جالب ترین جزئیات موتورسیکلت سفارشی BMW و Orlando Bloom

جالب ترین جزئیات موتورسیکلت سفارشی BMW و Orlando Bloom

این بازیگر یک BMW S 1000 R جدید را انتخاب کرد و آن را برای Woolie به ونیز فرستاد تا با همکاری Stenegärd BMW روی آن کار کند. الهام بخش اصلی طراحی با دوچرخه های مسابقه ای باتلر و اسمیت از دهه ۱۹۷۰ شروع شد.

وولی ابتدا مجبور شد تمام پلاستیک را از S 1000 R اصلی جدا کند، و با انجام این کار، متوجه شد که “تعداد زیادی لوازم الکترونیکی در زیر پلاستیک وجود دارد، اما “زیبایی خام” زیادی وجود ندارد، که در زمان معین خواهد شد. همه در زیر کار فلزی سفارشی پنهان شود. او همچنین مجبور شد یک زیرفریم سفارشی برای پشت دوچرخه بسازد، زیرا مجموعه ای از وسایل الکترونیکی را در خود جای داده بود که باید در جای خود باقی می ماند.

این صندلی یک زین دوخت الماس دوخت دوخته شده از چرم مشکی ضد آب کوشیتانی است. سایر تغییرات عبارتند از یک چراغ جلوی گرد که در بالای آن یک فیرینگ آلومینیومی دستی قرار گرفته و با براکت های ساخته شده از لوله های فولادی ضد زنگ محکم شده است. افزودن یک گلگیر جلوی کاملاً جدید فیبر کربنی، فیرینگ اصلی را حذف کرد. یکی از جزئیاتی که برای Stenegard بسیار مهم بود، میله‌های دو تخته سبک مسیر بود که مخزن بنزین را قفل می‌کرد و حس یکپارچه‌سازی به آن می‌داد.

آخرین موتور چهار سیلندر خطی منحصربفرد ۱۵۸ اسب بخاری بود که می توانست به سرعت ۱۶۰ مایل در ساعت برسد. آنقدر گسترده بود که Woolie متوجه شد که نمی تواند آن را پنهان کند و در عوض با نصب یک رادیاتور Febur بسیار بزرگ که کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر بود، آن را به نقطه کانونی تبدیل کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1461691/details-orlandlo-bloom-bmw-custom-motorcycle/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *