تیم Bloober از طرفداران می‌خواهد برای بازسازی Silent Hill 2 صبر کنند و می‌گوید همه چیز “به آرامی پیش می‌رود”

تیم سازنده Bloober به طرفداران اطمینان داده است که بازسازی Silent Hill 2 به آرامی در حال پیشرفت است.

شب گذشته، تیم Bloober بیانیه ای را در X (توئیتر سابق) منتشر کرد و گفت که “مایل است روشن کند” که کار بر روی بازسازی آینده ادامه دارد “مطابق با [its] برنامه”.

به عنوان تیم Bloober، ما مفتخریم که بخشی از برنامه های کونامی برای فرنچایز Silent Hill هستیم. در کنار شریک خود، ما سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بازسازی Silent Hill 2 به بالاترین کیفیت دست پیدا می کند.


هر آنچه در مورد سایلنت هیل می دانیم – دنباله، بازسازی، فیلم و موارد دیگر.

این استودیو گفت در حالی که از “تعهد” طرفداران به بازسازی آینده خود قدردانی می کند، اکنون از جامعه می خواهد که در انتظار اخبار بیشتر صبور باشند. بلوبر گفت زمانی که ناشر کونامی بازسازی سایلنت هیل ۲ آماده اشتراک گذاری بیشتر باشد، انتظار ارزشش را خواهد داشت.

استودیو بسته شد: “از درک و حمایت شما متشکرم.”

در حالی که بلوبر مشخص نکرد که چرا اکنون نیاز به اشتراک گذاری این به روز رسانی را احساس می کند، بسیاری از بازیکنان اخیراً از عدم ارتباط آن ابراز تاسف کرده اند، به خصوص که نسخه بازسازی شده بیش از یک سال پیش اعلام شد و از آن زمان تاکنون در مورد بازی بسیار کم صحبت شده است.


تیم Bloober از طرفداران می‌خواهد برای بازسازی Silent Hill 2 صبر کنند و می‌گوید همه چیز “به آرامی پیش می‌رود”
اعتبار تصویر: تیم بلوبر

در طول هفته گذشته، توسعه دهنده زمانی که به نظر می رسد مقصر این سکوت را به گردن کونامی می اندازد، خبرساز شد.

کونامی ناشر بازی است و ارتباط قطعا بخشی از کار آنهاست استودیو در پاسخ به یکی از طرفداران که مشتاق اخبار بیشتر در مورد بازی بود نوشت.

علاوه بر این، وقتی یکی از بازیکنان پرسید که آیا بازسازی Silent Hill 2 به طور کلی لغو شده است، بلوبر با یک گیف از کاپیتان جک اسپارو از فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب با متنی که «البته نه» پاسخ داد.

اما در حالی که کلمه رسمی در مورد وضعیت بازی نازک بوده است، طرفداران چشم عقابی متوجه این موضوع شدند تیم Bloober بی سر و صدا در حال به روز رسانی صفحه استیم Silent Hill 2 Remake بود..

همانطور که Vikki ماه گذشته گزارش داد، در حالی که توضیحات فروشگاه و برچسب‌های همراه آن به طور معمول در طول سال بهینه‌سازی شده‌اند، طبق گفته Steam DB، فعالیت‌های زیادی در ماه سپتامبر و اکتبر وجود داشت.

این شامل تایید زیرنویس‌های زبان (برزیلی، پرتغالی، و اوکراینی)، برچسب‌ها و دستاوردهای Steam بود که نشان می‌دهد دستاوردهای درون بازی نهایی و امضا شده‌اند. دارایی ها و تصاویر فروشگاه نیز به روز شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bloober-team-asks-fans-for-patience-on-silent-hill-2-remake-says-things-are-progressing-smoothly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *