جستجوی گوگل فقط با Gemini توربوشارژ شد

گوگل می آورد جوزا به جستجوی Google، به این معنی که نتایج جستجوی شما در حال دریافت دوز عظیمی از هوش مصنوعی است.

اولین ویژگی این رول‌آوت، AI Overviews است که مدتی است در Labs وجود داشته است. اکنون از امروز برای همه در دسترس است، با این ویژگی که می تواند اطلاعات تولید شده توسط هوش مصنوعی را بر اساس جستجوی شما ارائه دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک سؤال کلی بپرسید، سپس به جای دریافت نتایج صفحه از وب، جمینی تحقیق و مرتب‌سازی را انجام می‌دهد، سپس پاسخی سریع ارائه می‌دهد که امیدواریم به سؤال شما پاسخ دهد. این بدان معناست که برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در صفحات وب واقعی غواصی نکنید.

گوگل می‌گوید به زودی می‌توانید نمای کلی هوش مصنوعی را با گزینه‌هایی برای کمک به ساده‌سازی زبان یا تجزیه آن با جزئیات بیشتر تنظیم کنید. همانطور که توضیح داده شد، “اگر در یک موضوع تازه کار هستید، یا اگر سعی دارید چیزی را برای ارضای کنجکاوی کودک خود ساده کنید، این می تواند مفید باشد.”

جستجوی گوگل فقط با Gemini توربوشارژ شد

سوالات پیچیده

با Gemini، می‌توانید سؤالات بسیار پیچیده (با چندین سؤال در درون) همه در یک پرس و جو بپرسید. برای مثال، می‌توانید «بهترین استودیوهای یوگا یا پیلاتس را در بوستون بیابید و جزئیات پیشنهادات مقدماتی و زمان پیاده‌روی از بیکن هیل را به من نشان دهید» را در گوگل جستجو کنید. سپس یک صفحه کاملاً با هوش مصنوعی با تمام جزئیاتی که درخواست کرده‌اید، همراه با پیوندهای Google Maps، اطلاعات استودیوها و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

برنامه ریزی

گوگل می گوید که هوش مصنوعی در گذشته با برنامه ریزی مشکل داشته است. با این حال، با کار زیاد، Gemini اکنون باید در برنامه ریزی چیزهایی مانند آماده سازی غذا، همه از طریق جستجوی Google بسیار ماهر باشد. برای مثال، می‌توانید از Gemini بخواهید یک برنامه غذایی یک هفته‌ای برای شما بسازد، سپس آن را به دلخواه خود سفارشی کنید. شما نیز می‌توانید بسیار مشخص باشید، به عنوان مثال «یک برنامه غذایی ۳ روزه برای گروهی ایجاد کنید که آماده‌سازی آن آسان و گیاه‌خوار باشد». سپس می‌توانید هر طور که صلاح می‌دانید، وعده‌های غذایی خود را تغییر دهید.

درک ویدیویی

از طریق Google Lens، Gemini به زودی می‌تواند ویدیوی زنده شما را مشاهده کند و بر اساس آن ویدیو به سؤالات پاسخ دهد. گوگل در طول سخنرانی خود یک نمونه واقعا خوب داشت که نشان می داد بازوی یک صفحه گردان به اطراف می چرخد. جمینی توانست مشکل را درک کند و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه اصلاح آن ارائه دهد، در حالی که به درستی ساخت و مدل صفحه گردان را شناسایی می‌کرد. بسیار چشمگیر.

جستجو با ویدیو به زودی برای کاربران Search Labs به زبان انگلیسی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. حتما برای دسترسی در Search Labs ثبت نام کنید همه این تازگی ها به محض اینکه در دسترس است.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/14/google-injects-gemini-ai-right-into-google-search/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *