تنهایی در تاریکی، پایان مخفیانه و تنظیمات دشواری، بازی های متعدد را تشویق می کند

به نظر می رسد که سال ۲۰۲۴ در حال شکل گیری سالی پر از بازسازی ها و بازسازی های قابل توجه است. از جانب آخرین ما به فاینال فانتزی VII، بسیاری از بازی های محبوب به روش های متفکرانه ای بازگردانده می شوند. درست در وسط این جریان از بازسازی خواهد بود تنها در تاریکی از Pieces Interactive و THQ Nordic. این داستان یک کلاسیک با نفوذ واقعیت مجازی درباره یک کارآگاه و یک زن است که در حال کاوش در یک خانه خالی از سکنه در حالی که به دنبال پاسخی برای یافتن محل اختفای صاحب عمارت هستند، را دوباره تفسیر می کند.

تنهایی در تاریکی، پایان مخفیانه و تنظیمات دشواری، بازی های متعدد را تشویق می کند
THQ Nordic

اصلی تنها در تاریکی اساساً ژانر وحشت بقا را همانطور که می شناسیم ابداع کرد و استانداردها و اصول طراحی بسیاری را تعیین کرد که مجموعه هایی مانند Resident Evil بیشتر مورد بررسی و محبوبیت قرار خواهند گرفت. به این ترتیب، ایجاد مجدد این تجربه در حالی که حس وفاداری و تازگی را در آن ایجاد می‌کند، تعادلی دشوار برای توسعه‌دهندگان آن است. تهیه کننده آندریاس اشمیدکر، زمانی که در مورد طیف وسیعی از بازسازی وفادار و بریده شده کارگردان تا بازسازی کامل صحبت می کرد، اظهار داشت که تنها در تاریکی به‌ویژه در مورد طراحی پازل، در حالی که بازسازی Digital Trends را به نمایش می‌گذارد، کاملاً به سمت دومی می‌رود.

“بازیکنان عناصر را تشخیص خواهند داد. همه این چیزهای کوچکی که در بازی قدیمی بودند، چه معنایی می توانند داشته باشند؟” اشمیدکر به Digital Trends گفت که او یک معما را حل کرده است که در آن باید ترکیب مناسبی را در طلسم خود پیدا کند تا بتواند دریچه ای به دنیای کابوس باز کند. عملکرد متفاوتی را ایفا خواهد کرد. ما هرگز معماهای آن زمان را کپی نمی کنیم. اساساً همه اجزای بازی قدیمی را به هم می‌ریزد تا چیزی جدید بسازد.»

معاملات پرطرفدار:

بر اساس نگاه اولیه ما به نسخه پیش از انتشار تنها در تاریکی و گفتگو با تهیه کنندگان آن، تنها در تاریکی خود را به عنوان یک بازسازی تثبیت کرده است که طرفداران نسخه اصلی و بازی های تحت تأثیر آن باید به آن توجه کنند. آنها همچنین ممکن است بخواهند چندین بار از طریق آن بازی کنند، زیرا توسعه دهندگان اذیت کردند که بازی حاوی یک پایان مخفی است.

رفته خونه

تنها در تاریکی پیشگام دوربین ثابت و عناصر متمرکز بر پازل بود که به ستون اصلی ژانر وحشت بقا تبدیل شدند. بلافاصله قابل توجه ترین تغییر این بازسازی نسبت به نسخه اصلی، تفاوت در دیدگاه است زیرا از دیدگاه سوم شخص استفاده می کند که به افرادی مانند آلن ویک ۲. با این حال، پازل و روایت را بر سایر عناصر گیم پلی مانند مبارزه در اولویت قرار می دهد.

THQ Nordic

اگرچه حذف یک دوربین ثابت برخی از استعدادهای سینمایی را از بین می برد، اما THQ Nordic با به خدمت گرفتن استعدادهای هالیوودی دوباره این روحیه را تزریق کرد. چیزهای غریبدیوید هاربر در نقش کارآگاه ادوارد کارنبی و آخرین دوئل جودی کامر در نقش امیلی هارتوود، خواهرزاده صاحب عمارت. هر دو شخصیت قابل بازی هستند، و برای اهداف پیش‌نمایش، کارنبی را دنبال کردم، که ماجراجویی‌اش بیشتر از یک حس ترسناک نوآر برخوردار است، زیرا او در موقعیتی وخیم‌تر از آنچه ثبت‌نام کرده بود می‌بیند.

کمپین هارت‌وود حس خاص خودش را خواهد داشت، همانطور که مایکل پیک، تهیه‌کننده اجرایی به من گفت که هدف این است که «یک داستان از دو دیدگاه متفاوت» را روایت کنم. یعنی همین تنها در تاریکی بسته به اینکه کدام شخصیت انتخاب شده است، کات سین ها، تعاملات شخصیت ها و حتی بخش های خاصی را طراحی می کند. برخی از قسمت‌ها حتی بازیکنان را به خارج از عمارت هارت‌وود به مکان‌هایی مانند قبرستان می‌برد، که در نسخه اصلی اتفاق نیفتاد. Paeck به بازیکنان توصیه می‌کند چندین بار بازی را مرور کنند و به Digital Trends می‌گوید که “مجموعه‌ای از رازها و پایان‌های متفاوتی وجود دارد که تنها در صورتی می‌توانید قفل آنها را باز کنید که به عنوان هر دو بازی کنید.”

راهنمایی مناسب

از آنجایی که Pieces Interactive و THQ Nordic یک بازی ترسناک را طراحی کردند که قرار بود چندین بار بازی شود، آنها تلاش کردند تا مطمئن شوند که این تجربه ای است که بازیکنان می توانند با سرعت خودشان به آن نزدیک شوند. تنها در تاریکی بیشتر بر ایجاد یک فضای وهم‌آور و دادن پازل‌های محیطی پیچیده به بازیکنان به جای ارائه یک ترن هوایی ترسناک تمرکز می‌کند. به عنوان مثال، یک پازل بازیکن را ملزم می‌کرد تا بطری‌های دارو را جمع‌آوری کند و آن‌ها را بر اساس علامت‌هایشان به ترتیب درست ردیف کند تا بتواند کد مورد نیاز برای یک ترکیب قفل را رمزگشایی کند.

THQ Nordic

این پازل ها همگی از نسخه اصلی بازسازی شده اند و پس از انتشار بازی در ژانویه، معماهای جدیدی برای حل آنها وجود خواهد داشت. اگرچه ممکن است برخی از افراد برای یافتن راه‌حل‌های صحیح یا درک سرنخ‌های مناسب برای معماهای خاص به کمک نیاز داشته باشند، بنابراین بسیاری از گزینه‌های راهنمایی برای سهولت در حل معما به بازسازی اضافه شد. قبل از شروع ماجراجویی، بازیکنان این گزینه را دارند که نه تنها ادوارد و امیلی، بلکه حالت‌های دشواری مدرن و قدیمی را انتخاب کنند.

دشواری Old-School بیشتر کارهای پازل را به بازیکن واگذار می کند، در حالی که حالت مدرن کارهایی مانند برجسته کردن تمام اشیاء قابل تعامل در یک اتاق و قطعات خاص متن روی اسنادی که بازیکنان برمی دارند و کلید پیشرفت هستند را انجام می دهد. از طریق تست بازی، Paeck می‌گوید که توسعه‌دهندگان فهمیده‌اند که گروه‌های خاصی از بازیکنان را با داشتن راهنمایی‌های خیلی زیاد یا خیلی کم، ناامید می‌کنند، بنابراین در نهایت تصمیم گرفتند ابزارهایی را به بازیکنان بدهند تا ویژگی‌هایی را تغییر دهند که به طور بالقوه می‌تواند آنها را تحت فشار قرار دهد. جهت درست

هم بازسازی های بازی و هم بازی های ترسناک بقا در حال حاضر در دوران رنسانس هستند، بنابراین تنها در تاریکی در لحظه ای کاهش می یابد که باید بسیار مرتبط باشد. به نظر می‌رسد این بازسازی می‌تواند انتظارات را در طول مدتی که در کانون توجه قرار داشت، برآورده کند و در عین حال با اقتباس از بازی‌ای که برای مخاطبان مدرن در تاریخ ژانر خود نقشی محوری داشت، احساس بدیع بودن داشت. من علاقه مند به بازی کامل بازی و پیدا کردن آن پایان مخفی زمانی هستم تنها در تاریکی بیرون می آید.

تنها در تاریکی در ۲۰ مارس ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود.

توصیه های سردبیران







“بازیکنان عناصر را تشخیص خواهند داد. همه این چیزهای کوچکی که در بازی قدیمی بودند، چه معنایی می توانند داشته باشند؟” اشمیدکر به Digital Trends گفت که او یک معما را حل کرده است که در آن باید ترکیب مناسبی را در طلسم خود پیدا کند تا بتواند دریچه ای به دنیای کابوس باز کند. عملکرد متفاوتی را ایفا خواهد کرد. ما هرگز معماهای آن زمان را کپی نمی کنیم. اساساً همه اجزای بازی قدیمی را به هم می‌ریزد تا چیزی جدید بسازد.»


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/alone-in-the-dark-preview/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *