تلویزیون ۶۵ اینچی TU690T 4K سامسونگ را با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار در اوایل فروش جمعه سیاه والمارت به خانه بیاورید.

ویژه جمعه سیاه قیمت گذاری: از ۸ نوامبر، تلویزیون ۶۵ اینچی TU690T 4K سامسونگ در دسترس است والمارت برای ۳۹۸ دلار


این جمعه سیاه فروش همچنان ادامه دارد و در حال حاضر والمارت اگر به دنبال تخفیف های اولیه هستید، جایی است که باید باشید. می‌توانید در همه چیز از ساعت‌های اپل گرفته تا تلویزیون‌ها صرفه‌جویی زیادی کنید – و یک معامله خاص وجود دارد که اگر در بازار یک تلویزیون ۴K جدید هستید، نمی‌توانید آن را از دست بدهید.

از ۸ نوامبر، می توانید دریافت کنید تلویزیون ۶۵ اینچی TU690T 4K سامسونگ فقط با ۳۹۸ دلار در Walmart. (این یک معامله ویژه جمعه سیاه است که اکنون می توانید به عنوان خرید از آن خرید کنید عضو Walmart+; (این قیمت در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی برای عموم در دسترس است.)

شما تلویزیون های قابل مقایسه در این اندازه با این مجموعه از امکانات را با این قیمت پیدا نخواهید کرد. برای مقایسه، مدل کوچکتر ۵۵ اینچی به دنبال آن است ۲۹۹٫۹۹ دلار در سامسونگدر حالی که نسخه ۴۳ اینچی هنوز ۲۴۹٫۹۹ دلار است. فقط با ۹۸ دلار بیشتر، ۱۰ اینچ بیشتر برای صفحه نمایش بسیار بزرگتر با قیمت پایین اضافه می کنید.

این مدل یک تصویر واضح ۴K با یک پردازنده فشرده ارائه می دهد که مرور محتوای مورد علاقه شما را از طریق پلت فرم تلویزیون هوشمند Tizen آسان می کند. همچنین دارای ارتقاء ۴K است تا بتوانید از محتوای قدیمی تر با وضوح کریستالی نیز لذت ببرید. با رنگ‌های HDR که رنگ‌های عمیق‌تر و روشن‌تر، سایه‌های دقیق‌تر سیاه و سفید و کنتراست افزایش‌یافته را ارائه می‌دهند، برای داشتن یک تلویزیون زیبا نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید.

از آنجایی که این معامله بخشی از انتخاب Walmart برای کاهش قیمت جمعه سیاه است، اگر می‌خواهید یکی از این تلویزیون‌های ۴K را قفل کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از فروختن آن، از آن استفاده کنید.


منبع: https://mashable.com/article/nov-8-walmart-black-friday-samsung-4k-tv-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *