژرهای الکتریکی و تجهیزات مناسب برای جایگزینی و تعمیر معماری Ultium EV جنرال موتورز.

جنرال موتورز و برند بیوک اگر بخواهند خودروهای الکتریکی را در جدول زمانی اعلام شده تغییر دهند، راه بسیار طولانی و دشواری در پیش دارند. خودروسازان فقط می توانند کل خط تولید را تغییر دهند و انتظار داشته باشند که نمایندگی ها از سرمایه گذاری انبوه زمان و پول نقد برای خط تولیدهای آینده پیشنهادی که در حال حاضر وجود ندارند، خوشحال باشند. علاوه بر این، مشتریان باید واقعاً وسایل نقلیه مورد نظر را خریداری کنند. اگر غم انگیز، وضعیت اخیر فروش Ultium ممکن است جنرال موتورز نیاز به بازگشت به تابلوی طراحی داشته باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1475747/nearly-half-of-buick-dealerships-gone-after-electic-car-refusual/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *