جدیدترین قهرمان Overwatch 2، Mauga، می تواند دقیقا همان چیزی باشد که طرفداران می خواهند

جدیدترین قهرمان Overwatch 2، Mauga، می تواند دقیقا همان چیزی باشد که طرفداران می خواهند

Overwatch 2جدیدترین قهرمان، Mauga، که قرار است در فصل ۸ منتشر شود، به تازگی در Blizzcon معرفی شده است و طرفداران زیادی منتظر آن هستند.

Mauga به نظر می رسد یک افزوده قوی به فهرست تانک باشد Overwatch 2. Mauga با استفاده از مینی تفنگ های دوگانه به عنوان نسخه اصلی، با قدرت شکست خط مقدم به نام Overrun و یک توانایی نهایی مخرب به نام Cage Fight از این موضوع پشتیبانی می کند.

نمی توانید صبر کنید تا آن را امتحان کنید؟ نگران نباشید: شخصیت آینده به صورت آزمایشی رایگان این آخر هفته از ۳ نوامبر تا ۵ نوامبر قابل بازی خواهد بود و به محض پایان کنفرانس Blizzcon به همه حالت‌های بازی خواهد آمد.

Overwatch 2 از زمان اضافه شدن Ramattra در فصل ۲، تانک هیرو جدیدی دریافت نکرده است، بنابراین Tank به دنبال چیز جدیدی است. مائوگا قهرمانان سوزان را نقد می کند و بیشتر توانایی های او در مورد مبارزه و هل دادن به جلو است و احساس می کند که به طرز باورنکردنی مبارزه می کند. او همچنین اولین قهرمان ساموایی بازی است و Mauga به معنای کوه در ساموایی است. با این حال، او نه تنها بزرگ است – او بزرگ است – بلکه یک تاکتیک دان حیله گر است.

توانایی های او به شرح زیر است:

  • Chaingun Combo – مائوگا دو چاینگون به نام دارد که دوبار آنها را به کار می گیرد (با نام های عاشقانه “گانی” و “چا-چا”) که می تواند آنها را با هم ترکیب کند و اثر ویرانگری داشته باشد.
  • بیش از حد – این توانایی شارژ غیرقابل توقف مائوگا است که او را قادر می سازد از خطوط دشمن عبور کند
  • بیش از حد قلبی – توانایی ای که مائوگا را قادر می سازد آسیب کمتری دریافت کند، اما با وارد کردن آسیب، سلامتی را نیز به دست آورد
  • دعوای قفس – این توانایی نهایی Mauga است و مهمات نامحدودی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد درد را در نبرد نزدیک به دیگران بیاورید و آنها را در یک حلقه مبارزه به دام بیندازید.

Mauga قبلاً در داستان های این تیراندازی اول شخص ظاهر شده است. او که یک جنگنده تهاجمی سنگین برای تالون بود، با باپتیست رفیق بود قبل از اینکه قهرمان پشتیبانی به سمت خوب تغییر کند. گفته می شود که او در نبردهای نزدیک مهارت دارد و باپتیست او را “شبیه شیطان” توصیف می کند. امیدواریم که این بدان معناست که سلاح ثانویه Mauga باعث آسیب جدی از فاصله نزدیک شود.

بسیاری از طرفداران قدیمی از دیدن اضافه شدن Mauga به آن تعجب نخواهند کرد Overwatch 2. طبق یک مصاحبه حذف شده با معاون سابق بلیزارد، جف کاپلان، ابتدا قرار بود این قهرمان تانک جدید در سال ۲۰۱۹ به عنوان Hero 31 اضافه شود. این نقطه به جای آن به دانشمند وحشتناک سیگما رفت.

سوئیچ یک بار ساخته شد Overwatch 2طراح اصلی، جف گودمن، و طراح همکار، جاشوا نو، تصمیم گرفتند که کیت ساخته شده با شخصیت مائوگا سازگار نیست. از آن زمان، طرفداران منتظر ورود او بودند و پس از جدیدترین نقشه در فصل ۷، ساموآ (کشور مادری مائوگا) اضافه شد، ورود تانک به نظر کار تمام شده بود.

در ضمن، اگر در بازار چیزی خارق العاده هستید معاملات بازی جمعه سیاهاین عالی ها را حتما ببینید معاملات هدست بازی جمعه سیاه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/overwatch-2s-newest-hero-mauga-could-be-exactly-what-fans-want

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *