توییتر/X ویژگی حلقه‌های خود را از بین می‌برد

Twitter/X حلقه‌ها را غیرفعال می‌کنداعلام می کند که این ویژگی خواهد بودمستهلک شد“در پایان ماه آینده.

از ۳۱ اکتبر، کاربران Twitter/X دیگر نمی‌توانند پست‌های خود را به محرمان دایره که شخصاً سرپرستی می‌کنند محدود کنند، یا کاربران جدیدی را به آن لیست اضافه کنند. در عوض، تمام پست‌های توییتر/X آینده به دنبال‌کنندگان شما و عموم مردم ارائه می‌شود، خواه اعلان‌های حرفه‌ای درباره دستاوردهای شغلی شما باشند یا خیال‌پردازی‌های بدنی درباره افراد مشهور مورد علاقه‌تان.

شما هنوز هم می توانید کل نمایه Twitter/X خود را روی خصوصی تنظیم کنید اگر نمی خواهید افراد تصادفی پست های شما را بخوانند و با آنها تعامل داشته باشند. اما دیگر هیچ روشی برای فیلتر کردن اینکه کدام یک از دنبال کنندگان شما کدام یک از پست های شما را دریافت می کنند وجود نخواهد داشت.

معلوم نیست چه اتفاقی برای پست های قبلی حلقه می افتد. در حالت ایده آل، آنها محدود به کاربرانی خواهند بود که در ابتدا با آنها به اشتراک گذاشته شده اند. سناریوی کابوس این است که آنها به طور ناگهانی عمومی می شوند و تمام رویاهای تشنه شما و کناره های گیج کننده شما را برای دنیا و کارفرمای شما آشکار می کنند.

Mashable برای شفاف سازی با Twitter/X تماس گرفته است.

اما اگر پست‌هایی در توییتر/X دارید که نمی‌خواهید عمومی شوند، شاید همین حالا آن‌ها را حذف کنید. حتی اگر غول رسانه های اجتماعی قول دهد که آنها را خصوصی نگه دارد، اشکالات قبلا اتفاق افتاده است. علاوه بر این، ممکن است نخواهید شهرت اجتماعی و حرفه ای خود را با کلمه این شرکت قمار کنید.

موضوعات
توییتر


منبع: https://mashable.com/article/twitter-x-circles-privacy-disable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *