تیلور سویفت به عنوان هنرمند سال اپل موزیک انتخاب شد

اپل امروز اعلام کرد تیلور سوئیفت پس از رسیدن به “قلمرو جدیدی از ابرستاره بودن در سال جاری” به عنوان هنرمند سال اپل موزیک برای سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

تیلور سویفت به عنوان هنرمند سال اپل موزیک انتخاب شد
سوئیفت ماه گذشته آلبوم جدیدی به نام ۱۹۸۹ (نسخه تیلور)، و او امسال در تور بوده است. اپل می‌گوید در ۱۰ ماه اول سال ۲۰۲۳، سوئیفت ۶۵ آهنگ را به ۱۰۰ آهنگ برتر روزانه جهانی اپل موزیک رسانده است که بیش از هر هنرمند دیگری بوده است.

سوئیفت گفت: «من بسیار مفتخرم که هنرمند سال اپل موزیک هستم. “از تک تک شما متشکرم که امسال را به باورنکردنی ترین، شادترین و جشن ترین سال تاریخ ساختید. از پخش بی وقفه موسیقی تا فریاد زدن آن در زندگی واقعی در نمایش ها، رقصیدن آشفته در سینماها، هیچ کدام از اینها نمی تواند باعث شود. بدون تو ممکن بود. خیلی ممنون.”

اولیور شوسر، معاون اپل موزیک و بیتز، می‌گوید: «تأثیر تیلور سوئیفت بر موسیقی کاملاً غیرقابل انکار است – نه فقط در این سال رکوردشکنی، بلکه در کل دوران حرفه‌ای او. او یک هنرمند تعیین کننده نسل و یک عامل تغییر واقعی در صنعت موسیقی است و شکی نیست که تأثیر و تأثیر او برای سال‌های آینده محسوس خواهد بود. ما خوشحالیم که این فرصت را داریم تا دستاوردهای او را جشن بگیریم.

سوئیفت جایزه فیزیکی Apple Music Award را دریافت خواهد کرد که شامل ویفر سیلیکونی ۱۲ اینچی سفارشی اپل است.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/08/taylor-swift-apple-musics-artist-of-the-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *