تلویزیون فریم ۵۰ اینچی سامسونگ به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است

۴۰۲ دلار پس انداز کنید: را تلویزیون هوشمند قاب QLED 4K UHD سامسونگ ۵۰ اینچی به قیمت ۸۹۷٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد که کمتر از MSRP آن ۱۲۹۹٫۹۹ دلار است. این یک تخفیف ۳۱ درصدی است و با کمترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم مطابقت دارد.


آیا تا به حال احساس کرده اید که تلویزیون شما یک چشم درد است یا با بقیه زیبایی شناسی خانه شما مطابقت ندارد؟ مطمئنا، در حالی که در حال پرخوری هستید، عالی به نظر می رسد عصر طلاکاری، اما وقتی خاموش است چطور؟ با تشکر برای این معامله در یک منحصر به فرد و شیک تلویزیون سامسونگمی توانید فراموش کنید که یک صفحه سیاه خالی ظاهر اتاق نشیمن شما را خراب می کند.

از ۲۹ نوامبر، تلویزیون هوشمند قاب QLED 4K UHD سامسونگ ۵۰ اینچی در آمازون فقط به ۸۹۷٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این یک تخفیف ۴۰۲ دلاری در MSRP آن ۱۲۹۹٫۹۹ دلار است. این قیمت مطابقت دارد پایین ترین ما تا به حال در آمازون در دسامبر سال گذشته دیده ایم.

Samsung The Frame بسیار نازک یک تلویزیون QLED است که می تواند محتوای ۴K با Ultra HD را پشتیبانی کند، به این معنی که نمایش ها و فیلم های شما واقعی تر به نظر می رسند. اما منحصربه‌فردترین ویژگی این تلویزیون قابلیت تبدیل شدن به یک اثر هنری در زمانی است که تماشا نمی‌کنید. هنگامی که در “حالت هنری” هستید، تلویزیون به عنوان نمایشگاه هنری در خانه شما دو برابر می شود و هنر انتخابی شما را به نمایش می گذارد. همچنین می توانید مجموعه ای از عکس های مورد علاقه خود را نمایش دهید. یک حسگر حرکتی داخلی به شما امکان می‌دهد تا زمانی که کسی در اتاق نیست روشن بماند یا خاموش شود. بعلاوه، پایه دیواری باریک گنجانده شده به تلویزیون اجازه می‌دهد تا روی دیوار بنشیند و آن را بیشتر شبیه یک قطعه هنری آویزان دیگر می‌کند.

اندازه ۵۰ اینچی تلویزیون فریم می تواند برای اتاق های بزرگتر مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب اصلی مناسب باشد. این دستگاه از فناوری ضد انعکاس سامسونگ استفاده می کند که به گونه ای طراحی شده است که انعکاس نور تقریباً صفر را داشته باشد. در ترکیب با صفحه نمایش مات تلویزیون، می توانید فراموش کنید که تابش خیره کننده همیشه چیزی بوده است که باید نگران آن باشید.

از فرصت استفاده کنید تا تلویزیون و زیبایی خانه خود را تا زمانی که این معامله ادامه دارد ارتقا دهید.

موضوعات
آمازون
سامسونگ


منبع: https://mashable.com/article/nov-29-samsung-frame-tv-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *