تیم EA Sports FC 24 با پپسی مکس برای اهدای جوایز FUT و یک “اقلام طلای غیرقابل تجارت”

EA Sports FC 24 به عنوان بخشی از یک «کمپین حماسی بین‌المللی که تجارب گیمرها را ارتقا می‌دهد» با پپسی مکس همکاری کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جوایز درون‌بازی را از محصولات شرکت‌کننده پپسی مکس باز کنند.

این تبلیغ – که توسط فوتبالیست‌های وینی جونیور، لیا ویلیامسون، و سفیر سون هیونگ مین هدایت می‌شود – به بازیکنان “۲۰ بازار در سراسر جهان” اجازه می‌دهد قوطی‌ها و بطری‌های مخصوص پپسی را انتخاب کنند که حاوی کدهایی هستند که می‌توانند در بازی بازخرید شوند.


PEPSI x EA SPORTS FC™ ۲۴٫

پپسی می‌گوید که آیتم‌های درون بازی شامل «جوایز غرور» مانند کیت‌ها، طرح‌های استادیوم و TIFO (اصطلاحی که طرفداران به نمایش‌های بصری طراحی شده می‌دهند) و همچنین یک آیتم طلای غیرقابل معامله با رتبه Ultimate Team 75+، «بازیکنان را قادر می‌سازد تا ترکیب بازیکنان قدرتمندی را در بازی جدید بسازید.”

جوایز هم برای رایانه شخصی و هم برای کنسول قابل بازخرید هستند – فقط به دنبال محصولات پپسی با مارک EA Sports FC و یکی از سه بازیکن ذکر شده در بالا باشید.

پپسی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «این تازه شروع سفر ما در شکل دادن به آینده هواداران فوتبال با EA Sports FC است؛ در طول مدت این همکاری چیزهای بیشتری در پیش داریم.

بازیکنان ICYMI، EA Sports FC 24 در حال عصبانیت هستند بسته کارت حالت Ultimate Team حدود ۳۰ پوند هزینه دارد علاوه بر یک بازی که در حال حاضر ۷۰ پوند قیمت دارد.

بسته بازکن فصل Elite 285000 سکه (ارز درون بازی) یا ۳۰۰۰ FC Points (ارز برتر) قیمت دارد و ظاهراً دارای کارت های قدرتمندی است که بازیکنان EA را به تاکتیک های پرداخت به برد متهم می کنند.

EA Sports FC 24 دومین عرضه بزرگ بازی‌های جعبه‌دار بریتانیا در سال استاگرچه فروش در مقایسه با FIFA 23 30 درصد کاهش یافته است. این هنوز میلیون ها درآمد را تشکیل می دهد، که تنها با درآمدزایی در بازی مانند Elite Season Opener Pack افزایش می یابد.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-sports-fc-24-teams-with-pepsi-max-to-give-away-fut-rewards-and-one-untradeable-gold-item

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *