تکنو از اولین گوشی بازار با پنل پشتی ساخته شده از تفاله قهوه رونمایی کرد

شرکت Tecno به‌تازگی نسخه خاصی از گوشی Camon 30 خود را با همکاری یک شرکت آلمانی معرفی کرده است که قسمت پشتی بدنه آن از ضایعات قهوه ساخته شده‌است.

مشخصات گوشی تکنو Camon 30 نسخه Loewe Design

شرکت آلمانی Loewe در زمینه تولید تلویزیون و لوازم صوتی گران‌قیمت شهره دارد و محصولات آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. این شرکت اخیراً اقدام به همکاری مشترک با تکنو، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی کرده که ثمره آن، نسخه اختصاصی از گوشی Camon 30 بوده است. مهم‌ترین نکته درباره این محصول، قسمت پشتی بدنه آن است که از ضایعات قهوه ساخته شده‌است و در رنگ سبز جهت نشان دادن تعهد این شرکت به طراحی سازگار با محیط زیست ارائه می‌شود.

گوشی تکنو Camon 30 نسخه Loewe Design احتمالاً اولین گوشی هوشمندی است که بدنه پشتی آن از جنس ضایعات بازیافت شده قهوه است و تاکنون مورد مشابهی تولید نشده است. شرکت تکنو ادعا دارد که گرادیان رنگی پشت بدنه این محصول، می‌تواند یادآور چرخه زندگی یک برگ باشد و رنگ‌های مراحل مختلف زندگی یک گیاه را تصویرسازی می‌کند. شایان‌ذکر است که ۲۵ درصد از بدنه پشتی از مواد زیستی تشکیل شده و به تایید وزارت کشاورزی ایالات متحده نیز رسیده است. همچنین گفته شده که در فرایند کاشت قهوه مورد استفاده برای تولید محصول مذکور، تماماً از انرژی خورشیدی بهره گرفته شده‌است!

تکنو از اولین گوشی بازار با پنل پشتی ساخته شده از تفاله قهوه رونمایی کرد

باید اشاره کنیم که برای تولید هر گوشی تکنو Camon 30 نسخه Loewe Design تنها ۰.۸ گرم ضایعات قهوه استفاده شده‌است؛ در نتیجه این شرکت نیاز چندانی به استفاده از مواد زیستی پیدا نکرده است و به نظر می‌رسد این رویه بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته‌باشد. محصولات سری Camon 30 در چهار نسخه مختلف روانه بازار شده‌اند و مشخصات سخت‌افزاری سری Loewe تفاوتی با نسخه‌های پیشین ندارد.

مدل‌های Premier و Pro از سری Camon 30 به پردازنده دایمنستی ۸۲۰۰ همراه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. نسخه ۵G و معمولی هم به‌ترتیب از پردازنده‌های دایمنستی ۷۰۲۰ و هلیو G99 Ultimate بهره می‌برند. از دیگر مشخصات این سری می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ وات و آرایه دوربین سه‌گانه با سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی در گران‌ترین نسخه اشاره نمود.


منبع: https://digiato.com/mobile/tecno-camon-30-series-loewe-design-edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *